Welke wagen heb jij? Post your pics!

Volg hem al een hele tijd. Hij begint toch precies wel meer en meer de limieten op te zoeken, lijkt me. En gecombineerd met telkens met wagens te rijden van een ander, waar hij dus ook niet helemaal zicht heeft op de technische staat e.d., vraag ik me toch af of dit ooit niet eens gaat verkeerd aflopen.

Volg hem al een hele tijd. Hij begint toch precies wel meer en meer de limieten op te zoeken, lijkt me. En gecombineerd met telkens met wagens te rijden van een ander, waar hij dus ook niet helemaal zicht heeft op de technische staat e.d., vraag ik me toch af of dit ooit niet eens gaat verkeerd aflopen.
Het is toch al een paar keer 'verkeerd' gelopen.
En blijkbaar wordt dat gewoon keurig geregeld.
Het is maar wat je onder 'verkeerd' verstaat natuurlijk.

Good old boosted Boris!

Eenmaal het karakter uitgespeeld was is het goed dat hij de serieuze toer opging en dit soort content is beginnen maken.
Het helpt natuurlijk ook dat je heel veel rijdt, en heel veel ervaring kan opdoen. Die verdient zijn brood met racen op de ring, logisch dat je er steeds beter in wordt.

Tegenwoordig elke keer die jump toch op serieuze snelheid. Je weet dat ge daar maar moet hopen dat uw remmen pakken, ik zou dat nu niet zo consistent erop wagen...

Ik had deze nog niet gezien.
Ik zou eerlijk gezegd er toch niet op mn gemak bij zitten🙈🤣

Die haalt daar toch wat autos in ... maar dan die ene porsche die hem voorbij gaat??? Wat was dat😅

Ik had deze nog niet gezien.
Ik zou eerlijk gezegd er toch niet op mn gemak bij zitten🙈🤣

Die haalt daar toch wat autos in ... maar dan die ene porsche die hem voorbij gaat??? Wat was dat😅
1) GT3RS is gewoon wel extreem veel sneller dan een Civic
2) Misha is ne goeie piloot, maar ge hebt ook mensen als dit (testrijder Manthey Racing) op de Nurburgring he

2 vrije dagen gehad. Elke dag 4u gespendeerd per wagen ofzo om te kuisen :D (kmoet ook wel zeggen ik ga naar een handcarwash en dan thuis (app blok) was ik nog eens met een emmer water achterna).

Lotus23-1.jpg

CX523-1.jpg

Misschien wel eens investeren in deftige kuisproducten. Vooral velgen krijg ik niet goed proper (mss iemand aanraders?)

Nog eens een update kwa bevindingen van de Mazda CX5 na een half jaar. (verplichte aankoop na diesel emissie issues) Eerst niet zo tevreden van. Ik bedoel dan de motor (geen turbo), amper koppel in lage toeren. Ook nooit een automaat gehad, verlangde terug naar handgeschakeld. Moet nu toch wel zeggen dat ik zeer tevreden ben. Dat 2.0 Liter blok rijdt heel ontspannend op de autosnelweg, ook ophanging is zeer zacht en rijdt relaxed - geruisloos in lage toeren. Gebrek aan koppel heb ik eigenlijk mee leren rijden. Tis gewoon een kwestie op de autosnelweg gewoon gaspedaal vloeren bij het invoegen en zorgen dat je zo snel mogelijk in die powerband zit en blijft. Eens je dat door hebt, kinderspel. Kwa interieur top eigenlijk. Premium feel (alle opties dat je kan bedenken) voor weinig geld.

Verbruik is wel een nadeel. Ik denk 7.8L/100km. Heb onlangs volgetankt en kilometerstand opgeschreven. Eens kijken wat de realiteit zegt.

*volgend jaar mits financiële meeval wel terug shoppen voor een mx5 :unsure: Dan heb ik een goeie balans: daily, praktische funcar en "racecar" -.-

*Cries 😭
mx5ND%2B.jpg

Laatst bewerkt:
Ik vind die cx5 wel knappe wagens. Lag toen net boven mijn budget (privé aankoop). Is toch nog een stapje hoger dan een Tucson of karoq/ateca/t-roc.

