Welke wagen heb jij? Post your pics!

De waarde maakt me geen hol uit. Maar over een saaie wagen gesproken, dat is er wel een.

Heeft niks met status of whatever te maken. Ik rijd 5 van de 7 dagen in camionetten hoor..of oude jeeps. Helemaal niks mis mee. Integendeel

Een sportwagen mag al wat opvallen.
Een 911 zeker, dat is al overwegend een saaiere wagen en in het grijs of zwart is het helemaal een grijze muis.
Nee een fel kleurtje mag echt wel.
Wat voor onzin. En een snelle vrouw moet bij voorkeur ook een schminklaag en plastieken voorgevel hebben zeker?

Van waar haal jij steeds het feit dat het een saaie wagen is ? Te weinig PK ? Te weinig geluid ? Moet er taartenvleugel op?
Te weinig PK, dan waardeer je op naar de GT2, GT3 of turbo reeks.
Te weinig geluid? Sportuitlaat erop en ge zijt vertrokken?
Looks? Dan moet je inderdaad naar een ander merk gaan.. Porsche is subtiel en behoudt zijn geschiedenis door steeds dezelfde lijnen te tekenen maar op een andere manier.

Heb je al zelf gereden met een wagen of baseer je op meerijden en youtube filmpjes? Ik wil gerust eens u komen ophalen hoor :)
Moest ge de Limburg eens passeren, een ritje in een turbo S zou ik niet afslaan :unsure:

Wat voor onzin. En een snelle vrouw moet bij voorkeur ook een schminklaag en plastieken voorgevel hebben zeker?
Nee, een mooie vrouw is al knap op zichzelf dus hoeft geen plastieken voorgevel of schmink. Ze kan zich wel mooi kleden en niet alles weg steken achter "tante nonneke" kledij. Een Porsche is mooi op zichzelf en kan het dus accentueren met een opvallend kleurtje ipv het weg te steken achter een saaie kleur.

Ja, de 18i is idd geen 2liter. Ik wil enkel een break (of gelijkaardig, mono of suv), kofferruimte wordt hier erg veel gebruikt + enige wagen.

Prijzen tweedehands liggen m.i. sowieso hoog. En aangezien we maar max 15000 km meer doen op jaarbasis, is een auto met wat mileage geen echt bezwaar. Eer de kaap van de 100 gepasseerd wordt, zijn we weer al wat jaren verder en is de behoefte en het aanbod vast ook weer anders. Tegen dan kost een brood zoveel en een EV zo weinig, dat je er een krijgt bij uw zondagse pistolets.

Die X1 is me toch iets te krap qua bruikbare kofferruimte...

En wat ik al van overnameprijs voor mijn huidige heb gehoord, daar word ik ook niet blijer van. T zal doordieselen worden tot ze het echt gaan verbieden denk ik 😐.

Tgoh smaken verschillen zou ik zo zeggen. Ik vind een Porsche een waanzinnig coole combinatie van iconisch en tijdloos design met een leuk gehalte brutaliteit. Dat is geen Lambo met 56710 luchthappers, 24 fallussymbolen en 9 spoilers, maar om daarom meteen te zeggen dat Porsches saai zijn... Toch gek.

Als ik straks die ene persoon van de bedrijfswagen topic mee mag nemen zal ik toch voor een Ferrari kiezen. Perfecte samensmelting van een legendarisch merk met stijl, klasse en passie.

Ik heb de indruk dat een Lambo meer iets is voor zo mensen die met een marcelleke en een klakske in de auto zitten. En liefst met een kale knikker, opgezwollen van de spuiten, en een haast ziek ogend bruin tuintje erop.

Tgoh smaken verschillen zou ik zo zeggen. Ik vind een Porsche een waanzinnig coole combinatie van iconisch en tijdloos design met een leuk gehalte brutaliteit. Dat is geen Lambo met 56710 luchthappers, 24 fallussymbolen en 9 spoilers, maar om daarom meteen te zeggen dat Porsches saai zijn... Toch gek.

Als ik straks die ene persoon van de bedrijfswagen topic mee mag nemen zal ik toch voor een Ferrari kiezen. Perfecte samensmelting van een legendarisch merk met stijl, klasse en passie.

Ik heb de indruk dat een Lambo meer iets is voor zo mensen die met een marcelleke en een klakske in de auto zitten. En liefst met een kale knikker, opgezwollen van de spuiten, en een haast ziek ogend bruin tuintje erop.
Iets tegen kale knikkers vriend? :angry:

Ik zou diene zijn met zijn kale knikker in een Porsche, moest ik het geld hebben. :cool:

Wat is eigenlijk de reden dat als je de versnellingsbak in sport hebt staan (BMW, pookje naar links) je hem niet in achteruit krijgt zonder eerst de versnellingsbak terug in normale mode te zetten? Niet dat het stoort ofzo maar het viel me onlangs op.

Wat is eigenlijk de reden dat als je de versnellingsbak in sport hebt staan (BMW, pookje naar links) je hem niet in achteruit krijgt zonder eerst de versnellingsbak terug in normale mode te zetten? Niet dat het stoort ofzo maar het viel me onlangs op.
Oei, dat probleem heb ik niet?

Ga het straks ook eens testen, maar in sport leg je hem toch doorgaans enkel om eens snel op te trekken of sportiever te rijden. Daar hoort achteruit rijden niet bij natuurlijk. :tongue:

Hmm ben ik dan zo onbekwaam? :lol:

Kzal het straks nog eens proberen.

Bij VW gaat dat ook niet, enkel 1 tem 7 zijn bruikbaar. Neutraal en achteruit niet, althans niet via de flippers achter het stuur.
Daarvoor moet je de pook terug in de goede stand zetten.

Nog nooit last mee gehad in feite.. Ook nog niet op gelet aangezien ik meestal niet sporttief achteruit moet rijden :)

Ga het straks ook eens testen, maar in sport leg je hem toch doorgaans enkel om eens snel op te trekken of sportiever te rijden. Daar hoort achteruit rijden niet bij natuurlijk. :tongue:
Nee uiteraard is dat niet noodzakelijk hoor. Ik kreeg hem gewoon niet in R en in had niet door dat dat was omdat de bak nog in S stond. :)

Terug
Bovenaan