Welke xl airfryer?

Ik weet dat ze heel soms voor die prijs te vinden zijn, daarom dat ik het zei. 😇
Vermoedelijk zal je hiermee wel 1 of meerdere BG-leden Gelukkig maken!

@Vierkant die Innsky heeft een ander soort gaas, dat vond ik absoluut het grootste voordeel!
Mijn ma heeft wel de Philips xl en het mandje kan je volledig uit elkaar halen nu, die gaat dus telkens de vaatwasser in bij haar.

Ik werkte met lasagnebakjes of bakpapier als ik dingen klaarmaakte die in het gaas zouden blijven plakken zoals fishticks.

Sandra Bekkari heeft nu blijkbaar een kookboek uit voor gerechten in de Airfryer:

Wij hebben al jaren eentje van Philips (de digitale versie).
In 't begin hebben wij daar eens goedkope diepvriesfrieten van de Colruyt in gedaan en dat was echt nie te eten, precies grond.
De gewone Alumettes van McCain en zeker de Oven/Airfryer variant zijn er heel lekker in. Sweet Potato Fries van McCain zijn er trouwens ook superlekker in.

Kip vind ik sowieso lekkerder als het in de Airfryer gemaakt is.

@Mulan laat eens weten of je tevreden bent, want met de kinderen die groter worden is een groter formaat (of een 2de toestel) hier ondertussen ook wel aan de orde.
En hij heeft het begeven (m'n eigen schuld). Dus ik zoek een nieuwe airfryer! Mijn vrouw neigt terug naar een Philips, maar ik zie er precies ook wel goede van Princess en Ninja?

Princess Aerofryer XXL aangeschaft
Review?

Allez ik ben toegetreden tot team Airfryer

Had nog een bon liggen van 10€ korting en er zou nog een cashback van 20€ zijn.
(desondanks dat er 2022 staat, geldt deze effectief in 2023)
Voor 129€ wil ik het wel eens proberen.
Al had ik beter dan die van hobbs gekocht. Maar meh ;p.
Het is misschien maar € 20,00, maar iBood staat wel niet bij de deelnemende winkels. Ook neem ik aan dat het een Nederlandse "winkel" is en geen Belgische:
  • Deze actie geldt alleen voor aankopen door consumenten gedaan in België of Groot-Hertogdom Luxemburg in de periode van 16-10-2023 t/m 13-11-2023. Volledige inschrijvingen dienen uiterlijk 27-11-2023 in ons bezit te zijn.
Kan natuurlijk dat het er gewoon doorkomt.

Het is misschien maar € 20,00, maar iBood staat wel niet bij de deelnemende winkels. Ook neem ik aan dat het een Nederlandse "winkel" is en geen Belgische:

Kan natuurlijk dat het er gewoon doorkomt.

In de eerste link staat er na een lijst winkels :
Ik heb mijn product aangekocht bij een andere winkel

Als je daar dan op klikt dan kom je uit bij de voorwaarden :
• Deze actie geldt alleen voor aankopen door consumenten gedaan in België of
Groot-Hertogdom Luxemburg in de periode van 16/10/2023 t/m 13/11/2023.
Als je dan op de link lees de complete voorwaarden klikt (wat u terecht bracht bij die 2de link die ik gaf) dan kom je op exact dezelfde bewoording uit.

Dus mijn inziens is er niet iets dat mij zou uitsluiten van die 20€ korting ;). Ik koop het bij een andere winkel (ibood), en ik ben een consument in België.

OF moet ik toch de cashback bij nederland aanvragen aangezien ik de aankoop in nederland gedaan heb... en dus daar consumeer...

Allez ik ben toegetreden tot team Airfryer

Had nog een bon liggen van 10€ korting en er zou nog een cashback van 20€ zijn.
(desondanks dat er 2022 staat, geldt deze effectief in 2023)
Voor 129€ wil ik het wel eens proberen.
Al had ik beter dan die van hobbs gekocht. Maar meh ;p.
Hier ook dan maar besteld. Onze vorige is gesneuveld tijdens de verhuis (en was ook wel aan vervanging toe).

Ik heb ondertussen de cashback aangevraagd. We zien wel wat het geeft.
Factuur is ondertussen aangemaakt en men was de verzending ervan aan het voorbereiden.
Hier mail gehad dat de verzending pas zou zijn op 15/11. Ga het in de gaten houden en zodra ik de factuur heb vraag ik hem ook aan.

Edit: ten laatste 13/11 uiteraard.

Hier mail gehad dat de verzending pas zou zijn op 15/11. Ga het in de gaten houden en zodra ik de factuur heb vraag ik hem ook aan.

Edit: ten laatste 13/11 uiteraard.
Aankoopdatum moet voor 13/11 liggen (factuurdatum was bij mij 7/11/23, maar aankoopdatum 1/11/23). Je hebt tijd tot de 27ste of zo om de aanvraag te lanceren.

Top, merci voor de verduidelijking. Efkes een stresske minder :D
Vandaag al melding gekregen dat de cashback is goedgekeurd.

En toestel is vandaag ook al geleverd. Wel 1 ontgoocheling, ik dacht dat de vetpan er ook effectief inzat. Spijtig genoeg niet. Maar kan zijn dat ik het nut ervan te groot achtte. Lijkt ook geen accessoire te zijn dat je kan bijvoorzien in deze versie. (de connected versie is nu ook niet zodanig nuttig. Ik had gehoopt dat op basis van het type voedsel en merk dat je erin zette, er een preset was die je dan kon kiezen)

Eerste testrun is voor bitterballen. Morgen misschien de frietjes eens proberen.

Voor de meer ervaren airfryer gebruikers, welke olieverstuiver gebruiken jullie ?

Ne watte? En waarvoor zou dat moeten dienen?

zie punt 12

zie punt 12

En zo een silicone borstelke.
You're welcome. 😋

kaaskroketten en mijn bitterballen waren een ontgoocheling.

Keihard... volgende keer 2 - 3 minuten afdoen van de opgezochte tijd...
Heb je de ovenvarianten gebruikt? Want bij dat type is dat wel een noodzaak.
Ik gebruik eigenlijk standaard 8 of 12 minuten (zonder voorverwarmen) en dan kijken hoe het eruit ziet.

Heb je de ovenvarianten gebruikt? Want bij dat type is dat wel een noodzaak.
Ik gebruik eigenlijk standaard 8 of 12 minuten (zonder voorverwarmen) en dan kijken hoe het eruit ziet.

Neen, gewoon de gewone versies. Net zoals ik ook van plan was om gebruik te maken van de gewone frieten (mogelijks zelfs de versie van ze zelf te snijden).
Voor de bitterballen had ik 9 minuten op 200°C genomen en voor de kaaskroketten op 11 minuten op 200°C. ( rechtstreeks uit de diepvriezer) - dus ook zonder voorverwarmen, al zal die bij de kaaskroketten al wel voorverwarmd zijn...

Al denk ik dat het feit dat het de XXL is ook een impact moet hebben op de tijd. Volgende keer zoals je zegt gewoon aan de voorzichtige kant instellen.

Terug
Bovenaan