Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Sorry, ik dacht dat je het over de shiftpremie had.
Over de bezetting kan ik niets zeggen. Hangt af van de afdeling waar je in staat. Zal rond de 60% aanwezigheid schommelen schat ik maar hangt natuurlijk ook af van de beschikbare certificaten. Als er 2 mensen zijn die een bepaalde eenheid kennen en één van die twee is reeds afwezig dan kan de andere geen verlof nemen ook al zouden alle andere medewerkers aanwezig zijn en is er in theorie dus voldoende volk.
En kwa werkdruk? Zijn er ook rustigere momenten? Hier bv. wordt in het weekend of na de daguren al wel eens gekookt (zoals op de meeste chemische bedrijven in volcontinu denk ik). Of momenten dat je gedreven aan je opleiding kan werken.
En kwa werkdruk? Zijn er ook rustigere momenten? Hier bv. wordt in het weekend of na de daguren al wel eens gekookt (zoals op de meeste chemische bedrijven in volcontinu denk ik). Of momenten dat je gedreven aan je opleiding kan werken.
Hangt ook weer af van welke afdeling maar globaal gezien is de vroege shift het drukste omdat dan alle bazen hun ideetjes willen testen en omdat alle contractoren moeten begeleid worden met hun werken. Late gewoonlijk iets rustiger, nog wat vergunningen met contractoren en wat instructiewerk uitvoeren, de nacht is gewoonlijk het rustigst.
Koken heb ik hier nog niet te veel gezien. Het eten klaarmaken beperkt zich hier tot de microgolf. Koken is voor het plebs van de chemie en niet voor de elite van de petrol, wij hebben geld te veel dus wij bestellen gewoon altijd .
Koken heb ik hier nog niet te veel gezien. Het eten klaarmaken beperkt zich hier tot de microgolf. Koken is voor het plebs van de chemie en niet voor de elite van de petrol, wij hebben geld te veel dus wij bestellen gewoon altijd .
Hebben jullie ook een cafetariaplan? Toevallig auto's via Arval?
Is er iets van shiftbussen zoals I-bus / bussen BASF?
Aantal dagen verlof naar analogie met de rest van de chemie? Waar ik nu werk ongeveer 75dagen/jaar.
Pensioenverzekering aanwezig?
Ziekteverzekering (terugbetaling remgeld) aanwezig?
En kwa werkdruk? Zijn er ook rustigere momenten? Hier bv. wordt in het weekend of na de daguren al wel eens gekookt (zoals op de meeste chemische bedrijven in volcontinu denk ik). Of momenten dat je gedreven aan je opleiding kan werken.
In tegenstelling tot bij Enforcer wordt er bij ons wel gekookt met de nacht en natuurlijk de spek en eieren zondag met de vroege.
Als je zou solliciteren vraag zeker naar hoeveel ervaring je "meeneemt" van je huidige job, de eerste jaren als hulpoperator maakt dat niet veel uit want je zit snel op je maximum maar als je na enkele jaren zou doorgroeien naar operator komt je in een systeem met barema's en dan gaat dat veel verschil kunnen opleveren. Om een voorbeeld te geven, ik werk al heel mijn professionele leven (15 jaar) al op de raffinaderij en zit op zo'n 155k€ brutojaarloon, nu heb ik weet van iemand die in het nieuwe systeem operator wordt, ergens midden de 50 maar maar enkele jaren echte ervaring en die zou toch zo'n 25k€ minder hebben ongeveer. Dat verschil zal ongeveer hetzelfde blijven voor de rest van onze carrière.
Om een voorbeeld te geven, ik werk al heel mijn professionele leven al op de raffinaderij en zit op zo'n 155k€ brutojaarloon, nu heb ik weet van iemand die in het nieuwe systeem operator wordt, ergens midden de 50 maar maar enkele jaren echte ervaring en die zou toch zo'n 25k€ minder hebben ongeveer. Dat verschil zal ongeveer hetzelfde blijven voor de rest van onze carrière.