Fronteradriver
New member
Zijn er hier nog mensen die werken of gewerkt hebben als vrachtwagenbestuurder? Voordelen Nadelen?
Ik ben in 1998 beginnen werken als tankwagenbestuurder bij Schenk-tanktransport voor (Total) Fina. Was een beetje de bedoeling om door te groeien naar operator bij (Total) Fina. Maar dat is niet gelukt.
In 2015 ben ik daarmee gestopt om te gaan werken als laad-productieoperator bij een chemisch bedrijf. Eerst VLS-Group, daarna PVS-chemicals..
Voordelen:
Ondanks de lange shift gaat de werkdag snel voorbij.
Nadelen:
Laag brutoloon
Weinig verlof- geen ADV- geen ancienniteit
Meestal wordt je behandeld als een minderwaardige
Half uur pauze wordt afgetrokken, ondanks je moet doorwerken om rond te geraken. Nu wordt ik betaald tijdens mijn pauze
Ik ben in 1998 beginnen werken als tankwagenbestuurder bij Schenk-tanktransport voor (Total) Fina. Was een beetje de bedoeling om door te groeien naar operator bij (Total) Fina. Maar dat is niet gelukt.
In 2015 ben ik daarmee gestopt om te gaan werken als laad-productieoperator bij een chemisch bedrijf. Eerst VLS-Group, daarna PVS-chemicals..
Voordelen:
Ondanks de lange shift gaat de werkdag snel voorbij.
Nadelen:
Laag brutoloon
Weinig verlof- geen ADV- geen ancienniteit
Meestal wordt je behandeld als een minderwaardige
Half uur pauze wordt afgetrokken, ondanks je moet doorwerken om rond te geraken. Nu wordt ik betaald tijdens mijn pauze
.
.