Welke wagen heb jij? Post your pics!

IMG_20210424_155356.jpg

Toch content van m'n 5 touring.
BMW 540d ... ondertussen heb ik em 1,5 jaar. Een goede vriend van me, rijdt met een X54e (laatste generatie). Heb precies de indruk dat die toch kleiner van binnen is. Die X5 rijdt wel comfortabeler, em heeft ook geen run flats ... dat zal het verschil wel zijn. Qua weggedrag weinig op deze 5 aan te merken, terwijl ik hiervoor al 6 BMW's heb versleten. 't heeft niet het speelse karakter van een 1, maar da's ook niet de bedoeling van deze familiekar. ;)
zelfde velgen hier maar in titaangrijs laten poederlakken. Je hebt ook de 20-ers denk ik ?
Heb bij de mijne de runflats vervangen door gewone. Scheelt toch wat in comfort.

zelfde velgen hier maar in titaangrijs laten poederlakken. Je hebt ook de 20-ers denk ik ?
Heb bij de mijne de runflats vervangen door gewone. Scheelt toch wat in comfort.

Interessant? Foto? :)
Klopt, velgen zijn 20".

Ik heb ook al gedacht om de runflats te vervangen, maar ik heb dit vroeger gedaan op m'n E92 335d die toen op 19" stond en de wegligging ging er precies toch merkbaar op achteruit. Kan zijn dat het tussen m'n oren zat, maar 'k heb ze terug laten vervangen.

Het comfort is nu niet slecht, maar serieuze putten enzo .... dan merkt ge wel dat ge op karrewielen rijdt.

Vette bak die 5 reeks.

Viel wel even achterover toen ik die net in de configurator bij elkaar klikte :laugh:

Hmm is die niet pre-lci en die van OP een LCI?
Ja, dat kan zeker (denk ook dat OP hem nieuw besteld heeft). Maar die zware diesels zakken gewoon enorm snel in waarde waardoor die altijd relatief goedkoop te vinden zijn. En in Duitsland zijn die wel nog goed verkocht itt in België, dus daar zijn er ook veel te vinden.
Lijkt me trouwens wel een slee om 1000km mee te rijden :D

Vette bak die 5 reeks.

Viel wel even achterover toen ik die net in de configurator bij elkaar klikte :laugh:

Thanks! Mijn 5 is ook een import van Duitsland, maar wel als nieuwwagen. Op mobile.de redelijk wat keuze en de stockwagens zijn rijkelijk uitgerust. Ik geloof dat em full option is buiten luchtvering en nachtvisie. Inclusief nutteloze opties zoals het gebruik van geurcartridges en softclose van de deuren. M'n vrouw kan de massagezetels wel appreciëren. :)

Ja, dat kan zeker (denk ook dat OP hem nieuw besteld heeft). Maar die zware diesels zakken gewoon enorm snel in waarde waardoor die altijd relatief goedkoop te vinden zijn. En in Duitsland zijn die wel nog goed verkocht itt in België, dus daar zijn er ook veel te vinden.
Lijkt me trouwens wel een slee om 1000km mee te rijden :D

Inderdaad, het is de LCI. Op een autostrade komt de 5 goed tot z'n recht. Da's ook de reden waarom de meeste vakanties dan ook altijd door Duitsland gaan. ;)

Zo stond em te koop in Duitsland:

9.jpg

8.jpg

6.jpg

Alle badges zijn er nadien afgehaald en de ruiten achteraan geblindeerd.

Heel mooi! Alleen een beetje gekke kleur van zetels. Maar bon, lelijk is het niet.
Een (donker)-bruin interieur is iets dat in het begin even moet wennen. Maar toen ik er zelf een tijdje mee rondreed was ik daar eigenlijk heel tevreden van. Geeft een klassieke stijlvolle look imo.

Weet er trouwens iemand waarom ze die beugels waar uw slot in klikt bij geen enkel merk deftig afwerken? Aliexpress staat vol met covers daarvoor, maar waarom doe je dat gewoon als merk al niet?

Een (donker)-bruin interieur is iets dat in het begin even moet wennen. Maar toen ik er zelf een tijdje mee rondreed was ik daar eigenlijk heel tevreden van. Geeft een klassieke stijlvolle look imo.

