Recent gespeeld:
Bugsnax (PS5)
Blij dat ik dit gratis heb kunnen spelen door PS+, anders had ik het waarschijnlijk geen kans gegeven. Tof tussendoortje, een van de pot gerukte, bizarre variant op Pokemon.
Detroit: Become Human (PS5)
Ik heb vroeger Beyond: Two Souls al eens gespeeld en vond deze een pak beter omdat de setting en het verhaal beter waren. Alleen was ook deze op het vlak van gameplay gewoon mijn ding niet, er was niet genoeg 'spel'. Te veel een opstapeling van quick time events.
Nu aan't spelen:
Persona 5 Royal (PS5)
Het begin van dit spel was voor mij eerlijk gezegd een tegenvaller. De setting is wel cool maar ik heb weinig met anime en soms is de toon een beetje raar. Ik heb ook al heel lang geen JRPG's meer gespeeld en was er niet aan gewend dat het tempo zo laag zou liggen. Een vijftal uur ver zat ik met een "is dit het nu?" gevoel. Maar dat blijkt gewoon een zeer lange tutorial te zijn en nu is het spel zelf wat open gegaan. En begint mijn interesse ook toe te nemen dus nu kijk ik er naar uit om verder te spelen.
Spiritfarer (Nintendo Switch)
Een serene management sim over de dood en rouw. Vrij makkelijk en rustgevend maar misschien een beetje langdradig.