Welke wagen heb jij? Post your pics!

Al met een GT3(RS) gereden? Die schijnt echt wel knijterhard te rijden en totaal niet comfortabel.
997 GT3 RS (de knaloranje met zwarte velgen) + 991 GT3 RS. Was voor mij ook ok hoor?
Denk dat je wel weet ik bedoel. Is hier precies 1 groot stoef-topic geworden, waar alleen nog de dikke bakken gepost worden :p. En neen, ik rijd ook niet met een dikke bak...
Als je wilt koop ik wel een pontiac aztek en plaats ik hier wat foto's hoor :)

Persoonlijk vind ik dat nog 1 van de threads is van het forum waar je uw ding kunt doen. Ga je al naar lifestyle of whatever staan ze er aan je vrouwen al digitaal te friemelen wegens het paren en swing gedoe. Ga je naar economie/politiek/recht thread dan komt er wel zo'n stijve hark de keyboard warrior uithangen enzovoort.

Ik heb nu wel vernomen dat mensen met een GT3RS vaak wel swingers zijn :unsure:
En niet digitaal eh, neenee, IN REAL LIFE SWINGEN!

Zijn we nu de eigenaar van een turbo S de les aan het spellen welke Porsche hij moet kopen? Alleja ik weet ni maar hij zal meer ervaring met Porsche hebben als ons allemaal samen :unsure:

Zijn we nu de eigenaar van een turbo S de les aan het spellen welke Porsche hij moet kopen? Alleja ik weet ni maar hij zal meer ervaring met Porsche hebben als ons allemaal samen :unsure:
Wie doet er dat dan? En meer ervaring dan ons allemaal samen betwijfel ik nu ook wel :p .
Ik heb redelijk wat ervaring er mee en ik denk niet dat ik hier in alleen sta. Tenzij je ervaring zou rekenen als aantal uren als chauffeur van een Porsche, dan vermoed ik dat Sovereign hier wel véél meer zal hebben dan de rest samen :D
GT3 heb ik wel zelf nog nooit mee gereden. Die ervaringen hoor ik van andere Porsche eigenaren.

Wie doet er dat dan? En meer ervaring dan ons allemaal samen betwijfel ik nu ook wel :p .
Ik heb redelijk wat ervaring er mee en ik denk niet dat ik hier in alleen sta. Tenzij je ervaring zou rekenen als aantal uren als chauffeur van een Porsche, dan vermoed ik dat Sovereign hier wel véél meer zal hebben dan de rest samen :D
GT3 heb ik wel zelf nog nooit mee gereden. Die ervaringen hoor ik van andere Porsche eigenaren.
Bezitten en rijden zijn van belang me dunkt. Welke uren ervaring tellen anders, configureren online? :unsure:

Ik vind dat hier niet echt wordt gestoeft eerlijk gezegd. De Sov werkt zich een ongeluk om onder andere een hallucinant knappe daily driver aan te kunnen schaffen, dat betekent dat ie passie heeft voor wagens en daarvoor zitten velen onder ons hier ook. Genoeg mensen met normalere wagens delen hun ervaringen hier en ik ben eigenlijk in alles even erg geïnteresseerd. Hier en daar is iemand op zijn pik getrapt als zijn wagen in twijfel wordt getrokken, maar ook dat valt heel erg mee. Het is niet zoals in de brutoloon thread dat de perceptie ver verwijderd is van de realiteit.

En best van al: hier wordt niet constant enorm cringey geflirt tussen dezelfde mensen.

Blijkbaar heb je dan graag hard onderstel.
Ik ken er een paar die generatie na generatie de turbo en andere modellen kiezen boven de GT3 omwille van de bruikbaarheid op de openbare wegen.
Wou iets over mijn vrouw zeggen qua onderstel maar zal maar zwijgen. 😅

Bezitten en rijden zijn van belang me dunkt. Welke uren ervaring tellen anders, configureren online? :unsure:

Ik vind dat hier niet echt wordt gestoeft eerlijk gezegd. De Sov werkt zich een ongeluk om onder andere een hallucinant knappe daily driver aan te kunnen schaffen, dat betekent dat ie passie heeft voor wagens en daarvoor zitten velen onder ons hier ook. Genoeg mensen met normalere wagens delen hun ervaringen hier en ik ben eigenlijk in alles even erg geïnteresseerd. Hier en daar is iemand op zijn pik getrapt als zijn wagen in twijfel wordt getrokken, maar ook dat valt heel erg mee. Het is niet zoals in de brutoloon thread dat de perceptie ver verwijderd is van de realiteit.

