poeperman
Well-known member
Dat weet hij wel. Hij vindt dat jouw auto eruitziet als een spaceship #spoilermuchJaja MR Spock tis al goed
FK2 is modelnr zoals bij bmw de E36 bvb is
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat weet hij wel. Hij vindt dat jouw auto eruitziet als een spaceship #spoilermuchJaja MR Spock tis al goed
Dat weet ik hoorJaja MR Spock tis al goed

Dat is voor als we in hyperspace gaan lolDat weet hij wel. Hij vindt dat jouw auto eruitziet als een spaceship #spoilermuch

Nice! Een 2.0 of 2.5?Wegens "noodzaak" (lees: diesel is slecht volgens overheid), nieuwe wagen moeten kopen wat me eigenlijk niet zo goed uitkwam financieel.
Wat zitten kijken naar de betrouwbaarste wagenbouwers. Kwam al snel uit bij Toyota en Mazda. Hoewel die Hyundai line-up (Tucson,..) ook wel netjes is, toch gekozen voor een Mazda CX5.
![]()
Galaxy grey vind ik zelf ook op de FK2 de mooiste kleur.@Patattenboer mijn madam is ook in to championship white
Bij mn integra en fn2 vond ik het top maar bij de fk2 was ik verkocht v h galaxy grey
![]()
2.0Nice! Een 2.0 of 2.5?
Zal ik al even antwoorden: M340i touring, debadged uiteraard, is zowat het plezantste qua sleeper momenteel verkrijgbaar imo?Aan welke sleepers had ge gedacht mocht ge ervoor gegaan zijn?
Ik vind dat al geen echte sleeper meer eigenlijk. Iedereen weet wel dat BMW sportieve wagens maakt.Zal ik al even antwoorden: M340i touring, debadged uiteraard, is zowat het plezantste qua sleeper momenteel verkrijgbaar imo?
Ha! Die V60, daar ben ik eens mee gaan testrijden voor ik destijds de (non M, want F31) 340i kocht. Dat ding was inderdaad wild. Ik vond toen de 340i fijner rijden, die 2L met compressor en turbo en antilag was héél zenuwachtig en verbruikte gigantisch veel. In Polestar blue was het niet bepaald een onopvallende auto, maar je kon niet echt zien dat die 300pk had, tenzij je de Brembo's kon herkennen...Ik vind dat al geen echte sleeper meer eigenlijk. Iedereen weet wel dat BMW sportieve wagens maakt.
Een Volvo V60 Polestar (de pure benzineversie), dàt vond ik een echte sleeper. Quasi niemand die wist wat het was. Ook niet echt uiterlijke dingen waar je iets uit kon afleiden, maar wel directe concurrent van M3 destijds.
Wij hebben in de groep 2 mazda garages en de 2.0 wordt echt bestoeft. Top motorblok schijnt.
Maar de gewone 3 is tegenwoordig een schaap in wolfskleren geworden.Ik reed vorige week nog eens achter een M340i, zonder badges... Ik vind dat je daar niet zo veel verschil in ziet vergeleken met een "gewone" 3 reeks maar die dingen zijn wel héél snel...
Huidige 3-reeks:ja... prachtig wel, maar iemadn die van subtiel houdt moet toch geen 3-touring (met M-pack) meer nemen #diffusermuch

Maar de gewone 3 is tegenwoordig een schaap in wolfskleren geworden.
Een sleeper zou ik de 340i dan niet noemen, die heeft gewoon de performances die bij het uiterlijk horen.
I mean, de gemiddelde 316i ziet er bruter uit dan een M3 van 20j geleden.
Ik heb nog nooit een 318i gezien denk ik... Allemaal 320e/330e's tegenwoordig.

Sowieso zeldzamer dan een M3Ik heb al 316d's zien rijden![]()

Hangt er vanaf wat jij als sleeper ziet. Elke Tesla is snel. Niemand ziet een tesla wegtrekken en dacht "didn't see that one coming". Ja die dual motors zijn snel-er, maar ze zijn allemaal snel.Eigenlijk is eender welke Tesla dual motor gewoon meer sleeper dan bovenstaande ...