Ik vind die allebei wel coolOndertussen rijd dieje nimmer met een sleeper rond
Damn al 13j geleden

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind die allebei wel coolOndertussen rijd dieje nimmer met een sleeper rond
Damn al 13j geleden

Gaat het om die Tesla of een auto met camouflage?
Redelijk oude bak, maar vind hem er wel mooi uitzien.Wat zijn de meningen rond een Nissan 350z? Redelijk oude bak uiteraard maar vind hem er wel mooi uitzien.
Veel te veel tax voor wat het is(mijn mening)Wat zijn de meningen rond een Nissan 350z? Redelijk oude bak uiteraard maar vind hem er wel mooi uitzien.
Zelfde mening, al verkies ik dan wel de 370Z.Veel te veel tax voor wat het is(mijn mening)
Verder wel een vette ride maar zoals ik zei die jaarlijkse tax hier in dit rotland
Veel te duur om op de baan te houden. Ook al stevig verouderd, en uiteindelijk een pak trager dan alle recente hot hatches.Wat zijn de meningen rond een Nissan 350z? Redelijk oude bak uiteraard maar vind hem er wel mooi uitzien.
Knap!
Bij deze, mijn A6 55TFSI E
Zalige auto, 700km rijden met minimale stops is geen enkel probleem. Het interieur is imo prachtig. Eén van de weinige waar ik het gevoel heb dat ze nog nagedacht hebben over de plaatsing van hun schermen. En de 370pk is ook niet mis! Het enige wat wel even wennen was is de lengte, dat ding neemt volledige parkeerplaatsen in, voor tot achter, links tot rechts.
Deze valt misschien ook lichtjes onder "sleeper" waar we het eerder over hadden.
Afgelopen weekend op de Nurburgring geweest en ging eigenlijk verassend goed. Denk met de motor nog steeds een snellere tijd neer te zetten, maar hij draaide zeker nog wel mooi de bochten in.
Bedankt!Knap!
Ik heb een half jaar terug een dag of 10 met hetzelfde gereden toen de motor van de Jag F-pace het had begeven onderweg naar Italië, was de 45 ipv 55 maar ging vlot genoeg. Van nature ben ik geen Audi rijder maar ik was ferm onder de indruk. Heel leuke en comfortabele auto, mooi en goed afgewerkt.
Leuke kleur
Wauw, super kleur! Maar ik hou van speciale kleurtjes.

Dit klinken allemaal als goede redenen om een 911 te verantwoordenSinds een paar weken werken de high beam assists niet meer. Week later ook de knop van BC (boordcomputer) niet meer.. zal wel wat aan dat pookje schelen, volgende week naar de garage.
Sinds vandaag plots vreemde en andere lay-out van het instrumentenpaneel. Parkeerhulp werkt niet meer, auto sluit niet meer, lichten blijven aan…. Precies toch wat meer aan de hand![]()