Nu het gras van de nieuwe woonst stilaan begint te schieten, ga ik toch uitkijken naar een robotmaaier zodat ik die in huis heb richting het voorjaar. Ik heb dus nog tijd, maar wil al beginnen kijken om eventueel wel een mooie deal te spotten.
Hier al een en ander gelezen maar ik zie door de bomen het bos niet. Misschien omdat ik er nog maar vrij recent maar begin te kijken.
Ik ga sowieso nog veel proberen lezen in de thread, maar wou al eens wat vragen stellen en mijn situatie meegeven.
Samenvatting... Tuin zal een 400 vierkante meter zijn en best overzichtelijk. Het hele grasplein is 1 stuk, er ligt 1 vloerplaat van een tuinhuis al gegoten waar de maaier rond zou kunnen. Aan de randen van het grasplein wel vrij steile boorden naar beneden, die hij niet mag maaien (daar zijn bodembedekkers gezaaid). Voorlopig nog geen wifi buiten, maar dat komt ergens volgend jaar wel nog. Maar ik zou ervan uitgaan dat wifi geen noodzaak mag zijn om dat ding goed te laten werken.
Wat is zin en onzin hier...
- zijn er go-to modellen die prijs/kwaliteit echt top zijn?
- draad vs geen draad: quid?
- wat voor extra features zijn nuttig/noodzakelijk? Camera, GPS, RTK, 4G/5G, randen snijden, ...?