StBernardus
Active member
FF7 remake uitgespeeld.
nu begonnen met Divinity Original Sin 2.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij krijgt likes van mij voor: uw games, uw naam en uw avatarFF7 remake uitgespeeld.

Al doende leert men. Na een honderdtal uur gametime zou het moeten beteren.Tips als noob? Ben nu die tutorial campaign aan het volgen

Hoezo de vogeltjes fluiten buiten en het eerste licht komt al gloren?Nog eens tot een kot in de nacht Civilization V. Blijft heerlijk en nog ietsje leuker dan Civ VI (ben niet zo'n fan van bepaalde vernieuwingen die ze daarin hebben doorgevoerd en dan voornamelijk de districten).
One... more... turn...![]()

Persoonlijk vind ik de CIV games ook leuk. Ik ben begonnen met Civ 4 als tiener, vond ik heel leuk. Nu snap ik de ballen nog van Civ 4... Mijn eerste historisch strategiespel ook. In die tijd ook EU3 voor het eerst gespeeld. Civ 5 ook gespeeld, maar persoonlijk zeker na Civ 6 ligt die civ me niet. Wide strategy werkt niet en tall vind ik gewoon niet zo leuk, hoewel minder micromanagement. Graphics van civ5 is mijn ding ook niet. Civ 6 vind ik persoonlijk leuker, en ik ben juist fan van het nieuwe district, builders en wonders op tiles system. Ik vind het allemaal enorme verbeteringen. Ook de tekenstijl enzovoort vind ik allemaal beter, maar ook in deze CIV zijn er toch minpunten. De AI is veel slechter dan in Civ 5, omdat ik vermoed dat ze niet weten hoe ze met districten en religious units moeten omgaan, enzovoort. Ik vind ook de late gameplay te "traag" en nooit spannend, altijd weet ik na turn 150 of ik verloren heb of ik gewonnen heb, omdat de verschillen nadien groter worden (op Deity dan, en ook niveau 6/7). Maar inderdaad blijft wel een leuk concept, ben benieuwd wat ze met een Civ 7 gaan doen qua vernieuwingen.Nog eens tot een kot in de nacht Civilization V. Blijft heerlijk en nog ietsje leuker dan Civ VI (ben niet zo'n fan van bepaalde vernieuwingen die ze daarin hebben doorgevoerd en dan voornamelijk de districten).
One... more... turn...![]()
Tweede playthrough was ook zeer anders omdat ik vooral gefocussed heb op missies die ik nog niet had gedaan. In totaal nu iets van een 70u in gespeeld en nog niet alles gedaan, by far 
Ik heb het gevoel dat dat vaker gebeurt. Dat uitgevers/makers/producers van games er niet in slagen om de tijd en energie in het produceren/maken van een game te nemen en het te vroeg releasen omdat er te veel druk is om het uit te stellen enzovoort, soms ook marketingsfouten. Dat is bij Cyberpunk het geval, ook bij AC: Unity ook. Of bij No Man's Sky. NMS had beter een "early access" systeem geadopteerd mochten ze wilden cashen of profiteren van de hype die ze zelf creerden (en PS/XBOX releases uitstellen), maar ze hebben ook gelogen op het moment dat ze reclame voerden. Ook te ambitieus en te veel zelf laten leiden door de hype. Veel features die er niet in zaten, zitten er nu trouwens wel in. Maar NMS is voor mij persoonlijk te repetitief door de procedural generation, en voor een game dat echt rond exploratie is opgebouwd is dat een dooddoener hoewel de sfeer en vibe me dan wel weer ligt. AC: Unity en Cyberpunk waren wel AAA games, dat was NMS niet. Die games zijn allemaal een stuk anders dan op moment v. release, al moet ik Cyberpunk nog zelf spelen.Extreem jammer dat de game zo overschaduwd is door de hype en release.
Life is Strange
Ben benieuwd, toevallig deze binnengekregen vandaag zonder eigenlijk ook veel erover opgezocht te hebben. Ik ga het ook op de PS5 spelen, wat is de huidige staat qua bugs en andere issues?Cyberpunk 2077 voor de tweede keer uitgespeeld (Eerst ps4 & nu ps5 met de nieuwste update).
Extreem jammer dat de game zo overschaduwd is door de hype en release. Ik vind het een steengoeie game, easy 9/10. Lekkere gameplay, goeie story, boeiende personages, beeldschone graphics.. Heb een melee build gemaakt en me extreem geamuseerd met mensen tot pulp te slaan met mijn cyber enhanced armenTweede playthrough was ook zeer anders omdat ik vooral gefocussed heb op missies die ik nog niet had gedaan. In totaal nu iets van een 70u in gespeeld en nog niet alles gedaan, by far
Ik kijk enorm uit naar de DLC's dat nog gaan komen.
Ben benieuwd, toevallig deze binnengekregen vandaag zonder eigenlijk ook veel erover opgezocht te hebben. Ik ga het ook op de PS5 spelen, wat is de huidige staat qua bugs en andere issues?