Een type sierbestrating, geen tegel.Het onkruid wordt er niet minder op.
Klinkers zijn trouwens een type tegel.
Een tegel is een tegel en een klinker een klinker

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een type sierbestrating, geen tegel.Het onkruid wordt er niet minder op.

Ga uw leugens ergens anders spuien, ketter!Het onkruid wordt er niet minder op.
Bewuste keuze voor een zilveren?Augustus 2020 onderstaande Octavia opgepikt(besteld januari 2020) en intussen 16000 km verder

Moet gij nu altijd andermans zaken afbreken?Bewuste keuze voor een zilveren?
Beetje saaie combo wel![]()

Ik breek het niet af hoor! Saai is ook niet perse slecht hoor.Moet gij nu altijd andermans zaken afbreken?![]()
Bewuste keuze voor een zilveren?
Beetje saaie combo wel![]()

Goed om te onderhouden wel. Heb nog niet veel kleuren gezien buiten zwart en zilver. Denk geen zelfsBwa zilver was op dat moment het enige kleur die ik in het echt kon zien want was dan nog niet officieel uit. Gezien het het launchkleur was dacht ik dat ik er niet veel mee kon misdoen. En achteraf gezien ook geen spijt van nu ik ook andere kleuren zie rond rijden.
Hoe bedoel je saaie combo? Icm de velgen? Bedrijfspolicy laat geen grotere dan de standaardvelgen toe![]()

Had ik hem zelf gekocht ging het wel dat zilver blijven denk ik, maar die velgen vlogen er stante pede af om plaats te maken voor 18" in ieder gevalGoed om te onderhouden wel. Heb nog niet veel kleuren gezien buiten zwart en zilver. Denk geen zelfs
Gohja zilver is altijd zo een veilige kleur, zeker in een standaarduitrusting en met kleinere velgen. Maar niks mis met veilig en wat saaier natuurlijk
Dacht trouwens dat het een zelf gekochte was omdat hij hier stond en niet in het bedrijfswagen topic![]()

Benzine if de elektrische?
1.2 turbo 100 PK benzine motor met de 8 traps automaat.Benzine if de elektrische?
Gaat dat vooruit of trekt dat op niet veel?1.2 turbo 100 PK benzine motor met de 8 traps automaat.
Als het snel moet gaan dan is dat vaak toch gewoon sneller hoor.Gaat dat vooruit of trekt dat op niet veel?
Heb zo het (mss verouderde) idee dat 100pk met een automaat niet echt vlot is.
Ow, my bad.Als het snel moet gaan dan is dat vaak toch gewoon sneller hoor.
Maar voor te hernemen uit cruise is dat soms wel wat minder natuurlijk. Jij weet dat je wilt versnellen maar uw bak weet dat niet. En hij heeft ook weinig marge dan, dus is het wachten tot hij reageert.
100pk in zo een 208 is geen raket, maar is ook niet echt traag hoor.

absoluut, dat kan ookOf gewoon even zelf schakelen met de Flippers aan het stuur? Of heeft die dat niet?
Innige deelneming1.2 turbo 100 PK benzine motor met de 8 traps automaat.

Vind eerder in een automaat wat minder pk's hebben minder erg. De schakelpauzes zijn nihil waardoor je minder acceleratiepauzes hebt en bijgevolg rapper aan je gewenste snelheid zit. Auto van mijn vriendin is een 1.0 dsg7 115 pk en die voelt veel vlotter aan dan de vervangwagen VW Golf 1.0 115 pk manueel (weliswaar maar 6 vitessen, dus wat langere overbrengingen) die ik onlangs meekreeg.Gaat dat vooruit of trekt dat op niet veel?
Heb zo het (mss verouderde) idee dat 100pk met een automaat niet echt vlot is.