TV Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Fallout volledig uitgekeken. Echt zo zalig om alles terug te zien uit de games. De humor is ook dik in orde. Hardop gelachen bij "de kus met de hoofden" in de laatste aflevering. 9/10.
 
Ik heb niks met League of Legends, en ik heb van Arcane maar 1 aflevering gezien, deed me helaas totaal niks, ondanks de fantastische animatie.
Alé man, die eerste drie eps van Arcane zijn van het beste dat ik ooit heb gezien! :love:

Maar Fallout kan me ook bekoren hoor, zit nu halfweg. Topper. :thumb:
(Ik heb niks met beide games btw)
 
Gisteren beginnen kijken naar BoJack Horseman en ik ben direct een grote fan.

Ik kan het niet goed omschrijven, maar het raakt gewoon de juiste snaar bij mij waardoor ik het echt top vind.

De stem van Will Arnett is natuurlijk ook een pluspunt. Gob en Devon brengen altijd leuke herinneringen naar boven :)
Bojack :bow:
Staat in mijn zeer beperkte lijst van "God tier" series. Al 3 keer bekeken, en elke keer wil ik direct opnieuw starten na de finale.

Seizoen 1 is veruit het zwakste, en velen haken daar af. Dus als ge nu al hooked zijt... you're in for a ride buddy.
 
Alé man, die eerste drie eps van Arcane zijn van het beste dat ik ooit heb gezien! :love:

Maar Fallout kan me ook bekoren hoor, zit nu halfweg. Topper. :thumb:
(Ik heb niks met beide games btw)
Dus die eerste had mij eigenlijk al moeten overtuigen? Ik zal waarschijnlijk wel eens verder kijken, maar geen hoge verwachtingen.
Bojack :bow:
Staat in mijn zeer beperkte lijst van "God tier" series. Al 3 keer bekeken, en elke keer wil ik direct opnieuw starten na de finale.

Seizoen 1 is veruit het zwakste, en velen haken daar af. Dus als ge nu al hooked zijt... you're in for a ride buddy.
Ha, ik ben effectief na 7 afleveringen ofzo afgehaakt omdat het mij niks deed, en ik snap tot op heden totaal niet van waar de reputatie komt, maar is ook wel eentje die een tweede kans verdient in elk geval.
 
Ha, ik ben effectief na 7 afleveringen ofzo afgehaakt omdat het mij niks deed, en ik snap tot op heden totaal niet van waar de reputatie komt, maar is ook wel eentje die een tweede kans verdient in elk geval.
Probeer het niet te zien als "een typische grappige animatie serie". Het is eerder Mad Men dan Family Guy.

Bojack is een diepgravende karakterstudie over een aantal deeply flawed en mentaal zieke personages. En ondanks de wacky wereld, animatie, onnozele moppen etc..., is het een verdomd realistische, genuanceerde en gut-punching blik.
Alle wacky comedy bits en running jokes komen gewoon on top.


Ik kan eigenlijk niets bedenken dat correct vergeleken kan worden met Bojack.
 
Ook maar eens begonnen aan Fallout.
Zeker niet slecht maar waarschijnlijk heb je meer voeling met personages als je de games hebt gespeeld.
 
Ook maar eens begonnen aan Fallout.
Zeker niet slecht maar waarschijnlijk heb je meer voeling met personages als je de games hebt gespeeld.
Verhaal en personages staan volledig los van de games hoor, en dat is eigenlijk ook de kracht van de serie.
The Last of Us was goed maar was niet bepaald spannend als je het spel gespeeld had.
Wat voor fans van Fallout games zo fantastisch is, is dat de sfeer en wereld absoluut perfect worden weergegeven zoals in de games.
 
From beginnen kijken, aflevering 2 en heb al zin om vanavond mijn plannen te cancellen en gewoon in mijn zetel te ploffen om verder te kijken.

Blijft het goed, ook in S2?
 
Terug
Bovenaan