Welke wagen heb jij? Post your pics!

Ik denk dat dat altijd een betalende optie is, dus als die niet op de optielijst stond gaat die functionaliteit niet bestaan op uw wagen.
Wat wel sinds jaar en dag standaard is op de meeste wagens is dat wagen vanzelf op slot gaat na x aantal minuten.
Dat is gewoon de "keyless go" optie (of iets soortgelijk genaamd). Maar bij het ene merk is de implementatie gewoon wat anders dan bij het andere merk.
En mijn auto gaat ook niet automatisch op slot na een bepaalde tijd hoor.

Dat is gewoon de "keyless go" optie (of iets soortgelijk genaamd). Maar bij het ene merk is de implementatie gewoon wat anders dan bij het andere merk.
En mijn auto gaat ook niet automatisch op slot na een bepaalde tijd hoor.
Ge moet wel lang genoeg wachten eh :p
Moet het nog eens checken maar als alle deuren dicht zijn maar niet op slot, hoor je na ong. 10 minuten ineens klik en is alles op slot. Werkte zo bij mijn Peugeot en Audi.

Moet het nog eens checken maar als alle deuren dicht zijn maar niet op slot, hoor je na ong. 10 minuten ineens klik en is alles op slot. Werkte zo bij mijn Peugeot en Audi.
Ook als je de auto al opengedaan hebt? Bij veel merken sluit de auto na x minuten weer als je de auto opent met de sleutel zonder de deuren of koffer te openen.
Eenmaal je een deur of koffer opent, blijft de auto open tot je deze weer sluit.
Dit heeft trouwens niets te maken met keyless.

Is een week lang genoeg? :p
Ohja de Porsche :eek:
Ook als je de auto al opengedaan hebt? Bij veel merken sluit de auto na x minuten weer als je de auto opent met de sleutel zonder de deuren of koffer te openen.
Eenmaal je een deur of koffer opent, blijft de auto open tot je deze weer sluit.
Dit heeft trouwens niets te maken met keyless.
Ja klopt, heeft niets te maken met keyless maar dat was juist mijn punt.

Ik sluit mijn auto nooit als hij op de oprit staat en die sluit niet vanzelf.

Waarom zou ge uw wagen eigenlijk niet sluiten als hij op de oprit staat? 't is nu niet dat dat een karwei is ofzo? :unsure:

Waarom zou ge uw wagen eigenlijk niet sluiten als hij op de oprit staat? 't is nu niet dat dat een karwei is ofzo? :unsure:
Awel eh, als ge per ongeluk uw binnenverlichting aangelegd hebt, waardoor uw piel plat is, waardoor ge enkel de bestuurdersdeur kunt opendoen, waardoor ge Nie aan uw batterijlader kunt die enkel bereikbaar is met de achterdeur open, waardoor ge dus uw batterij ook niet kunt opladen. Sindsdien blijft em ook open :unsure:

Omdat ik al 25x heb meegemaakt dat ik buiten kom om iets uit auto te halen: ahja, gesloten, terug naar binnen, sleutel pakken, terug naar buiten, ...
Onze oprit is minder toegankelijk dan de gemiddelde garage ook, dus er mee wegrijden gaan ze niet meteen doen.

Ahja ok begrijpelijk. Autosleutel is hier een standaarditem in mijn broekzak.
Als ik dat doe, vergeet ik al de rest mee te nemen dus alles (sleutels, portemonnee, ...) moet ik samen leggen. :unsure:
Als ik dan vertrek zonder die dingen, kan ik niet weg want de autosleutels liggen er bij. :p

Alles verkocht. Ik rijd nu met een bakfiets. Ben nog nooit zo gelukkig geweest.
YOLO!
Ook in een tent gaan wonen?
porsche_rooftoptent.jpeg

Terug
Bovenaan