Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ondertussen de DLC ook uit, kort maar krachtig. De belangrijkste side quests heb ik gedaan. Platinum ga ik niet voor, gamen moet voor mij plezant zijn en grinden voelt aan als een extra job.Ghost of Tsushima (PS5)
Ik heb deze zonder verwachtingen opgestart. Het spel heeft me omver geblazen. Van begin tot einde me geamuseerd. Zoveel zelfs dat ik misschien voor de platinum ga, iets wat ik normaal nooit doe. Ook de expansion al gestart en daarna de legends mode aanpakken.

... denk dat ik de meeste gewoon laat liggen, enkel als ik eens moet levellen of zo.Is black flag zoveel anders/ beter? Ben ook bezig met origin, had er meer van verwacht. En idd groot far cry gevoel.Khad een tijdje geen idee wat te spelen, maar dan onlangs begonnen aan AC Origins. 't is wel leuk, maar toch niet heb Black Flag gevoel. En ik kan me totaal niet inleven in het personage waardoor ik alle cutscenes skip Ain't nobody got time for that.
En zoveel sidemissions... denk dat ik de meeste gewoon laat liggen, enkel als ik eens moet levellen of zo.
Grappigste is dat ik ook een FarCry gevoel heb. Hoe uw 'voertuig' de banen volgt, de controlepost (kampen) die ge moet veroveren.
Kweet al dat ik Odyssey waarschijnlijk nooit ga spelen en ook Walhalla niet. Mirage lijkt me weer dichter bij de originele series te liggen.
Dat is uiteraard allemaal smaak, maar ik vond Origin, Odyssey en Valhalla minder goed omdat ze meer en meer weggingen van het “echte” assassin-verhaal en ook meer de RPG-toer opgingen.Origin de 1ste AC die ik speel. Of zijn er betere?
tgoh, Black Flag was de eerste die ik gespeeld heb in de AC reeks en het thema van piraten lag me enorm en ook het besturen van het schip + de battles ermee waren fantastisch.Is black flag zoveel anders/ beter? Ben ook bezig met origin, had er meer van verwacht. En idd groot far cry gevoel.
Origin de 1ste AC die ik speel. Of zijn er betere?

Dat is volgens mij ook wat ze gaan doen met Mirage, dus naar die kijk ik heel hard uit.Ik hoop dat de nieuwe AC 'Mirage' zich weer wat in een of meerdere grote steden afspeelt en teruggrijpt naar wat de eerste AC's zo goed maakte.