Inderdaad, vooral het stuk waar je 100 mag voelt teveel aan als autostrade en dus helemaal niet spannend aan 100km/u.Ik kan me vergissen maar is dat begin niet aan 60 en daarna richting 100?Die dag was er ook weinig volk, wel veel moto’s(racers) tegengekomen die aan het knallen waren.
Jammere zaak. Er is ergens een heel bekende bocht waar ze ook altijd elkaar staan te filmen. Daar loopt het ook dikwijls fout.Bij de overnachting int zwarte woud zei de hoteleigenares ook wel dat er veel doden vallen. :/ Als er een helicopter over vliegt, weet je genoeg..
Absoluut, het zwarte woud is meer dan enkel de B500. Prachtig rijden daar. Via de Vogezen (grens oversteken in Strassbourg) naar daar rijden is zeker een aanrader. Eventueel een stuk Luxemburg binnendoor ipv autostrade. Ook de moeite.Ja kweeni, maar ik vond het zwarte woud echt magisch. Is me toch bijgebleven.
De Eifel rond de Nordschleife is ook leuk om te rijden. Maar zal je waarschijnlijk al wel kennen.
Die dag was er ook weinig volk, wel veel moto’s(racers) tegengekomen die aan het knallen waren.