Tagliata
Well-known member
Wat een lekkere bakken seg. Maar zet uwe breedhoek eens af @Sovereign001 nu lijkt die GT3 echt op een kever.
Volgende week hier de zomerset eronder en dan eens tegoei poetsen, zal dan ook nog eens paar foto's posten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een lekkere bakken seg. Maar zet uwe breedhoek eens af @Sovereign001 nu lijkt die GT3 echt op een kever.
Volgende week hier de zomerset eronder en dan eens tegoei poetsen, zal dan ook nog eens paar foto's posten.
Ik ben er ook nog altijd zot van eerlijk gezegd. Schitterende wagen.
Ik zou hem wel niet in de Shadow Look nemen - Kemoragrijs met singleframe in koetswerkkleur en Offset black velgen en hij is perfect voor mij
Maar dat is allemaal heel persoonlijk.
![]()

Als ik die elektrische hap krijg, zou ik nog altijd voor de Taycan gaan in wit met wit zwarte velgen. Maar ik zeg alvast geen neen tegen die E tron.

Een collega kreeg onlangs kritiek over het feit dat hij Boxster heeft. Vorige week stond er een Taycan op de parking, iedereen die binnen kwam "van wie is die Porsche?"@CalamityDisko24 je koopt toch een auto voor uzelf;wat een ander daarvan denkt doet er toch niet toe?
@CalamityDisko24 je koopt toch een auto voor uzelf;wat een ander daarvan denkt doet er toch niet toe?

Belachelijk! Een maat van mij heeft een 718 Boxster S en dat is imo zeker Porsche waardig, zalige wagen om mee te rijden!Een collega kreeg onlangs kritiek over het feit dat hij Boxster heeft. Vorige week stond er een Taycan op de parking, iedereen die binnen kwam "van wie is die Porsche?"
Dus het is jammer genoeg wel een factor die mee speelt...
@CalamityDisko24 je koopt toch een auto voor uzelf;wat een ander daarvan denkt doet er toch niet toe?
Jaja, het waren geen "minderwaardige" reacties hoor. Eerder "alle, welke dure externe heeft hier ne Porsche".Belachelijk! Een maat van mij heeft een 718 Boxster S en dat is imo zeker Porsche waardig, zalige wagen om mee te rijden!
Een externe die in een 1 slaapkamer huurappartement woont en nooit op reis of restaurant gaatJaja, het waren geen "minderwaardige" reacties hoor. Eerder "alle, welke dure externe heeft hier ne Porsche".

Zelfs dat niet hoor. Een Boxster kost tussen de 50 en 60k op 2e handsmarkt. Een héél groot deel van de Bedrijfswagens die er staan kosten meer (gezien EQA op hun laagste categorie van auto staat...).Een externe die in een 1 slaapkamer huurappartement woont en nooit op reis of restaurant gaat![]()
Ja maar een bedrijfswagen die koop en betaal je niet zelfZelfs dat niet hoor. Een Boxster kost tussen de 50 en 60k op 2e handsmarkt. Een héél groot deel van de Bedrijfswagens die er staan kosten meer (gezien EQA op hun laagste categorie van auto staat...).
Dat is gewoon puur jaloezie. Letterlijk iedereen die daar werkt kan tegen zijn 50 wel een Boxster kopen...
Ja, gemiddeld wel. Maar de lonen van de interne collega's zitten tussen de 5000 (30'ers) en 8000€ bruto (mensen met meer ervaring). Dus die zitten wel een stuk boven het gemiddeldeJa maar een bedrijfswagen die koop en betaal je niet zelf![]()
Tussen de 50-60k voor een tweedehandswagen is toch al effectief een klasse waarin veel mensen niet de luxe hebben om in te shoppen hoor![]()
Je koopt een wagen die u financieel geen pijn doet. Voor menig 50’er is 60k al een bedrag dat pijn doet hoor. Dat is voor velen 2 jaarlonen.