Welke wagen heb jij? Post your pics!

Ondertussen staat de wagen bij de detailer voor PPF

@Chickenlal, wat zou dat eigenlijk bij u kosten (mag via PM). Uiteindelijk hier de keuze vooral door locatie, maar man dat blijft duur.

Gemiddeld 5,5k ex btw. ruw uit de mouw geschud. Moet geen geheim zijn hé :D

En waar staat hij ?:)

PPF is niet meer mijn favoriete bezigheid en ben het aan het afbouwen, dus maakt nie uit:)

Gemiddeld 5,5k ex btw. ruw uit de mouw geschud. Moet geen geheim zijn hé :D

En waar staat hij ?:)

PPF is niet meer mijn favoriete bezigheid en ben het aan het afbouwen, dus maakt nie uit:)
DRX Exclusive. Jong bedrijf hier uit de buurt, en het werk zag er deftig uit.
Zelfde prijs dus (6600 incl btw en incl coating van velgen). Wel knappe service dat het vervoer in gesloten trailer er na de offerte kostenloos bij kwam.

Op zich niks mis met de velgen vind ik en ook niet met de verlaging, maar ik zie liever OEM :)
Begrijpelijk.
Ik moet zeggen dat er niet heel veel OEM velgen zijn die ik echt mooi vind, ik ben niet zo voor 2-tone.
Voor de prijs moet je het ook niet doen want OEM kost evenveel (of meer) dan goede aftermarket velgen.
Beetje zoals @Mask, liever OEM bij een BMW.
Zie quote hierboven.
Ik vind de velgen wel vet, maar ik zou er gewoon oem caps op zetten 😬
:ROFLMAO:
Misschien dat ik het volgend jaar eens probeer als ik weer van de OEM winterset naar deze switch.

Begrijpelijk.
Ik moet zeggen dat er niet heel veel OEM velgen zijn die ik echt mooi vind, ik ben niet zo voor 2-tone.
Voor de prijs moet je het ook niet doen want OEM kost evenveel (of meer) dan goede aftermarket velgen.

Zie quote hierboven.

:ROFLMAO:
Misschien dat ik het volgend jaar eens probeer als ik weer van de OEM winterset naar deze switch.

Ik vind meestal de bijhorende velgen uit de M performance catalogus wel top.

Uiteindelijk moet je vooral doen wat je zelf wil he, dat blijft het meest belangrijke!

Maar ik zou het wel graag eens zien wat het effect is dan ;)
Uiteraard!
Ik heb al eens met ChatGPT een voorbeeld van gemaakt en het is zeker niet mis maar ik vind de stock caps ook mooi.
Ik heb zelfs die cringy bmw centercaps die zo horizontaal blijven en niet meedraaien met de wielen :lol:
Dat is voor mij net een stapje te ver 😜
Ik vind meestal de bijhorende velgen uit de M performance catalogus wel top.
De 19" styling 995 optievelgen uit de catalogus vind ik niet zo mooi, de 2-tone is te druk en anders is het volledig zwart.

De 19" styling 898 M-Performance velgen heb ik staan over twijfelen maar de lak is te donker imo. Dit is wel het velgendesign dat ik ongeveer wou.

Ik heb al eens met ChatGPT een voorbeeld van gemaakt en het is zeker niet mis maar ik vind de stock caps ook mooi.
Als je voor een "klassieke" look gaat met chroom etc, gaat er imo niets boven Aplina style velgen. Zo dus bv:
DYoFF1O.png

Terug
Bovenaan