TRUMP
Active member
Wel mijn pc is niet krachtig genoeg en ik hunker nogtans naar deze game..Mafia the old country
Ik wist dat het meer film dan game was maar potverdikke, zelfs dan was ik niet voorbereid hoe weinig er te doen valt.
Dan ook nog vrij veel bugs en grafische glitches gehad.
Moeilijk om deze aan te raden. Ik zou eerder een playthrough op youtube bekijken.
Maar playthrough op youtube?
Rofl... zijn er echt mensen die dit doen?
Nee ik wacht nog wel een paar jaar op nieuwe pc
holy shit hoeveel diepgang heeft dat spel... En ik had iets totaal oppervlakkig verwacht.
Ik had nog BOL-cadeaubonnen die op moesten, dus Bananza is vandaag aangekomen. Ik snakte ook wat naar een "next-gen" titel voor de Switch 2. Ik was toch nieuwsgierig geworden naar deze game toen ik iemand (hier op het forum denk ik) heb horen/zien zeggen: "het is als Mario Odyssey, maar dan met Donkey Kong". Leuke game en voorproefje van wat te verwachten van next-gen Nintendo platformers, maar ik ben toch nog niet onmiddellijk hooked.

Ik had zeer weinig games op mijn GameCube destijds jammer genoeg (Metroid Prime en Rogue Squadron 2 zijn mijn hoogtepunten op die console).
Maar ik beperk mij wel enkel tot games die speelbaar zijn op de Switch 1 of 2 om mijn "schade in te halen".
Net ook nog verder gespeeld met mijn eigen savegame en "Dark Side" unlocked.