Welke wagen heb jij? Post your pics!

Ik dacht Anders zoiets had
us%2FZP8X4X3MPQZH00001V2%2Fgoods_img-v9%2Finflatable-paint-booth-f3.jpg

Waarom zou ge uw wagen eigenlijk niet sluiten als hij op de oprit staat? 't is nu niet dat dat een karwei is ofzo? :unsure:
Vroeger bij mijn ouders stonden de auto’s ook vaak gewoon los op de oprit.
Waarom geen idee, maar nooit geen problemen mee gehad en af en toe ook wel is handig.
Was wel een hof met poort en vrij diep.

Ik ken ook veel mensen waar de wagen in de garage gewoon niet op slot wordt gedaan.

Ik heb het hier thuis ook al vaak gehad hoor dat de wagen gewoon los op de oprit stond. En bij ons staat hij maar 4m van de straat zonder poort of noem maar op :P
Dat is dan wel per ongeluk voor alle duidelijkheid :P

Ik sluit die van mij ook nooit, en zij die de grote Beyond Gaming Gravel Bash hebben meegedaan weten dat het niet bepaald een rustig wegje noch lange oprit met poort is.

Heck, mijn portefeuille en sleutels liggen er ook meestal gewoon nog in. Instappen en wegwezen kan perfect.

Waarom? Waarom niet. Mensen zijn te vertrouwen, die gaan echt niet zomaar een auto pikken.

Ik sluit die van mij ook nooit, en zij die de grote Beyond Gaming Gravel Bash hebben meegedaan weten dat het niet bepaald een rustig wegje noch lange oprit met poort is.

Heck, mijn portefeuille en sleutels liggen er ook meestal gewoon nog in. Instappen en wegwezen kan perfect.

Waarom? Waarom niet. Mensen zijn te vertrouwen, die gaan echt niet zomaar een auto pikken.
Haha.

:smile: Ziet er goed uit !

Haha.

Ik ben geen SUV fan, maar deze mogen ze absoluut komen voor de deur zetten ze.

Ik ben geen SUV fan, maar deze mogen ze absoluut komen voor de deur zetten ze.
Blijkbaar mag je het geen SUV noemen van Ferrari.

Ik als SUV fan ben eigenlijk niet te vinden voor die Ferrari, ik zou dan eerder de FF nemen als het toch een gezinswagen moet zijn.
Geef mij maar de Urus als het een supercar SUV moet zijn. Die heeft veel meer de lijnen die ik bij een SUV vind passen.

Awel eh, als ge per ongeluk uw binnenverlichting aangelegd hebt, waardoor uw piel plat is, waardoor ge enkel de bestuurdersdeur kunt opendoen, waardoor ge Nie aan uw batterijlader kunt die enkel bereikbaar is met de achterdeur open, waardoor ge dus uw batterij ook niet kunt opladen. Sindsdien blijft em ook open :unsure:
Welkom bij Mazda waar uw pil tout court plat is door sluipverbruik als ge uwen auto niet gebruikt voor een maand.

Haha.

Wel een paar technische vragen aan die auto :p
Het is front-mid engine, uitzonderlijk maar niet onmogelijk (Z4 heeft dat quasi ook bvb). Maar dan met V12 en AWD. En voor zover ik kan lezen ligt de motor in de lengte. Hoe krijgt ge in godsnaam aandrijving naar die voorste wielen?? Er moet dan een as onder/boven die motor lopen?

Dat klopt toch niet?
Dan is er wel een achterliggend probleem hoor.
Bij een batterij die al wat ouder (4 jaar) is en een wagen die maar 1x gebruikt wordt per maand wel ja. Weliswaar enkel bij bepaalde modellen in full option, 't zou de keyless access zijn en nog enkele standby functies van de GPS die lekker sippen van de batterij.

Een nieuw batterijke zou wel helpen maarja. Das iets voor wanneer ik die nog eens binnen doe.

Een oudere batterij die slechts één keer per maand wordt opgeladen (als ze daar al toe komt, afhankelijk van de duur van de rit) en dan ben je verbaasd dat die plat gaat en ligt het zogezegd aan de auto?

Na 4-5 jaar is bij veel nieuwere wagens de accu niet veel soeps meer.
De tijd van 10 jaar met een batterij te doen in de jaren 1990-2000 is al lang voorbij.

Mn onze nieuwe(re) civics zijn 6 jaar dus dat word ook mss ver de moment.
Vorig model civic 2006/2010 was na 4-5 jaar prijs met een 45ah model

Nu hebben ze er wel 60ah start/stop ingepropt ,we zien wel

Na 4-5 jaar is bij veel nieuwere wagens de accu niet veel soeps meer.
De tijd van 10 jaar met een batterij te doen in de jaren 1990-2000 is al lang voorbij.

Mn onze nieuwe(re) civics zijn 6 jaar dus dat word ook mss ver de moment.
Vorig model civic 2006/2010 was na 4-5 jaar prijs met een 45ah model

Nu hebben ze er wel 60ah start/stop ingepropt ,we zien wel
Gebruik je star/stop actief?
Dit is de grootste reden van de hoge slijtage van de batterij.

Terug
Bovenaan