En best van al: hier wordt niet constant enorm cringey geflirt tussen dezelfde mensen.
Thx. Ja gezondheid begint van het werken er onder te lijden. Gewoon qua stress darm en blaasontsteking. Eerste keer verlof genomen in een jaar en zijn ocharme 2 weken maar en de tweede week ga ik al me de laptop op strand deels werke .

Wou iets over mijn vrouw zeggen qua onderstel maar zal maar zwijgen. 😅

Thx. Ja gezondheid begint van het werken er onder te lijden. Gewoon qua stress darm en blaasontsteking. Eerste keer verlof genomen in een jaar en zijn ocharme 2 weken maar en de tweede week ga ik al me de laptop op strand deels werke .
Er is een tijd van werken en een tijd van genieten.

Ik heb ongeveer de helft van mijn inkomen opgegeven voor een goede balans te garanderen. Beste beslissing van mijn leven.

Ik ga niet van dat geld kunnen genieten als ik de tijd niet heb om het uit te geven. Dus zit op tijd even stil om te genieten, veel gezonder.

Maar goed, ik heb ooit al eens veel gewerkt voor weinig in de plaats, dat was nog het ergste van al. :unsure:

Het punt is wel dat de meeste van de actieve members ofwel zelfstandige zijn met een wagen van de zaak, of een werknemer met een leasewagen.
Plus daarbij nog eens werkzaam zijn in een sector waar de leasebudgetten hoger liggen dan in andere sectoren. Ik poste gisteren nog het voorbeeld van de polestar 2.
En soms merk je wel dat sommige het besef een beetje zijn kwijtgeraakt hoe duur een een wagen effectief is. Wagens van 45k+ nieuwprijs zijn instappers, hoger bijna een evidentie.
Dat terwijl ze uit eigen vermogen nog nooit meer dan 25k aan een auto hebben uitgegeven, laat staan een afbetaling hebben gehad van 500€/maand en meer om zuiver eigenaar te zijn van een wagen.
Die discrepantie met de realiteit die merk je soms wel. Voor veel modale gezinnen is het al niet evident om 40k bij elkaar te sparen, laat staan dit over te schrijven naar een autodealer voor de aankoop van wat sommige misschien zouden noemen "een kale instapper".

Ik ben vrij zeker dat iemand die gisteren een nieuwe golf comfortline heeft gekocht met zijn centjes om zijn gezin met één kind te vervoeren, misschien niet zo snel geneigd zal zijn dat hier te delen.
Wat niet erg is, er zijn geen verplichtingen. Maar op dat vlak is het van hetzelfde laken een broek als het brutoloon topic.

Er is een tijd van werken en een tijd van genieten.

Ik heb ongeveer de helft van mijn inkomen opgegeven voor een goede balans te garanderen. Beste beslissing van mijn leven.

Ik ga niet van dat geld kunnen genieten als ik de tijd niet heb om het uit te geven. Dus zit op tijd even stil om te genieten, veel gezonder.

Maar goed, ik heb ooit al eens veel gewerkt voor weinig in de plaats, dat was nog het ergste van al. :unsure:
Ik slaap vijf uur per dag. Zondag werk ik deels. Ik verdien meer dan de gemiddelde mens en deel nu einde jaar men eigen nen bonus uit wegens werk. Ok ik verdien dan zeer goed maar soms inderdaad vraag ik me af of het wel waard is. Ben de laatste jaren veel meer ziek geworden wegens stress en ja niet slecht bedoeld mannekes maar echt stress en ni van ooh nee de ketchup is op en we gaan frietjes eten boehoe. Ik zie mijne kleine s'avonds niet omdat ik eel laat thuis kom. Dus ja ik offer heel veel op.. is het waard? Neen en ja, mijn gezin heeft niks te kort maar mijn gezondheid soms pfff.

