Patattenboer
Banned
Het was hier goed begonnen en ineens ben ik overduidelijk zoals je lucratief neerschrijft het onderwerp waarop vooral jij en je makker zich op richten.Even wat gas terugnemen zou zeker geen verkeerde keuze zijn.
En dat kan je op meerdere manieren interpreteren.
Je komt hier ze met de zotste verhalen hoe BR prutsers zijn en je naar Flevoland knotst om uw tune op punt te krijgen.
Hoe je allerlei aanpassingen aan uw waggie hebt gedaan. Leuk maar oprecht is de vraag dan wat je eraan hebt op dat type wagen.
Hoe je zeer hoge snelheden hebt gereden, maar je niet wilt zeggen waar. Maar enkele minuten later dan zegt dat het in Duitsland was.
Vreemd op zijn minst.
Hoe schijnbaar je tractiecontrole kan laten werken in 6de, terwijl je niet redline trekt. Vreemd als je zelfs maar enige notie hebt van hoe de vermogencurve werkt en hoe een versnellingsbak werkt.
Je bevestigt alvast wel de algemene perceptie dat Honda fanaten uit een speciaal hout zijn gesneden, om het zacht uit te drukken.
Ik geef mijn fouten toe,jij blaast ze waarvoor dank nog wat op.
Heb ik aan u enige verantwoording af te leggen trouwens? Gewoon een eerlijke vraag.
Als ik u zeg dat dingen gegaan zijn en zijn zoals ze zijn,waarom moet ik mij dan verantwoorden,tenslotte aan u?
Ik geef toe je bent geen domme kloot,maar waarom spreekt gij tegen mij alsof ik dat wel ben?

(wellicht iets van 10j geleden dat aanvoelt alsof ik het gisteren bekeken heb)