Welke wagen heb jij? Post your pics!

ik trek bij deze mijn woorden terug in :p
Zwarte badges. Hoe kom je er zelfs op!
Hier seh een kermispoepke

kw55TqQ.jpeg

Een B58 met elektrische ondersteuning, dat is inderdaad een kermisattractie. Wat zijn de 0-100kmph cijfers van deze bolide?
Officieel 4.4sec, in de praktijk doet hij er nog een paar tienden af.

En volgend jaar doet hij er nog een halve sec vanaf ofzo als ik bij DVX ben langsgeweest :unsure:

In het buitenland is dat bijna nergens verplicht. In Duitsland bijvoorbeeld ook niet verplicht. Wel zal je daar veel mensen zien rijden met een CNG sticker omwille van 'kijk, ik rijd op aardgas, ik denk aan het milieu', en de Duitsers kennende zijn wel zo.

Het enige wat ik kan bedenken is dat als er iets gebeurd en er moeten hulpdiensten ter plaatse komen, zij direct zien dat de auto op aardgas rijdt. Maar ook dan, als de tank lek is, vervliegt dat aardgas. Benzine die uitloopt lijkt me dan gevaarlijker. Rijdt er bovendien ene in m'n gat, zal je die sticker ook niet meer zien.
Plakt em dan op uw ruit hé, dan bent ge nog steeds volledig in regel. De wetgeving zegt dat ie ergens (waar exact zeggen ze niet) vanachter moet hangen. Ik vind die sticker op de carosserie plakken ook zo mottig als iets.

Gelijk zo van die bompa's met hun Radio 2 stickers van in den tijd, of waar sommige mensen hun onnozel stickers plakken gelijk: "shenaia/kenney/kevin/<insert margi naam> rijdt mee".

Plakt em dan op uw ruit hé, dan bent ge nog steeds volledig in regel. De wetgeving zegt dat ie ergens (waar exact zeggen ze niet) vanachter moet hangen. Ik vind die sticker op de carosserie plakken ook zo mottig als iets.

Gelijk zo van die bompa's met hun Radio 2 stickers van in den tijd, of waar sommige mensen hun onnozel stickers plakken gelijk: "shenaia/kenney/kevin/<insert margi naam> rijdt mee".
Ik vind als daar zo 'naam kind in den otto' het ergste, of van die Belgische vlagjes met de namen aan de zijkant alsof het een rallywagen is, ook betreurenswaardig.

Terug
Bovenaan