Als je hier het forum zou volgen, zou je weten dat ik een 718 GTS had en daarvoor een i30N en dat ik ook al met redelijk veel andere serieuze auto's gereden heb. Ik heb echt geen nood om overtuigd te worden van een Type R hoor.
En het is niet omdat een Golf R redelijk snel 0-100 kan trekken en een respectabele tijd neerzet op de nurburgring, dat het plots zo'n super-wagen is. Dat blijft steriel aanvoelen.
Ook niet mijn eerste "snelle" wagen.
Jammer dat ik op dit forum zonder enige ervaring of getuigenis keihard word afgekraakt.
Ik sta altijd open hoe ik het beter kan,behalve als die shitstroom aan haat niet meer stopt. Ik kan het niet anders omschrijven, sorry.
Ik heb de grootste moeite vriendelijk te reageren als ik sowieso in twijfel word getrokken.
Ik heb echt niks meer toe te voegen verder,een I30N is een fantastische wagen trouwens.

Misschien wel eens investeren in deftige kuisproducten. Vooral velgen krijg ik niet goed proper (mss iemand aanraders?)
P&S, Koch en Carpro. Zijn fantastische producten, allemaal van onze detailer Belg zijn webshop te verkrijgen.

Hier vind je zijn youtube kanaal en kun je zien welke producten hij ook aanbiedt:

Ook niet mijn eerste "snelle" wagen.
Jammer dat ik op dit forum zonder enige ervaring of getuigenis keihard word afgekraakt.
Ik sta altijd open hoe ik het beter kan,behalve als die shitstroom aan haat niet meer stopt. Ik kan het niet anders omschrijven, sorry.
Ik heb de grootste moeite vriendelijk te reageren als ik sowieso in twijfel word getrokken.
Ik heb echt niks meer toe te voegen verder,een I30N is een fantastische wagen trouwens.
Laten gaan makker. Best ook gewoon lezen, en even wegstappen, en dan pas typen i.p.v. direct op reageren.

Er zal altijd een verschil zijn tussen iedereen, zoals ik en Nijntje, maar dat is iedereen zijn mening. We zijn geen clones he :)
Indien niet eens, zeg gerust je mening, maar dan gewoon verder gaan.

BG is ook een speciaal forum vol met elite sloebers die morgens kaviaar van 20K op hun toastie eten als je de lonen bekijkt ;) (ter info - dit is een joke he..)

Laatst bewerkt:
Laten gaan makker. Best ook gewoon lezen, en even wegstappen, en dan pas typen i.p.v. direct op reageren.

Er zal altijd een verschil zijn tussen iedereen, zoals ik en Nijntje, maar dat is iedereen zijn mening. We zijn geen clones he :)
Indien niet eens, zeg gerust je mening, maar dan gewoon verder gaan.

BG is ook een speciaal forum vol met elite sloebers die morgens kaviaar van 20K op hun toastie eten als je de lonen bekijkt ;)
Denk persoonlijk dat dat er weinig toe doet hier op het forum hoor. Iemand met minder budget kan logischerwijs niet shoppen bij de dure auto's, maar die mensen met budget kijken soms evengoed naar "goedkopere" modellen (@Nijntje vindt een Civic Type R bvb geweldig he).

Ik kijk zelf ook naar een Toyota als vervanging voor de Porsche momenteel, niks mis mee.

Maar inderdaad, iedereen heeft zijn eigen mening en daar is niks mis mee. Het is hier niet de bedoeling om uw eigen mening te "verkopen".

Denk persoonlijk dat dat er weinig toe doet hier op het forum hoor. Iemand met minder budget kan logischerwijs niet shoppen bij de dure auto's, maar die mensen met budget kijken soms evengoed naar "goedkopere" modellen (@Nijntje vindt een Civic Type R bvb geweldig he).

Ik kijk zelf ook naar een Toyota als vervanging voor de Porsche momenteel, niks mis mee.

Maar inderdaad, iedereen heeft zijn eigen mening en daar is niks mis mee. Het is hier niet de bedoeling om uw eigen mening te "verkopen".
Was maar een grap he koekoe.. (Sov001 hier)

Terug
Bovenaan