Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doen jullie maar....Best elke dag inderdaad, dus niet wat @TRUMP zegt![]()
ik ben van een husqvarna automower met draad gegaan naar een segway navimow met lidar, ai, camera en heel de reutemeteut. enorm teleurgesteld om eerlijk te zijn.
Groeit een beetje struik over je gazon, rijd het niet af want obstakel, tak van een boom die te laag hangt?, neemt die niet mee, obstakel.
De border waar mijn siegrassen in staan hangen wat over mijn gazon, rijd die weer een strook van 10 cm niet af omdat hij denkt dat het een onstakel is, dan groeit het gras daar hoger waardoor die weer denkt dat het een obstakel is en zo schuift die onafgereden strook gras elke week een paar cm op.
rijd af en toe eens afgrond in om dan 2m verder op zijn kop op mijn teras te liggen.
blijf weg van die draadloze tenzij je tuin een perfect vierkantje is.

als die geen zelfmoord pleegt richtng terrasHet voordeel is ook wel dat hij zich tenminste niet vastrijdt waardoor hij helemaal niet meer kan maaien... Handig als je niet thuis bent voor een iets langere periode![]()
Mijn gazon ligt 1 m hoger dan mijn terras en daar tussen zit een sierborder die afhelt, als die daar afdonderd ligt die altijd 2m verder op zijn kop. al stuk of 20 keer voorgehad sinds april ...Het is alleszins een stevig ding als die nog steeds leeftals die geen zelfmoord pleegt richtng terrasMijn gazon ligt 1 m hoger dan mijn terras en daar tussen zit een sierborder die afhelt, als die daar afdonderd ligt die altijd 2m verder op zijn kop. al stuk of 20 keer voorgehad sinds april ...

ik ben van een husqvarna automower met draad gegaan naar een segway navimow met lidar, ai, camera en heel de reutemeteut. enorm teleurgesteld om eerlijk te zijn.
Groeit een beetje struik over je gazon, rijd het niet af want obstakel, tak van een boom die te laag hangt?, neemt die niet mee, obstakel.
De border waar mijn siegrassen in staan hangen wat over mijn gazon, rijd die weer een strook van 10 cm niet af omdat hij denkt dat het een onstakel is, dan groeit het gras daar hoger waardoor die weer denkt dat het een obstakel is en zo schuift die onafgereden strook gras elke week een paar cm op.
rijd af en toe eens afgrond in om dan 2m verder op zijn kop op mijn teras te liggen.
blijf weg van die draadloze tenzij je tuin een perfect vierkantje is.
Raar dat ik de naam Eufy hier niet meer zie passeren.Ik heb dus dezelfde issues (grootorde) met mijn Mammotion ...
Nog steeds aan het nadenken wat ik nu best doe & draad is geen optie wegens te complexe tuin
Uw review heeft mij weeral overtuigd van toch nog een aantal jaren te wachten om iets te kopen maar ik ga echt nooit eentje met draad kopen. De vorm van onze gazon is zo complex met her en der borders en alles in vloeinde lijnen, als ik dat volledig moet afrasteren ben ik 2 weken bezig met draad steken bij wijze van spreken.blijf weg van die draadloze tenzij je tuin een perfect vierkantje is.
Dat is minder werk dan je denkt. Maar vooral vervelend als je eens een verandering doet in de tuin. Of wanneer de robotmaaier of iemand de draad doorsnijdt.Uw review heeft mij weeral overtuigd van toch nog een aantal jaren te wachten om iets te kopen maar ik ga echt nooit eentje met draad kopen. De vorm van onze gazon is zo complex met her en der borders en alles in vloeinde lijnen, als ik dat volledig moet afrasteren ben ik 2 weken bezig met draad steken bij wijze van spreken.