CalamityDisko24
Active member
Of je moet alles van thuis gekregen hebben zoals @anders.
Of all-in gegaan zijn in Bitcoin/Ethereum pre-2017.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of je moet alles van thuis gekregen hebben zoals @anders.
Of net heel arm, sommige zelfstandigen hebben een zeer laag loon omdat het hen fiscaal heel interessant uitkomt op die manier.Met andere woorden je moet toch echt stinkend rijk zijn om met een 992 te rijden
Blijft me dan toch verbazen hoe veel volk zich gemakkelijk een wagen van 100k aanschaft.

gisteren gespot?Ik woon een dorp verder, maar daar in de buurt zal je hem zeker regelmatig kunnen spotten![]()

Dat kan kloppengisteren gespot?![]()

2-BXX-7XX?Dat kan kloppen![]()
Hmm nee toch ni dan.2-BXX-7XX?
Hmm strangeHmm nee toch ni dan.
Edit: lol ik was het wel, ken mijn eigen plaat ni precies.Hmm strange
HAHAHAHA jij hebt dus echt wel de gemakkelijkste nummerplaat héEdit: lol ik was het wel, ken mijn eigen plaat ni precies.

Ben hier dus net uit het raam moeten gaan kijken om te verifiëren heHAHAHAHA jij hebt dus echt wel de gemakkelijkste nummerplaat hé
Die Passat achter jou was ik

Joeng joeng hahahaBen hier dus net uit het raam moeten gaan kijken om te verifiëren he![]()
Moest iemand hier nu nog eens weten welk model dat isEen nieuwe Ford Everest sport in seagrey voor mijn partner

Jaja maar dat model bestaat in Europa niet heStaat er toch boven de foto?![]()
Maar een Ford Everest sport.

Aja maar staat niet in de titel dat alleen EU wagens mogen zijn heJaja maar dat model bestaat in Europa niet he![]()

Welke motor ligt daar bij jullie in? Al die 2.0l biturbo of nog de 3.2 V6 of nog iets anders?