Welke wagen heb jij? Post your pics!

Ale serieus kut moment. Zonet de GT3 RS stream gezien - alles pik en top. Prijsgewijs niks laten ze los but who cares. Blijkbaar is die koffer volledig dicht? Hoe moet ik in godsnaam nu op reis gaan met mijn vrouwke als ik nergens iets kwijt kan geraken :S
Ik zou de madam dan gewoon op de passagierszetel zetten :unsure:.

Laatst bewerkt:
Klopt maar ik dacht dat je dit wel kon regelen bij verder proces. (of aftermarket gewijs).

Amaaaaaaaaaai, (wereld stort in). Dan kan ik evengoed een GT4 RS pakken he :(
Of een cayenne!

Wie had er nu gedacht dat een GT3RS een onpraktisch-track-georiënteerde wagen zou zijn! My mind is blown!

Voor de discussie tussen 718 en 911
Ik weet wel niet goed of ze daar effectief de Spyder bedoelen of gewoon het feit dat het een cabrio is. Want de Spyder is normaal veel beter qua waardevastheid (als in: die stijgt in waarde)

Edit: net gecheckt op whatcar. Het is dus de Spyder en de gt4.

En van de 911 is het de GT3.
Die lijstjes nemen wel de stijging in nieuwprijs niet mee in rekening, denk ik. Mijn wagen zou nu bvb 110k kosten (denk ik), maar ik geloof niet dat de eerste eigenaar dat betaald haar hebben...

Of een cayenne!

Wie had er nu gedacht dat een GT3RS een onpraktisch-track-georiënteerde wagen zou zijn! My mind is blown!
Al gehad. Wel de eerste generatie, was een top wagen ondanks hij door vele RR bestuurders een tank (negatieve) werd genoemd. Alleen vreselijk veel last gehad me bobijnen. Niet normaal.. Dat dit een track wagen is interesseert me niet, ik koop hem voor de looks en het geluid en omdat mijn Turbo S te snel is :tongue: voor even soundtrack te checken.

en omdat mijn Turbo S te snel is :tongue: voor even soundtrack te checken.
oh maar ik kan u wel wat tragere auto’s aanraden hoor :p
Koop u dan een targa 4 ofzo?

Persoonlijk kan ik nu niet zeggen dat de GT3RS een super mooie wagen is. Het is volledig over the top en een track machine. Maar om daar in het dagelijkse leven constant mee rond te tuffen is dat toch er over? Hij mag dan wel “trager” zijn, als je ermee gaat rijden zal je snel merken dat het een totaal ander type wagen is, vooral zeer rauw en hardcore. Wederom om daar nu dagelijks mee te rijden?

Voor de discussie tussen 718 en 911
Wel raar om op de 10e plaats een auto te zetten waarvan ze moeten gokken hoeveel deze nog waard is.
En 75,3% vind ik wel een héél erg specifiek getal voor een gok te kunnen doen daarop.
Aangezien de Range Rover nog maar heel recent is uitgekomen (rijden er zelfs al rond daarvan?).

oh maar ik kan u wel wat tragere auto’s aanraden hoor :p
Koop u dan een targa 4 ofzo?

Persoonlijk kan ik nu niet zeggen dat de GT3RS een super mooie wagen is. Het is volledig over the top en een track machine. Maar om daar in het dagelijkse leven constant mee rond te tuffen is dat toch er over? Hij mag dan wel “trager” zijn, als je ermee gaat rijden zal je snel merken dat het een totaal ander type wagen is, vooral zeer rauw en hardcore. Wederom om daar nu dagelijks mee te rijden?
Ik hou van rauw en hardcore. Ik eet mijn sla zonder vinaigrette..

Nee effe serieus, heb altijd wel is een gt3 gewenst maar aangezien ik soms al met moeite uit de TS geraak :smurf:

Buggy gevonden die past! En hij past zelfs in de koffer achteraan!

Dochterlief heeft gisteren eerste ritje meegedaan en ze vond het geweldig. En maar wuiven naar alle andere auto's :p

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan