Where the trailer lies: de grote trailerthread

The Mitchells vs. the Machines (zou voorheen door Sony als Connected worden uitgebracht, maar is aangekocht door Netflix en van naam veranderd):

 
De CGI ziet er nog altijd extreem fake uit. Die film ziet er uit alsof hij volledig voor een green screen gefilmd is. Dat zal 9/10 ook zo zijn (zoals veel films) maar laat het er dan niet zo fake uit zien. Nuja, ik zal ‘m sowieso wel een keer bekijken daar niet van.
 
De CGI ziet er nog altijd extreem fake uit. Die film ziet er uit alsof hij volledig voor een green screen gefilmd is. Dat zal 9/10 ook zo zijn (zoals veel films) maar laat het er dan niet zo fake uit zien. Nuja, ik zal ‘m sowieso wel een keer bekijken daar niet van.
Plan is toch om in ieder geval de komende weken een paar dceu films te herbekijken vooraleer eind maart de nieuwe Justice League cut uitkomt, bij allen is het al jaren geleden dat ik die nog eens gezien heb. In tussentijd de blurays aangeschaft en daar zitten iig al extended cuts en andere tussen :)
- Man of steel
- Batman v Superman: Dawn of Justice (Ultimate cut)
- Suicide Squad (Extended cut)
- Justice League
 
Ze laten echt wel veel zien vind ik, net iets te veel. Ik verwacht een flinterdun verhaal maar het belangrijkste is dat de gevechten cool, bruut en vol gore zitten. Dus goed dat die R-rated is.

Die “Get over here” klonk wel écht slecht :unsure:
 
Kan de trailer niet zien omdat er een leeftijdsbeperking op staat maar er kwam toch geen nieuwe Suicide Squad? Die film is toch van 2016?
 
Terug
Bovenaan