Auto Welke parkeerapp gebruik jij?

Welke parkeerapp gebruik jij?

  • 4411

    Stemmen: 41 63,1%
  • Belfius

    Stemmen: 0 0,0%
  • EasyPark

    Stemmen: 5 7,7%
  • Flitsmeister

    Stemmen: 0 0,0%
  • Flowbird

    Stemmen: 0 0,0%
  • Indigo Neo

    Stemmen: 1 1,5%
  • KBC

    Stemmen: 8 12,3%
  • Olympus-Mobility

    Stemmen: 1 1,5%
  • ParkD

    Stemmen: 0 0,0%
  • ParkMobile

    Stemmen: 5 7,7%
  • Proximus

    Stemmen: 0 0,0%
  • Seety

    Stemmen: 2 3,1%
  • Yellowbrick

    Stemmen: 1 1,5%
  • Andere app

    Stemmen: 0 0,0%
  • Geen (cash of kaart)

    Stemmen: 14 21,5%
  • Geen (SMS)

    Stemmen: 3 4,6%

  • Totaal aantal stemmers
    65
Had onlangs mijn nummerplaat ingegeven in de 4411 app.

Nu gisteren eens voor de eerste keer gebruikt. Bij het inrijden van de ondergrondse garage ging de bareel automatisch open zonder ik een ticket moest nemen (so far so good). Maar toen ik later opnieuw voor het uitrijden bij de bareel stond ging die niet open. Lichtelijk in paniek (want had natuurlijk geen ticket van het inrijden).

Even in de app geneusd en zag daar mijn sessie staan. In die sessie stond wel een QR code die ik zogenaamd had kunnen gebruiken om de voetgangersdeur te openen bij het betreden van de garage (maar niet nodig gehad want de schuifdeur ging automatisch open). Die QR code dan ook maar eens voor de scanner aan de bareel gehouden en toen ging hij wel gewoon open.

Is dit hoe het zou moeten werken? Indien ja, is dit toch een beetje verwarrend en niet goed aangegeven in de app. Het enige dat ik mij eventueel kan inbeelden is dat er een soort van beveiliging is dat de bareel niet opengaat wanneer je de QR code voor het te voet betreden van de garage nog niet gebruikt hebt.

Ik gebruik al enkele jaren die 4411 app, gelinkt aan mijn kbc account en ik rij gewoon binnen, bareel omhoog en bij buitenrijden gaat bareel ook omhoog. Nog nooit iets moeten scannen op voorhand.
 
@Cattadelic Best de wagen plaatsen met jouw raam ter hoogte van de paal "alsof je een ticket gaat insteken". Ik had ook zoiets voor dat ik te dicht bij de bareel stond en de camera mijn nummerplaat niet goed kon scannen.
 
Terug
Bovenaan