Providers Welke provider kiezen ?

Welke provider is de beste?

  • Proximus

    Stemmen: 7 30,4%
  • Telenet

    Stemmen: 3 13,0%
  • Orange

    Stemmen: 5 21,7%
  • Mobile Vikings

    Stemmen: 4 17,4%
  • Scarlet

    Stemmen: 1 4,3%
  • None of the above

    Stemmen: 3 13,0%

  • Totaal aantal stemmers
    23

R@ndom

Active member
Kon het niet direct niet vinden.

Ik ga weg bij Proximus na meer dan 15 jaar, knoeiers zijn het.

Welke zijn de alternatieven? Ik weet ook wel dat er iets als Orange bestaat of Telenet...
Ik heb beroepshalve een goede en stabiele telefoonverbinding nodig met goede dekking in heel België eigenlijk BeNeLux, op een kalme dag kunnen dat tussen de 15 en 20 telefoontjes zijn. Een goed 4G netwerk zodat ik geen problemen heb met mail ontvangst.
Proximus heeft een goed (beste) netwerk maar na 6 maand dezelfde vraag te stellen en telkens weer op hetzelfde resultaat te komen ben ik het beu...

Wat zijn jullie ervaringen op gestelde vragen?
 
Proximus heeft een goed (beste) netwerk maar na 6 maand dezelfde vraag te stellen en telkens weer op hetzelfde resultaat te komen ben ik het beu...
Ik weet niet wat je exact vraagt aan Proximus maar ik wil je verdere teleurstelling alvast besparen: als je denkt dat je bij de concurrentie beter af bent op gebied van oplossing- en klantgericht denken, dan ga je van een kale reis thuiskomen vrees ik.

Proximus/Telenet, tis allemaal krak hetzelfde. Er zijn wel meer helpdesks waar het niveau van zéér bedenkelijke kwaliteit is maar de helpdesks van telecom operatoren is "the standard against which all badness is measured".
 
Helpdesk Proximus is inderdaad meer mis dan hit. Hier ook even geduurd tot ik eens een competetent persoon aan de lijn had. Voor mij persoonlijk is de netwerk coverage nog altijd het best bij Proximus, en qua prijs in een pack valt dit ook wel goed mee

Enige wat ik mis is visual voicemail, maar dat moet ik nooit meer verwachten denk ik ;)
 
Door problemen met proximus heb ik ook is een rondje wisselen gedaan.


Proximus > Orange > Telenet > Proximus
Zoals je ziet ben ik uiteindelijk weer bij Proximus uitgekomen.

Orange had ik gewoon onvoldoende bereik.
Telenet had ik zogezegd wel voldoende bereik, maar als mensen me belde gingen ze vaak los naar voicemail.
 
Terug
Bovenaan