Welke wagen voor € 35000

Vrienden,

Mijn vrouw verandert van werk en als inloopwagen, die 2 jaar moet meegaan, krijgt ze een budget van €35000 (incl. BTW). Hoe moet dat beest eruit zien:

- Maximum 2j oud (2021-2022)
- Kilometerstand maakt niet uit
- Brandstof maakt niet uit. Haar brutoloon wordt aangepast in functie van haar VAA. Dit vind ik persoonlijk wel vreemd in functie van de fiscaliteit voor het bedrijf
- Merk maakt niet uit
- Te kopen bij een autohandel (geen particulier)
- Representatieve wagen; ze moet naar klanten dus geen camionette
- Automaat
- € 35000 incl. btw dus

Wat zij wil (allez, eigenlijk wat ik wil):
- Automaat
- Cruise Control met afstandshouden
- Diesel of benzine
- grote koffer voor gemakkelijk privé gebruik
- Ideologisch: geen SUV toestanden

Ik heb al wat zitten rondsnollen en voor dat bedrag heb je:
- Recente tot nieuwe Toyota Corolla Verso
- Mooie tweedehands Volvo V60's
- Recente of nieuwe Hyundai's
- Archi lelijke Peugeots
- een horde aan BMW, Mercedes CLA, Audi A3/A4's die afhankelijk van de kilometerstand meer of kariger uitgerust zijn

Enige idee of ervaringen?
 
Vrienden,

Mijn vrouw verandert van werk en als inloopwagen, die 2 jaar moet meegaan, krijgt ze een budget van €35000 (incl. BTW). Hoe moet dat beest eruit zien:

- Brandstof maakt niet uit. Haar brutoloon wordt aangepast in functie van haar VAA. Dit vind ik persoonlijk wel vreemd in functie van de fiscaliteit voor het bedrijf
Kan je dat eens concreet met een voorbeeld illustreren of hebben ze een netto loon beloofd en gaan ze op basis van het VAA dan het bruto bepalen - in dat geval kijken of je ergens een 6,3 liter 8 cilinder kan vinden voor dat geld.
 
Ik ga het nog is zeggen: jonge lynk en co hybride.
Onder de 35k met alle opties die je kan wensen.

Meer dan 250pk dus vlot genoeg, lage uitstoot, volvo motor en je kan bij volvo gewoon terecht voor onderhoud.
Je gaat moeilijk meer auto vinden die fiscaal nog ietwat boeiend is voor dat geld met die features.
Wij hebben er hier recent ook 4 gekocht en iedereen is er ENORM over te spreken.
 
Ik ga het nog is zeggen: jonge lynk en co hybride.
Onder de 35k met alle opties die je kan wensen.

Meer dan 250pk dus vlot genoeg, lage uitstoot, volvo motor en je kan bij volvo gewoon terecht voor onderhoud.
Je gaat moeilijk meer auto vinden die fiscaal nog ietwat boeiend is voor dat geld met die features.
Wij hebben er hier recent ook 4 gekocht en iedereen is er ENORM over te spreken.
Can confirm dat dit eigenlijk wel heel degelijke wagens zijn! Besparingen zijn er zeker, maar vooral op plekken waar je het niet meteen merkt.
 
Wij hebben hier een Mini Cooper Hatch 5d gekocht MY2023 en 16k km voor ca €8.000 minder dan jouw budget. Benzine en automaat. Natuurlijk heb je wel geen grote koffer...
 
Terug
Bovenaan