Andere Whatsapp media verdwenen op samsung

Ruigen Das

Well-known member
Ok, sinds een dag of twee (vermoedelijk van de 1ste juni) zijn er precies enkele wijzigingen geweest bij mijn WhatsApp opslag zeg maar...

Ik wou dus eens polsen of iemand hier hetzelfde voor heeft.

Bij zeer recente berichten worden de bijlagen (foto en video) nog getoond, maar als ik pakweg een weekje terug ga, staan de foto's er met een download tekentje, en als je dan effectief op downloaden drukt krijg ik de melding : 'deze bestanden bevinden zich niet op uw apparaat' of iets dergelijks, en alle media is gewoon weg...

Nu samsung zit al een tijdje te zagen over betalende cloudopslag, onder one drive... Ik ben dus niet meteen van plan om dat te doen, aangezien ik toch niks upload naar de cloud, maar verwacht dus wel dat media dewelke lokaal (dus op mijne smartphone) opgeslagen staan niet ineens foetsjie zijn...

Zo was het in WhatsApp zelf zo dat foto's die ik zelf heb genomen en doorgestuurd via WhatsApp niet eens meer teruggevonden konden worden in WhatsApp, terwijl ze gewoon op mijn apparaat staan denk ik...

Aan wat zou dit maw kunnen liggen? Of is er een tijdelijke storing geweest waardoor je je media niet kon tonen op je gsm ofzo?

Alle hulp is welkom
 
Neen, denk het toch niet...

En ondertussen is het al terug in orde... 2 dagen kon ik dit dus niet... Vreemd
 
Terug
Bovenaan