Welke leverbeslissingen had je graag anders genomen?

Tonerider

Well-known member
In het menselijk lichaam is de lever beveiligd door de onderste ribben van de borstkas, rechtsboven in de buikholte. Nochtans is je lever daardoor niet 100% veilig. Je kan hem namelijk beschadigen door inname van alcohol e.d.
Misschien heb jij in je lever ook al dingen gedaan die je beter niet had gedaan. Of misschien ben je zelfs van plan om deze of een andere avond een verkeerde leverbeslissing te nemen. Ga je je lever belasten met een wodka-feestje of had je op je dertiende al een voorliefde voor een mix van coctails. Deel je leverbeslissingen in dit topic.
 
Die keer dat ik en een maat de volledige kaart van alcoholische dranken gedronken hebben was toch geen zo een goeie leverbeslissing.

In slaap gevallen voor Delhaize, wakker geworden van de koude en dan op handen en knieën naar huis gekropen. Waar ik heel mijn kamer ondergekotst heb en toen mijn moeder binnenkwam zei ik: "gelukkige verjaardag" (het was ook echt haar verjaardag).

Dan heeft ze me in bad gesleept en er terug uit en me gewoon op de grond laten liggen.. om 17u savonds kon ik nog steeds geen glas water binnen houden.

Beide hebben we ook een zwart gat van 2u tot 4u. Dan waren mijn laatste woorden: "wat kan ik hier nog hebben voor 2€?" De cafebaas was ons waarschijnlijk kotsbeu en zei: "ik ga iets maken en dan gaat het tijd zijn voor jullie bedje." Dusja.. Was het dan mijn leverbeslissing of heeft hij mijn leverkeuze gemaakt?

Ohja een mens maakt al eens foute leverkeuzes.
 
Terug
Bovenaan