Weet er trouwens iemand waarom ze die beugels waar uw slot in klikt bij geen enkel merk deftig afwerken? Aliexpress staat vol met covers daarvoor, maar waarom doe je dat gewoon als merk al niet?
Voorbeldje?

Ik vraag me nog altijd af waarom je geen elegante sleutelcover meekrijgt van de garage. Die sleutels met schermpje op en al geven ze gewoon zo onbeschermd mee en in weinig auto's is een deftig vakje om je sleutel in op te bergen.

Voorbeldje?

Ik vraag me nog altijd af waarom je geen elegante sleutelcover meekrijgt van de garage. Die sleutels met schermpje op en al geven ze gewoon zo onbeschermd mee en in weinig auto's is een deftig vakje om je sleutel in op te bergen.

Ik denk dat die wagens met sleutels met schermpje buiten mijn budget liggen... nog nooit zo eentje gezien tbh

Heel mooi! Alleen een beetje gekke kleur van zetels. Maar bon, lelijk is het niet.

Ik ben de 40 al gepasseerd :P

Ik denk dat die wagens met sleutels met schermpje buiten mijn budget liggen... nog nooit zo eentje gezien tbh

Ik heb zo'n sleutel voor m'n auto, maar 'k zou het nooit zelf nemen als optie. Ik heb al genoeg zaken die ik moet opladen, dan komt er nog een sleutel bij. Nu er is wel een vak in het interieur om uw sleutel draadloos op te laden. Maar da's zo'n grote sleutel, dat zit niet comfortabel in uw broekzak en het kan nog eens krassen met andere rommel. Toegevoegde waarde? 0, want je kan ook de BMW app downloaden die alles doet wat de sleutel kan. Ik gebruik gewoon m'n normale sleutel.

Ik ben de 40 al gepasseerd :p

Ik heb zo'n sleutel voor m'n auto, maar 'k zou het nooit zelf nemen als optie. Ik heb al genoeg zaken die ik moet opladen, dan komt er nog een sleutel bij. Nu er is wel een vak in het interieur om uw sleutel draadloos op te laden. Maar da's zo'n grote sleutel, dat zit niet comfortabel in uw broekzak en het kan nog eens krassen met andere rommel. Toegevoegde waarde? 0, want je kan ook de BMW app downloaden die alles doet wat de sleutel kan. Ik gebruik gewoon m'n normale sleutel.
Ze zijn ook al van die sleutel aan het afstappen en aan het focussen op uw telefoon als interactieve sleutel te gebruiken.

X5 heeft dat bv. bij BMW. Zo heel ver buiten uw budget lijkt me dat nog niet te liggen :)

Het begint wel een beetje te zot te worden
Je kan je auto openen met de sleutel, met je gsm, met een keycard. aangepaste sleutel als optie dan nog

Hou het es simpel

X5 heeft dat bv. bij BMW. Zo heel ver buiten uw budget lijkt me dat nog niet te liggen :)

Het begint wel een beetje te zot te worden
Je kan je auto openen met de sleutel, met je gsm, met een keycard. aangepaste sleutel als optie dan nog

Hou het es simpel

Zolang een auto opent, start en rijdt zonder problemen ben ik al blij idd.
Denk idd dat ik 2 sleutels, een keycard en de optie krijg om de openen met een iphone.
Ze zouden beter eens meerdere profielen in de BMW app toelaten, volgens mij moet je je account delen als je beide access wilt tot de app.

Een X5 ligt idd niet ver buiten budget, maar hij ligt erbuiten :p. Zal het met de iX3 moeten doen.

Met die sleutel kan je de wagen ook zelf uit een parkeervak laten rijden zeker?
Nee, de 7-reeks destijds kon dat, maar alle andere auto's (X5, 5-reeks, 3-reeks, ...) kunnen dat allemaal niet. Het is puur een gimmick en vooral irritant :p.
@HUSKE: ik denk dat je ook zo'n sleutel wel zal kunnen vragen bij een iX3 hoor. Ze kunnen dat gewoon programmeren. Net even gegoogled: 600$.

Terug
Bovenaan