De (nieuwe) emporio armani He staat aan 53 euro voor 100ml.
Gelijk 2 gekocht, eentje voor mezelf, en eentje als cadeau. Ben benieuwd of ie zo goed is als de OG zonder cap erop
Gekocht met bol referral uiteraard
En?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De (nieuwe) emporio armani He staat aan 53 euro voor 100ml.
Gelijk 2 gekocht, eentje voor mezelf, en eentje als cadeau. Ben benieuwd of ie zo goed is als de OG zonder cap erop
Gekocht met bol referral uiteraard
Heb je ooit emporio armani He white gebruikt? Is het daarmee te vergelijken?Nieuwe geur ontdekt: CHANEL 1957, heerlijke witte muskus geur.
Het originele is eerder een vloeistof die uit het pompje komt, de nieuwe is niet slecht, maar meer een spray, beetje reformulated wel... maar ik gebruik toch eerst de OG op ze denk ik
Heb je ooit emporio armani He white gebruikt? Is het daarmee te vergelijken?
Beste parfum ooit, en dan ge canceled
), dus 1957 is heerlijk (samen met 1932, Gardenia en Beige - mn favoriet).
Patchouli
De houtachtige, zware akkoorden van de patchouli plant, die ook een zekere zoetheid uitstralen, creëren een opwindende en unieke geurcompositie.![]()

In de winkel mij laten overhalen om de 6 hours to rio van Frapin te nemen ipv de perseus, beetje negatieve ervaringen met management van pdm blijkbaar de laatste tijd en de richting waar ze heen willen met het merk en zeer lovend over Frapin. Ook citrus/woody dus zeer benieuwd naar deze, nog niet op de huid gehad maar ik vertrouwde op de kennis van de verkoopster.Ik ga mij de PDM Perseus gaan halen, einde van vorige zomer al eens getest toen ik de PDM Layton kocht en had een staaltje meegekregen.
Nu terug 3 dagen gebruikt en is wel mijn ding.
Laat maar weten of ie goed isIn de winkel mij laten overhalen om de 6 hours to rio van Frapin te nemen ipv de perseus, beetje negatieve ervaringen met management van pdm blijkbaar de laatste tijd en de richting waar ze heen willen met het merk en zeer lovend over Frapin. Ook citrus/woody dus zeer benieuwd naar deze, nog niet op de huid gehad maar ik vertrouwde op de kennis van de verkoopster.
Tegenwoordig valt het mij wel op dat zowat alle jongeren dezelfde parfum dragen ofzo, ik vraag mij dan af welk zoet geurtje dit is.
Beetje zoals de PR 1million van eerder...
Als ik moet af gaan op de key notes en welke parfums dat ik zie voorbij komen in mn social media feeds en op forums is mijn gok valentino born in roma intense.Ik ben wel fan van de Paco Rabanne reeksen en dan liefst de invictus victory.
Tegenwoordig valt het mij wel op dat zowat alle jongeren dezelfde parfum dragen ofzo, ik vraag mij dan af welk zoet geurtje dit is.
Beetje zoals de PR 1million van eerder...
Ik ben deze maandag gaan ruiken en snap de poeha niet.![]()
Nieuwe release, BDC L'EXCLUSIF
Review video van gezien en echt wel hyped, flesje 100 ml gaat wel rond de 250 € , wat toch een pak meer is als andere flessen binnen deze lijn.
Zal deze waarschijnlijk wel aanschaffen, BDC is klasse, deze zou iets meer night time en woodsy zijn, met het DNA van BDC.
Geen zomer fragrance that's for sure. Zou de 'parfum' sterkte hebben...
Ik zou niet willen ruiken op zo'n staaltje, maar op skin testen.Ik ben deze maandag gaan ruiken en snap de poeha niet.
De gewone EDP en P ruiken voor mij beter.