Welke xl airfryer?

Ook nooit geen success mee.
Airfryer snacks zijn al eens voorgebakken en daar ligt het verschil.
Koop maar eens friteuse bitterballen en dan airfryer versie en die 2de is veel bruiner van kleur al uit de vriezer.

Ooit eens non airfryer vleeskroketten geprobeerd, uiteindelijk wel eetbaar maar werden totaal niet bruin en de korst was even zacht en slap dan de vulling, trok eig op niets.

Ook nooit geen success mee.
Airfryer snacks zijn al eens voorgebakken en daar ligt het verschil.
Koop maar eens friteuse bitterballen en dan airfryer versie en die 2de is veel bruiner van kleur al uit de vriezer.

Ooit eens non airfryer vleeskroketten geprobeerd, uiteindelijk wel eetbaar maar werden totaal niet bruin en de korst was even zacht en slap dan de vulling, trok eig op niets.
Ik vond de frituurversie vulling van de bitterballen in de airfryer lekkerder dan de airfryer versie.

Friteuse uitvoering van die bitterballen is dag en nacht verschil.
Kaaskroketten of zo voor friteuse in airfryer niet te eten. Enige uitzondering zijn of waren voor mij de bakker friteuse frikadellen, die zijn top en geen reden om airfryer versie te voorzien.

Zolang voldoende olie of vet aanwezig in het product dat zich kan verspreiden is het geen probleem. Of zo leek het toch.

Oh, ja ik vond altijd die airfryer bitterballen van Mora bijna hetzelfde als de friteuse variant.
Andere heb ik nooit echt geprobeerd tenzij in zo een party mix variant voor airfryer van huismerken maar die vond ik dan nooit zo goed als Mora.

Probleem was alleen dat zo een doosje airfryer bitterballen van 12 stuks van Mora in de 4 euro kost geloof ik en voor een paar euro meer had je de zakken met 50 stuks voor de friteuse.

Oh, ja ik vond altijd die airfryer bitterballen van Mora bijna hetzelfde als de friteuse variant.
Andere heb ik nooit echt geprobeerd tenzij in zo een party mix variant voor airfryer van huismerken maar die vond ik dan nooit zo goed als Mora.

Probleem was alleen dat zo een doosje airfryer bitterballen van 12 stuks van Mora in de 4 euro kost geloof ik en voor een paar euro meer had je de zakken met 50 stuks voor de friteuse.
Ja ik doelde op die bitterballen van Mora voor de friteuse. De smaak van die bitterballen was beter bij de friteuse variant als je die in de airfryer deed dan die airfryer bitterballen. Maar buitenkant van die bitterbal was dan echter een serieuze ontgoocheling in vergelijking met de frteuse te gebruiken.

Ik vond de airfryer versie gewoon niet lekker. Naast het feit dat het pokke duur is zoals je stelde. Als dat nu nog 1€ of 2€ duurder is voor 50 stuks... tot daaraan toe. Maar aan zo goed als 4 keer de prijs dan steek ik wel eens de friteuse in...

Terug
Bovenaan