Ik slaap vijf uur per dag. Zondag werk ik deels. Ik verdien meer dan de gemiddelde mens en deel nu einde jaar men eigen nen bonus uit wegens werk. Ok ik verdien dan zeer goed maar soms inderdaad vraag ik me af of het wel waard is. Ben de laatste jaren veel meer ziek geworden wegens stress en ja niet slecht bedoeld mannekes maar echt stress en ni van ooh nee de ketchup is op en we gaan frietjes eten boehoe. Ik zie mijne kleine s'avonds niet omdat ik eel laat thuis kom. Dus ja ik offer heel veel op.. is het waard? Neen en ja, mijn gezin heeft niks te kort maar mijn gezondheid soms pfff.
Werken met personeel? Chapeau dat je het kunt, maar je gezondheid / lichaam zal ooit eens zeggen van stop er maar mee?

Soms een moeilijke balans ook. Buffer opbouwen voor later, tegelijk ook in het nu leven, kinderen zien, ...

Helaas met mijn vader 3 jaar geleden ook gebeurt. Alles ok en ineens licht uit.. hartaderbreuk.

Jammer om horen.
3 jaar geleden mijn schoonvader ook een hartaderbreuk, maar hij is er serieus niptekes doorgeraakt. Ben er zelf mee in allerijl naar de spoed gereden...

Ik ben vrij zeker dat iemand die gisteren een nieuwe golf comfortline heeft gekocht met zijn centjes om zijn gezin met één kind te vervoeren, misschien niet zo snel geneigd zal zijn dat hier te delen.

Nochtans zou dat jammer zijn. De eerste wagen die hier ooit, 18 jaar geleden, in deze thread werd gepost was een simpele Astra. :)

Soms een moeilijke balans ook. Buffer opbouwen voor later, tegelijk ook in het nu leven, kinderen zien, ...

Jammer om horen.
3 jaar geleden mijn schoonvader ook een hartaderbreuk, maar hij is er serieus niptekes doorgeraakt. Ben er zelf mee in allerijl naar de spoed gereden...
Wow een hartaderbreuk overleven.. da's echt wel door het oog van de naald kruipen, dacht zelfs dat dat quasi onmogelijk was om tijdig te 'repareren', ook al krijg je dat in het ziekenhuis zelf..

Wow een hartaderbreuk overleven.. da's echt wel door het oog van de naald kruipen, dacht zelfs dat dat quasi onmogelijk was om tijdig te 'repareren', ook al krijg je dat in het ziekenhuis zelf..

Ik denk dat het mogelijk ook van de manier waarop kan afhangen, maar inderdaad. Toen hij was onderzocht in de spoed kregen m'n schoonmoeder en ik (m'n vrouw was er niet bij, was nog niet thuis geraakt) te horen dat het ernstig was. Dat hij direct moest geopereerd worden, dat dat niet in Oudenaarde kon, dat hij dus getransporteerd moest worden naar Gent en daar geopereerd.
En dat er reële kans was dat hij of het transport, of de operatie, of de cruciale 24u na de operatie niet zou overleven. Kortom, dat het er niet goed uit zag...

Ik denk dat het wel duidelijk was dat ik over meer dan configureren online bedoel.
Ik wou gewoon maar meegeven dat het niet is omdat iemand bv 1000 uur ervaring heeft in een wagen, dat de anderen hun ervaringen daarmee irrelevant worden.

Moet zeggen, ik probeer daar echt een balans in te vinden. Ik ervaar nu ook al vaak stress door mijn werk en ik voel dat dat niet gezond is.

Maar, ik probeer wel veel tijd met mijn kinderen door te brengen. Mocht ik dat niet doen en ik quasi puur voor mijn job zou leven, zou ik wellicht ook in de categorie kunnen shoppen zoals jij, maar dankzij het (slechte) voorbeeld van mijn vader, die er quasi nooit was, heb ik besloten dat mijn gezin daar boven moet staan. Pas op, heb zowat de deal met mijn vrouw, zij heeft nu die GLE, van zodra ik het kan koop ik mij een Porsche (zij het wellicht wel een normale 911, geen Turbo of GT3).

We wonen mooi en hebben 2 mooie auto's staan, maar ik probeer daar ook elke dag van te genieten, anders zou het mij ook niet lukken door te doen zoals we bezig zijn. Maar family first, altijd. Ik wil gerust in een kleine rijwoning gaan wonen en met een Dacia gaan rijden, als dat het geluk betekent voor mijn gezin.

Terug
Bovenaan