Welke wagen heb jij? Post your pics!

Manman, blijft toch steeds gerief om op te kwijlen. Op het kleur na (ik zou voor blauw gaan) zou ik exact die combinatie kiezen als mijn all time favorite daily.
Mijn 993 was nightblue maar daar zag je alles op. Dit is agate grijs. Best makkelijke kleur in onderhoud.
Schonen bruur :biglaugh::biglaugh:

Bruuuuuuur, you serious???
Mijn schoonbroer rijdt mee, en we wisten geen naam. Mijn persoonlijke nummerplaat als teamname ging ik niet meer pakken dus pakte schoon bruur 😂

Bon de aankoop van een nieuwe wagen toch maar uitgesteld, er is mij iets teveel economische onzekerheid op dit moment :p

Met een nieuwe ben je zekerder he..geen onverwachtse kosten die opduiken.
Een wagen van 4j oud met 25.000km verwacht ik nu ook niet direct onverwachtse kosten. En als die kosten er zijn zal dat lager zijn dan een nieuwe wagen kopen. Full omnium enzo..

Laatst bewerkt:
Een wagen van 4j oud met 25.000km verwacht ik nu ook niet direct onverwachtse kosten. En als die kosten er zijn zal dat lager zijn dan een nieuwe wagen kopen. Full omnium enzo..
Maar met een inflatie van 10%, ga je binnen x jaar wel een pak meer betalen voor de nieuwe auto ;).

Ik ga nu geen 70k uitgeven, doe nu niet alsof het verstandiger is om dat nu wél te doen, ik geloof niet in een year on year 10% inflatie.

Ik ga nu geen 70k uitgeven, doe nu niet alsof het verstandiger is om dat nu wél te doen, ik geloof niet in een year on year 10% inflatie.
Maar er gaat ook geen deflatie aankomen he. Nu, net om die reden is uw Golf houden waarschijnlijk de beste optie hoor, als je niet persé iets anders nodig hebt ;).

Maar er gaat ook geen deflatie aankomen he. Nu, net om die reden is uw Golf houden waarschijnlijk de beste optie hoor, als je niet persé iets anders nodig hebt ;).
Ja kijk ik zou uiteraard ook iets goedkoper kunnen aanschaffen maar dan lijkt me dat een 'achteruitgang' op de huidige, waar ik overigens nog altijd heel graag mee rij. Da's echt een goede wagen naar mijn mening.

Als het niet nodig is, zou ik inderdaad nu geen nieuwe kopen.
Ik ben zelf wel aan het zien om dit jaar te kopen, want die 15j oude Qashqai mag wel eens vervangen worden. En dan is het WEL beter om nu te kopen imo (zeker als het op uw zaak zou zijn).

UT8didP.jpg

Mijn Peugeot 308 SW GT Pack

Heb al veel positieve commentaar gekregen over de wagen en kleur, vrouwen die me spontaan aanspreken over de kleur als ik parkeer :D

Het was een gok voor mij, heb de wagen vorige zomer besteld op basis van enkele foto's op het internet, heb nog geen spijt van mijn keuze.

Ik vind dat echt knappe wagens (leuke kleur ook). Alleen vind ik het nieuwe logo echt niet zo goed op die auto passen...
Toch beter dan het vorige logo? Propere wagen hoor.
Ik rij nu sinds 1 week van mijn nieuwe werkgever met een '21 3008 e-hybrid GT line. Nooit peugeot gehad of gereden en de opties die erop zitten doen het hem wel.
(bijna altijd) BMW gereden en daar betaal je u blauw aan zo'n extra's op de optielijst.

En ze doen ook alleen maar Peugeot :unsure: Mentaal valt er wel een stukje 'stress' weg komende van een een EV naar een PHEV nu.

Terug
Bovenaan