Ja is inderdaad belachelijk. De prijs voor sommige wisselstukken ook. En dan moet ge aan de klanten uitleggen waarom een herstelling zoveel kostCrimineel wel dat zo een garage tegen de 300 euro kost, simpel stuk plastiek.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja is inderdaad belachelijk. De prijs voor sommige wisselstukken ook. En dan moet ge aan de klanten uitleggen waarom een herstelling zoveel kostCrimineel wel dat zo een garage tegen de 300 euro kost, simpel stuk plastiek.

'k Heb de gegevens eens bekeken van beide maaiers.Hier uiteindelijk na wat gesprekken de afweging tussen Kress en Husqvarna gemaakt.
Kress zou een grotere foutenmarge hebben waardoor je de boordjes nog zelf zou moeten afdoen, ik heb maar een klinker van 8cm rondom liggen.
Husqvarna 310e NERA vs 410XE nera, verschil is de X-line maar toch ook de x2.5 grotere batterij en dus een pak sneller maaien, al mis ik daar wel datasheets van precies?
Zal dus de 410XE Nera worden
Had je daar ook geen data abonnement voor nodig? 1e jaar gratis dacht ik en erna zelf te voorzien.De andere verschillen zijn onder andere dat de 410XE Nera ook ledlichten en een rubberen bumper heeft, en dat je die overal kan volgen zonder met wifi te verbinden. En dat is het dus als je via gps wil maaien.
10 jaar included voorlopig.Had je daar ook geen data abonnement voor nodig? 1e jaar gratis dacht ik en erna zelf te voorzien.
'k Heb de gegevens eens bekeken van beide maaiers.
Op zich krijg je voor die 500 euro die de 410XE Nera kost tegenover de 310E Nera weinig extra's.
De 410XE Nera kan 100 minuten maaien tegenover de 40 minuten van de 310E, maar opladen duurt wel bijna dubbel zo lang (90 minuten tegenover 50 minuten).
De andere verschillen zijn onder andere dat de 410XE Nera ook ledlichten en een rubberen bumper heeft, en dat je die overal kan volgen zonder met wifi te verbinden. En dat is het dus als je via gps wil maaien.
Hou er ook rekening mee dat je voor nauwkeurig te maaien nog een referentiestation moet installeren. Zo rijdt de maaier tot op 2 centimeter nauwkeurig. Je kunt zonder meerprijs ook de cloud van Husqvarna gebruiken, maar da's maar tot 10 centimeter...
Nee, zit inbegrepen.Had je daar ook geen data abonnement voor nodig? 1e jaar gratis dacht ik en erna zelf te voorzien.
Klopt wel. Maar er zijn mensen die hun maaier maar 2 keer in de week willen laten rijden en dergelijke...Achteraf gezien is maaitijd en batterij niet super relevant, vind ik. De gemiddelde oppervlaktes van een Vlaamse tuin in gedachten genomen zie ik geen scenario waar met een typisch maaischema van 5x8u per week er een probleem van dekking zou zijn. Gras groeit ook maar zo snel.
Benieuwd hoe goed EPOS maaier werken rond huizen met veel boomdekking of hoekige geometrie van gebouwen of schuttingen.
kress is ook chinees. duitsers hebben dat gewoon gekocht en rebrand.Hier uiteindelijk na wat gesprekken de afweging tussen Kress en Husqvarna gemaakt.
Kress zou een grotere foutenmarge hebben waardoor je de boordjes nog zelf zou moeten afdoen, ik heb maar een klinker van 8cm rondom liggen.
Husqvarna 310e NERA vs 410XE nera, verschil is de X-line maar toch ook de x2.5 grotere batterij en dus een pak sneller maaien, al mis ik daar wel datasheets van precies?
Zal dus de 410XE Nera worden
Mezelf eens quoten om iets te verbeteren.'k Heb de gegevens eens bekeken van beide maaiers.
Op zich krijg je voor die 500 euro die de 410XE Nera kost tegenover de 310E Nera weinig extra's.
De 410XE Nera kan 100 minuten maaien tegenover de 40 minuten van de 310E, maar opladen duurt wel bijna dubbel zo lang (90 minuten tegenover 50 minuten).
De andere verschillen zijn onder andere dat de 410XE Nera ook ledlichten en een rubberen bumper heeft, en dat je die overal kan volgen zonder met wifi te verbinden. En dat is het dus als je via gps wil maaien.
Hou er ook rekening mee dat je voor nauwkeurig te maaien nog een referentiestation moet installeren. Zo rijdt de maaier tot op 2 centimeter nauwkeurig. Je kunt zonder meerprijs ook de cloud van Husqvarna gebruiken, maar da's maar tot 10 centimeter...
Ergens een pallet halen, uit elkaar slaan en ´huisje´ met maken, zo ga ik het hier allesinds hoen voor de Stihl.De Segway i105e rijdt nu al een 2 weken rond, en alles perfect tot hiertoe.
Alleen, ik zou er graag een garage voor voorzien, maar no way da'k daar 150€ aan ga geven voor wat plastic.
Ben ik idd ook aan het overwegenErgens een pallet halen, uit elkaar slaan en ´huisje´ met maken, zo ga ik het hier allesinds hoen voor de Stihl.
Ik zou ook die robot willen aanschaffen als de tuin af is. Ondertussen wel gelezen dat Lidl robot garage zou passen voor de Navimow.De Segway i105e rijdt nu al een 2 weken rond, en alles perfect tot hiertoe.
Alleen, ik zou er graag een garage voor voorzien, maar no way da'k daar 150€ aan ga geven voor wat plastic.
Ah serieus? Waar heb je dat gelezen?Ik zou ook die robot willen aanschaffen als de tuin af is. Ondertussen wel gelezen dat Lidl robot garage zou passen voor de Navimow.
Ah serieus? Waar heb je dat gelezen?
ik heb hem gekocht via amazon fr een maandje geleden, toen was het actie garage voor niets.De Segway i105e rijdt nu al een 2 weken rond, en alles perfect tot hiertoe.
Tijdens het laden om de batterij wat te beschermen van volle zon erop. En uiteraard ook upselling.Waarvoor dient die garage eigenlijk? De mijne staat gewoon open en bloot in de tuin.
Momenteel op de 4G-module hier (ik wou het eerst proberen zonder het dure referentiestation) en doet voorlopig wat het moet doen. Even een week wachten hoe de EdgeCut meevalt. Bij mij heeft hij wel deels een WiFi signaal waardoor hij soms vastloopt omdat hij miniem WiFi zit en moet shiften naar 4G.Mezelf eens quoten om iets te verbeteren.
De meerprijs van de 410XE ligt ook aan de 4G module. Bij de 310E heb je ofwel wifi nodig in de volledige tuin, ofwel een referentiestation van 300 euro om via gps te kunnen maaien. Bij de 410XE (elk model met een X in de naam) is dat niet nodig.
Voor hoeveel?ik heb hem gekocht via amazon fr een maandje geleden, toen was het actie garage voor niets.