Daar zijn zelfs geen achterzetels heWUT ????? Ben ik mij hier nu zo hard aan het vergissen???? Ik ben dan ook al te weten gekomen dat bij de GT3 je vanachter (indien ook geen rolkooi) dus niet mag zitten.. Die isofix is dus alleen vooraan??

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar zijn zelfs geen achterzetels heWUT ????? Ben ik mij hier nu zo hard aan het vergissen???? Ik ben dan ook al te weten gekomen dat bij de GT3 je vanachter (indien ook geen rolkooi) dus niet mag zitten.. Die isofix is dus alleen vooraan??

Klopt maar ik dacht dat je dit wel kon regelen bij verder proces. (of aftermarket gewijs).Daar zijn zelfs geen achterzetels he![]()

Wat kies je: een GT3RS of een GT4RS en de honger uit de wereld?Amaaaaaaaaaai, (wereld stort in). Dan kan ik evengoed een GT4 RS pakken he![]()
Krijg juist te horen dat we de kraan moeten maken in de badkamer, laat het maar al.Wat kies je: een GT3RS of een GT4RS en de honger uit de wereld?
godverdomme das gene Porsche he!!!! Alleen 911's ! Sebiet komt dieje andere af met zene boxster.Godverdomme wat een ellende, moet je tevreden zijn met een GT4RS![]()
![]()
Ik denk eigenlijk dat een Gt4RS handiger isgodverdomme das gene Porsche he!!!! Alleen 911's ! Sebiet komt dieje andere af met zene boxster.
, want die heeft volgens mij wel gewoon een koffer vooraan en achteraan.
Ik zou de madam dan gewoon op de passagierszetel zettenAle serieus kut moment. Zonet de GT3 RS stream gezien - alles pik en top. Prijsgewijs niks laten ze los but who cares. Blijkbaar is die koffer volledig dicht? Hoe moet ik in godsnaam nu op reis gaan met mijn vrouwke als ik nergens iets kwijt kan geraken![]()
.Aan de rolkooi vastbinden geen optie??Ik zou de madam dan gewoon op de passagierszetel zetten![]()

Of een cayenne!Klopt maar ik dacht dat je dit wel kon regelen bij verder proces. (of aftermarket gewijs).
Amaaaaaaaaaai, (wereld stort in). Dan kan ik evengoed een GT4 RS pakken he![]()
Ik weet wel niet goed of ze daar effectief de Spyder bedoelen of gewoon het feit dat het een cabrio is. Want de Spyder is normaal veel beter qua waardevastheid (als in: die stijgt in waarde)Voor de discussie tussen 718 en 911
![]()
Deze tien auto’s zijn na drie jaar nog het meeste waard
Ben je op zoek naar een auto die na drie jaar het minste afschrijft? Deze modellen behouden volgens de onafhankelijke Britse consumentenvereniging <a...www.hln.be
Al gehad. Wel de eerste generatie, was een top wagen ondanks hij door vele RR bestuurders een tank (negatieve) werd genoemd. Alleen vreselijk veel last gehad me bobijnen. Niet normaal.. Dat dit een track wagen is interesseert me niet, ik koop hem voor de looks en het geluid en omdat mijn Turbo S te snel isOf een cayenne!
Wie had er nu gedacht dat een GT3RS een onpraktisch-track-georiënteerde wagen zou zijn! My mind is blown!
voor even soundtrack te checken.oh maar ik kan u wel wat tragere auto’s aanraden hooren omdat mijn Turbo S te snel isvoor even soundtrack te checken.

Als het wat trager moet zijn en tweedehands is geen bezwaar, kan je ook nog een VW kever nemen.oh maar ik kan u wel wat tragere auto’s aanraden hoor
Koop u dan een targa 4 ofzo?

Wel raar om op de 10e plaats een auto te zetten waarvan ze moeten gokken hoeveel deze nog waard is.Voor de discussie tussen 718 en 911
![]()
Deze tien auto’s zijn na drie jaar nog het meeste waard
Ben je op zoek naar een auto die na drie jaar het minste afschrijft? Deze modellen behouden volgens de onafhankelijke Britse consumentenvereniging <a...www.hln.be
Ik hou van rauw en hardcore. Ik eet mijn sla zonder vinaigrette..oh maar ik kan u wel wat tragere auto’s aanraden hoor
Koop u dan een targa 4 ofzo?
Persoonlijk kan ik nu niet zeggen dat de GT3RS een super mooie wagen is. Het is volledig over the top en een track machine. Maar om daar in het dagelijkse leven constant mee rond te tuffen is dat toch er over? Hij mag dan wel “trager” zijn, als je ermee gaat rijden zal je snel merken dat het een totaal ander type wagen is, vooral zeer rauw en hardcore. Wederom om daar nu dagelijks mee te rijden?