Welke parfum draag je?

Tom Ford - Ombré Leather als staaltje gekocht via een website. Ooit eens een groter flesje aan mezelf cadeau doen. Ruikt verslavend.
Ik heb ook een staaltje gekocht, maar wil niet continu naar nieuwe auto ruiken 🥴 Is misschien gewoon mijn geur niet want vind leer niet echt goed ruiken

1698990-Giorgio-Armani-Emporio-Armani-Stronger-with-You-Absolutely-Parfum-100-ml.7d54f136.jpg

Ik gebruikte altijd Prada luna rosa sport.
Was echt goed en kreeg vaak complimenten er over.
Nu hebben ze volgens mij een aanpassing in de samenstelling gedaan en ruikt hij iets anders en vervliegt veel sneller.

Iemand tips voor goede parfum die wat neigt naar die prada geur?
Best balen dat ze dat per se moeten aanpassen.

Ben al enkele jaren fan van Diesel. Laatste jaar enkel nog Diesel Bad gebruikt. Krijg ik heel veel complimenten op (voornamelijk van de vrouwelijke collega's :coolbrows:)

Dit weekend naar Amsterdam, lang geleden dat ik een nieuw parfum toegevoegd heb aan de collectie, ideaal moment dus gezien de vele winkels daar.
Twijfel tussen:
- LV Imagination (staat al lang op m’n lijstje)
- Eentje van Aesop, maar weer niet of de geur lang blijft hangen
- Eentje van Le Labo

Dit weekend naar Amsterdam, lang geleden dat ik een nieuw parfum toegevoegd heb aan de collectie, ideaal moment dus gezien de vele winkels daar.
Twijfel tussen:
- LV Imagination (staat al lang op m’n lijstje)
- Eentje van Aesop, maar weer niet of de geur lang blijft hangen
- Eentje van Le Labo

Dit weekend dus even kort op ontdekkingstocht geweest naar Aesop, Le Labo en LV De Bijenkorf.
Helaas trok de longevity bij Aesop en Le Labo op de zak, dus aan +/- €300/100ml leek LV me een betere keuze (is echt één van mijn favoriete parfumhuizen geworden het afgelopen jaar).
Ben gegaan voor Imagination, Afternoon Swim en City of Stars, wist dat het opnieuw uit hand ging lopen :sarcastic:

De (nieuwe) emporio armani He staat aan 53 euro voor 100ml.

Gelijk 2 gekocht, eentje voor mezelf, en eentje als cadeau. Ben benieuwd of ie zo goed is als de OG zonder cap erop

Gekocht met bol referral uiteraard

Hadden gisteren wat tijd op de luchthaven in Malaga over en was dan maar eens gaan kijken naar de geurtjes,
Heb ondertussen al wel een rotatie van parfums dat ik graag gebruik, maar wou er nog een aan toevoegen,

Heb de JPG Scandal geprobeerd, de Viktor & Rolf Spicebomb, en de Versace Eros Flame.

De Spicebomb was enorm goed, maar leek me eerder voor de winter,
Tussen de Scandal en de Eros flame geen directe voorkeur, en m'n vrouw vond ze beiden ook enorm goed, heb dan snel even online gekeken en de Scandal was voor dezelfde prijs te vinden hier, dus heb de Eros Flame daar dan maar meegenomen

Hadden gisteren wat tijd op de luchthaven in Malaga over en was dan maar eens gaan kijken naar de geurtjes,
Heb ondertussen al wel een rotatie van parfums dat ik graag gebruik, maar wou er nog een aan toevoegen,

Heb de JPG Scandal geprobeerd, de Viktor & Rolf Spicebomb, en de Versace Eros Flame.

De Spicebomb was enorm goed, maar leek me eerder voor de winter,
Tussen de Scandal en de Eros flame geen directe voorkeur, en m'n vrouw vond ze beiden ook enorm goed, heb dan snel even online gekeken en de Scandal was voor dezelfde prijs te vinden hier, dus heb de Eros Flame daar dan maar meegenomen
Heb die JPG Scandal EDP ook al een tijdje ruikt wel speciaal maar wel goed.

Het is eens tijd voor een nieuwe parfum :)

Momenteel draag ik al enkele jaren Bad Boy van Carolina Herrera, altijd wel fan van geweest maar wil eens iets nieuw.

Enige manier om deftig te testen is naar de INNO gaan hier, maar pff dat is toch altijd moeilijk ter plaatse :)

Terug
Bovenaan