Tagliata
Well-known member
En we doen mee !
PS: fok, mijn tankklep stond open bij het nemen van die foto

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Manman, blijft toch steeds gerief om op te kwijlen. Op het kleur na (ik zou voor blauw gaan) zou ik exact die combinatie kiezen als mijn all time favorite daily.
En we doen mee !
PS: fok, mijn tankklep stond open bij het nemen van die foto![]()
Mijn 993 was nightblue maar daar zag je alles op. Dit is agate grijs. Best makkelijke kleur in onderhoud.Manman, blijft toch steeds gerief om op te kwijlen. Op het kleur na (ik zou voor blauw gaan) zou ik exact die combinatie kiezen als mijn all time favorite daily.
Mijn schoonbroer rijdt mee, en we wisten geen naam. Mijn persoonlijke nummerplaat als teamname ging ik niet meer pakken dus pakte schoon bruurSchonen bruur
Bruuuuuuur, you serious???

Bon de aankoop van een nieuwe wagen toch maar uitgesteld, er is mij iets teveel economische onzekerheid op dit moment![]()
Een wagen van 4j oud met 25.000km verwacht ik nu ook niet direct onverwachtse kosten. En als die kosten er zijn zal dat lager zijn dan een nieuwe wagen kopen. Full omnium enzo..Met een nieuwe ben je zekerder he..geen onverwachtse kosten die opduiken.
Maar met een inflatie van 10%, ga je binnen x jaar wel een pak meer betalen voor de nieuwe autoEen wagen van 4j oud met 25.000km verwacht ik nu ook niet direct onverwachtse kosten. En als die kosten er zijn zal dat lager zijn dan een nieuwe wagen kopen. Full omnium enzo..
.Maar er gaat ook geen deflatie aankomen he. Nu, net om die reden is uw Golf houden waarschijnlijk de beste optie hoor, als je niet persé iets anders nodig hebtIk ga nu geen 70k uitgeven, doe nu niet alsof het verstandiger is om dat nu wél te doen, ik geloof niet in een year on year 10% inflatie.
.Ja kijk ik zou uiteraard ook iets goedkoper kunnen aanschaffen maar dan lijkt me dat een 'achteruitgang' op de huidige, waar ik overigens nog altijd heel graag mee rij. Da's echt een goede wagen naar mijn mening.Maar er gaat ook geen deflatie aankomen he. Nu, net om die reden is uw Golf houden waarschijnlijk de beste optie hoor, als je niet persé iets anders nodig hebt.
Ik vind dat echt knappe wagens (leuke kleur ook). Alleen vind ik het nieuwe logo echt niet zo goed op die auto passen...![]()
Mijn Peugeot 308 SW GT Pack
Toch beter dan het vorige logo? Propere wagen hoor.Ik vind dat echt knappe wagens (leuke kleur ook). Alleen vind ik het nieuwe logo echt niet zo goed op die auto passen...
Mentaal valt er wel een stukje 'stress' weg komende van een een EV naar een PHEV nu.Dan moet je beginnen over de grootte vd koffer!Heb al veel positieve commentaar gekregen over de wagen en kleur, vrouwen die me spontaan aanspreken over de kleur als ik parkeer![]()
Een Octavia (1580l)Hatchback ,wie doet beter met 1470 liter kofferruimte met achterbank plat?![]()
Da is al eerder nen break niet?Een Octavia (1580l)