Welke wagen heb jij? Post your pics!

Wegens "noodzaak" (lees: diesel is slecht volgens overheid), nieuwe wagen moeten kopen wat me eigenlijk niet zo goed uitkwam financieel.

Wat zitten kijken naar de betrouwbaarste wagenbouwers. Kwam al snel uit bij Toyota en Mazda. Hoewel die Hyundai line-up (Tucson,..) ook wel netjes is, toch gekozen voor een Mazda CX5.

MazdaCX5.JPG
Nice! Een 2.0 of 2.5?

Zal ik al even antwoorden: M340i touring, debadged uiteraard, is zowat het plezantste qua sleeper momenteel verkrijgbaar imo?
Ik vind dat al geen echte sleeper meer eigenlijk. Iedereen weet wel dat BMW sportieve wagens maakt.
Een Volvo V60 Polestar (de pure benzineversie), dàt vond ik een echte sleeper. Quasi niemand die wist wat het was. Ook niet echt uiterlijke dingen waar je iets uit kon afleiden, maar wel directe concurrent van M3 destijds.

Ik vind dat al geen echte sleeper meer eigenlijk. Iedereen weet wel dat BMW sportieve wagens maakt.
Een Volvo V60 Polestar (de pure benzineversie), dàt vond ik een echte sleeper. Quasi niemand die wist wat het was. Ook niet echt uiterlijke dingen waar je iets uit kon afleiden, maar wel directe concurrent van M3 destijds.
Ha! Die V60, daar ben ik eens mee gaan testrijden voor ik destijds de (non M, want F31) 340i kocht. Dat ding was inderdaad wild. Ik vond toen de 340i fijner rijden, die 2L met compressor en turbo en antilag was héél zenuwachtig en verbruikte gigantisch veel. In Polestar blue was het niet bepaald een onopvallende auto, maar je kon niet echt zien dat die 300pk had, tenzij je de Brembo's kon herkennen...

Ik reed vorige week nog eens achter een M340i, zonder badges... Ik vind dat je daar niet zo veel verschil in ziet vergeleken met een "gewone" 3 reeks maar die dingen zijn wel héél snel...

Ik reed vorige week nog eens achter een M340i, zonder badges... Ik vind dat je daar niet zo veel verschil in ziet vergeleken met een "gewone" 3 reeks maar die dingen zijn wel héél snel...
Maar de gewone 3 is tegenwoordig een schaap in wolfskleren geworden.
Een sleeper zou ik de 340i dan niet noemen, die heeft gewoon de performances die bij het uiterlijk horen.

I mean, de gemiddelde 316i ziet er bruter uit dan een M3 van 20j geleden.

Maar de gewone 3 is tegenwoordig een schaap in wolfskleren geworden.
Een sleeper zou ik de 340i dan niet noemen, die heeft gewoon de performances die bij het uiterlijk horen.

I mean, de gemiddelde 316i ziet er bruter uit dan een M3 van 20j geleden.

bmw3_18i_40i.png

318i en M340i. Ik vind nu niet dat die 318i er "WAW DIE MOET SNEL ZIJN" uitstraalt? Ik vind de M340i toch echt nog wel sleepermateriaal hoor.

Ik heb nog nooit een 318i gezien denk ik... Allemaal 320e/330e's tegenwoordig. Dat zijn geen sportwagens maar met sub-6 seconden 0-100 is een 330e ook geen trage wagen. Ik blijf erbij, een 340i die je niet volhangt met M-performance stickers en 20" velgen is voor mij een sleeper. Als je niet weet wat dat uitlaatje, die specifieke bronzen stukjes of de nieren precies willen zeggen lijkt dat een gewone 3.

Eigenlijk is eender welke Tesla dual motor gewoon meer sleeper dan bovenstaande ...
Hangt er vanaf wat jij als sleeper ziet. Elke Tesla is snel. Niemand ziet een tesla wegtrekken en dacht "didn't see that one coming". Ja die dual motors zijn snel-er, maar ze zijn allemaal snel.

Terug
Bovenaan