als je zomer 2023 haalt met dat bakjeMomenteel met een 22 jaar oude clio
maar hey het ding breng me ook nu van a naar b.. wel wat trager maar kom![]()

Allez jij liever als ik, dan had ik mijn Octavia nog wel even langer bijgehouden

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als je zomer 2023 haalt met dat bakjeMomenteel met een 22 jaar oude clio
maar hey het ding breng me ook nu van a naar b.. wel wat trager maar kom![]()

Nu bijna een jaartje m'n Mercedes A250e. Dankzij het cafetaria plan bij ons op het werk deze goedkoop kunnen leasen![]()
Rij je veel elektrisch?Enigste minpunt was dat ik geen draadloos laden had (schandalig dat dit nog niet standaard op zo'n wagen zit) en was die kabel zo beu dat ik een inbouw lader besteld had. Dit weekend gemonteerd en zeer tevreden van![]()

Ik heb zelf een CLA250e. Heb ondertussen ook al draadloze carplay ingebouwd en heb ook zo een draadloze lader overwogen. Waar heb je deze gevonden?
Eigenlijk wel, enkel autostrade rij ik in sport. Electrisch zijn de baantjes tussendoor. Toch dagelijkse de volle 50km op gereden.Rij je veel elektrisch?
Ik heb zelf een CLA250e. Heb ondertussen ook al draadloze carplay ingebouwd en heb ook zo een draadloze lader overwogen. Waar heb je deze gevonden?

Jup, GTI hier is ook niet meer gelachen. 450km, 50l '98 aan +-€2.00 de liter.Ik voel aan mijn kleine teen (en de benzineprijzen) dat we in dit topic dit jaar ferm wat pics gaan krijgen van tweedehands hybrids.
Dat gezegd zijnde rij ik nog altijd met mijn Subby die ik op pagina 1 gepost hebt, en ik heb voorlopig chance dat ik toch zeker tot in najaar weinig kilometers zal verslijten want de prijzen worden oncomfortabel. Ik was vorig jaar al met het idee aan het spelen om een hybrid aan te schaffen als volgende wagen moest het er ooit van komen (enige reden waarom ik niet wil is omdat ze automatiek zijn en ik hou zielsveel van handgeschakeld) en nu groeit de motivatie voor dat idee meer en meer...
Hopelijk is dit niet al te off-topic.![]()
Ge kunt ook aan minder dan 11l/100km rijden heJup, GTI hier is ook niet meer gelachen. 450km, 50l '98 aan +-€2.00 de liter.
Efkes €22 per 100km

Ben ik blij dat ik met mijn Megane GT dik 700 km met met 50l en ik kap d'r ook maar 95 in.Jup, GTI hier is ook niet meer gelachen. 450km, 50l '98 aan +-€2.00 de liter.
Efkes €22 per 100km
Zwijg!Ge kunt ook aan minder dan 11l/100km rijden he![]()
Tegenwoordig probeer ik mij in te houden. Al is het sterker dan mezelf om eens door te duwenGe kunt ook aan minder dan 11l/100km rijden he![]()
. Vaak zit in aan de 10l maar met rustig te rijden kan dat naar 8l zakken in Dynamic Mode. Doe 500km met 55 liter tank.Laad je op het werk ook op? Of enkel maar thuis?De 7000km aangetikt, waarvan 4400km volledig elektrisch. Best tevreden met de keuze om voor een hybride te gaan.![]()
Enkel thuis, maar ik kom toe heen en terug. (12km enkele rit ongeveer, ik haal een 35km uit een lading)Laad je op het werk ook op? Of enkel maar thuis?
Meer dan de helft van uw kilometers elektrisch is toch echt wel netjes!
Voor zo'n gebruik is een PHEV wel leuk/handig, maar (van uit puur ecologisch standpunt) eigenlijk heb je dan een EV met 200km range nodig ofzo he...Enkel thuis, maar ik kom toe heen en terug. (12km enkele rit ongeveer, ik haal een 35km uit een lading)
Ik zet hem soms bewust op sport, de B58 is gewoon te lekker om niet te gebruiken!

Zeer proper jongen !Mijn Audi e-tron GT op z'n 20" winterbanden die ik bij Heinz heb laten plaatsen.
Gekocht in oktober bij Duet Cars in Turnhout. Daar hadden ze er een paar in stock full option.
![]()
![]()
Heb nog geen deftige pics met de zomerbanden, maar hier nog wat pics van bijna exact dezelfde wagen met de 21" zomerbanden. Ondertussen 6200 km op de teller. Volgende week gaan skiën naar Oostenrijk, dus er zal gauw wat bijkomen![]()