Party Welke gaming doelen hebben jullie voor 2022?

wat vlugger games volledig completen en aan de volgende beginnen, pas als de vorige echt uit is.
Demon souls ligt hier nu al te lang te rotten, terwijl ik ondertussen far cry 6, DLC van FF7 Remake en Guardians Of The Galaxy heb gecompleteerd.

Zou Elden Ring ook niet kopen zonder Demon Souls eens volledig doorgelopen te hebben.
Deathloop ook maar juist 5 uren gespeeld eer dat ik weer aan een andere game ben begonnen.
Terwijl die games wel tof zijn, maar toch start ik vlugger weer iets anders op.

Op het lijstje staat dit jaar nog niet veel:
- Horizon Forbidden West
- God of War (Ragnarok)
- Elden Ring (als Demon Souls uit)

Ivm OLED: als je kan, doen zou ik zeggen. Indertijd speciaal voor Horizon Zero Dawn OLED willen kopen, uiteindelijk zag die game er super uit op OLED (met HDR). sindsdien toch al enkele games die gewoon 10 keren beter uitzien op OLED dan zonder. Blijft wel duur en is jammer niet modulair, maar eens je het hebt, zit je goed voor enkele jaren.
 
wat vlugger games volledig completen en aan de volgende beginnen, pas als de vorige echt uit is.
Demon souls ligt hier nu al te lang te rotten, terwijl ik ondertussen far cry 6, DLC van FF7 Remake en Guardians Of The Galaxy heb gecompleteerd.

Zou Elden Ring ook niet kopen zonder Demon Souls eens volledig doorgelopen te hebben.
Deathloop ook maar juist 5 uren gespeeld eer dat ik weer aan een andere game ben begonnen.
Terwijl die games wel tof zijn, maar toch start ik vlugger weer iets anders op.

Op het lijstje staat dit jaar nog niet veel:
- Horizon Forbidden West
- God of War (Ragnarok)
- Elden Ring (als Demon Souls uit)

Ivm OLED: als je kan, doen zou ik zeggen. Indertijd speciaal voor Horizon Zero Dawn OLED willen kopen, uiteindelijk zag die game er super uit op OLED (met HDR). sindsdien toch al enkele games die gewoon 10 keren beter uitzien op OLED dan zonder. Blijft wel duur en is jammer niet modulair, maar eens je het hebt, zit je goed voor enkele jaren.

Dit ! sinds kort eigenaar van een LG OLED C1 77" en ik zit constant te kijken naar men games van WTF heb ik allemaal gemist ! daardoor nu veel games van onder het stof aan het halen om deze toch nog eens te proberen !
Mocht iemand nog twijfels hebben het is geen hype die OLED toestanden :D

Elden Ring
Dying Light 2
Horizon Forbidden West
God Of War Ragnarok
Sifu
FFIV End Walker
Evil West

En natuurlijk al de rest die gewoon uitkomt op zowel ps5 - xbox & switch
 
wat vlugger games volledig completen en aan de volgende beginnen, pas als de vorige echt uit is.
Demon souls ligt hier nu al te lang te rotten, terwijl ik ondertussen far cry 6, DLC van FF7 Remake en Guardians Of The Galaxy heb gecompleteerd.

Zou Elden Ring ook niet kopen zonder Demon Souls eens volledig doorgelopen te hebben.
Deathloop ook maar juist 5 uren gespeeld eer dat ik weer aan een andere game ben begonnen.
Terwijl die games wel tof zijn, maar toch start ik vlugger weer iets anders op.

Op het lijstje staat dit jaar nog niet veel:
- Horizon Forbidden West
- God of War (Ragnarok)
- Elden Ring (als Demon Souls uit)

Ivm OLED: als je kan, doen zou ik zeggen. Indertijd speciaal voor Horizon Zero Dawn OLED willen kopen, uiteindelijk zag die game er super uit op OLED (met HDR). sindsdien toch al enkele games die gewoon 10 keren beter uitzien op OLED dan zonder. Blijft wel duur en is jammer niet modulair, maar eens je het hebt, zit je goed voor enkele jaren.
Kom, Demon's Souls terug als volgende! Nog meer dan 50 dagen vooraleer Elden Ring uit komt, meer dan genoeg tijd om het uit te spelen.
Zodra ik A Plague Tale uit heb (wrs deze week), ga ik DeS ook opnieuw spelen. Moest ge ooit ergens vast zitten, wil ik gerust helpen.

Ik heb heel mijn backlog eens op gelijst, elk spel erin heb ik ooit gekocht met de intentie en goesting om het ooit te spelen. Maar nu heb ik een onderverdeling gemaakt tussen "wil ik zéker nog spelen" en "zou geen ramp zijn als ik er niet toe kom". Ik heb nu een handvol spellen uit die eerste lijst geselecteerd en geïnstalleerd op mijn PS5 en mijn nieuwe regel is dat ik pas een nieuw spel installeer als ik een ander verwijderd heb. Dat houdt de backlog een beetje beheersbaar tussen telkens 3-4 spellen, als iets dan toch op dat moment niet klikt heb ik ook nog iets anders op mijn harde schijf als alternatief (maar blijft dat spel nog wel staan om snel naar terug te keren).

Het lijkt ook te werken, nog steeds geen nieuw spel gekocht dit jaar en we zijn toch al *checkt kalender* 2.5 dagen ver! :coolbrows:
 
Kom, Demon's Souls terug als volgende! Nog meer dan 50 dagen vooraleer Elden Ring uit komt, meer dan genoeg tijd om het uit te spelen.
Zodra ik A Plague Tale uit heb (wrs deze week), ga ik DeS ook opnieuw spelen. Moest ge ooit ergens vast zitten, wil ik gerust helpen.
gestopt bij 'the old hero' omdat ik doorhad dat ik beter wat tijd spendeer in het investeren in een beter wapen. Toen wel wat online zitten zoeken naar best loadouts en die van mij was niet super. Daarmee pauze genomen. Van weekend zet ik mij er weer even aan. Eens begonnen, zal ik dat wel gemakkelijk afwerken, maar soms is die drempel naar een souls game wat te hoog.
 
Een hoop backlog op switch en PS4 uitspelen en geen nieuwe PS4 titels meer bijkopen zodat die backlog niet meer groeit.
Een PS5 kopen in de 2e helft vh jaar en daar een backlog op starten :D Ik zit momenteel al met een spel of 5 in mijn hoofd dat ik wil voor die 5 dus ik kan nu al zeggen dat mijn voornemens voor '23 die ps5 backlog gaan worden...
 
Nu ik de eerst horizon speel staat de tweede met stip genoteerd. En zeggen dat ik die game 4 jaar heb laten links liggen.

En proberen in de top 50 te geraken op psn van nederland ( sta nu 72ste )
 
Wat betekent dit? Aantal trofeeën?

Edit: geen doelen :)
Dat globaal uw game level dit kan door veel platina's te hebben of algemeen veel trophys elke soort brons, zilver, goud brengt bepaald aantal pnt op. Nu ja een doel is het niet echt maar ik kijk er soms eens naar.
 
Terug
Bovenaan