Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Castlevania: Lords of Shadows uitgespeeld op de PS3, best wel leuke game en verhaal. Mij al beter mee geamuseerd dan SWTFU1. Nog DLC en de 2 andere games spelen. Qua Gfx viel deze mee, enkel jammer van de low-res en jaggies.. Ja er is een PC versie maar bon heb geen game pc en ook geen zin om opnieuw aan te kopen..

Dragon Quest 7 Reimagined

Heb de originele versie nooit gespeeld dus geen idee wat ze net allemaal hebben veranderd en hebben weg gelaten maar vond het over het algemeen een leuke ervaring.
Het verhaal dat meer episodisch is dat je de verschillende eilanden moet helpen vond ik best geslaagd. Als het je niet echt aanstaat dan kan je er ook nog vrij snel doorheen gaan.
Enkel naar het einde toe wat minder boeiende stukken met loop van hier naar daar en terug naar hier.

Heb wel zin gekregen om de DQ 1-3 te spelen na een pauze van het turn-based gebeuren.

Still Wakes the Deep (PS5pro)

Right up my alley dit. Compleet lineair, leuke locatie, niet te veel ingewikkelde acties, mechanics en troep. Gewoon ontspannen en gestaag vorderen in een sfeervolle game. De actie is natuurlijk wel heel beperkt, mocht dit nu nog aangevuld zijn met wat shooter elementen het zou perfect zijn geweest.

Was daarvoor begonnen aan Guardians of the Galaxy, en hoewel ook lineair met fantastische muziek, humor en setting om één of andere reden toch niet hooked geraakt.

Still Wakes the Deep (PS5pro)

Right up my alley dit. Compleet lineair, leuke locatie, niet te veel ingewikkelde acties, mechanics en troep. Gewoon ontspannen en gestaag vorderen in een sfeervolle game. De actie is natuurlijk wel heel beperkt, mocht dit nu nog aangevuld zijn met wat shooter elementen het zou perfect zijn geweest.

Was daarvoor begonnen aan Guardians of the Galaxy, en hoewel ook lineair met fantastische muziek, humor en setting om één of andere reden toch niet hooked geraakt.
Moet ik ook echt eens spelen.

Red Dead Redemption uitgespeeld op Switch 2, nu daar in coop begonnen aan REANIMAL met daarnaast nog requieum en astral chain.

Tijd voor wat nintendo backlog weg te werken haha

Windrose demo:
Best wel een leuke game en voor een stuk wat Skull and Bones eigenlijk had moeten zijn. Maar bevat tot nu nog wat bugs (sidemission die niet triggerde) en de melee combat is niet echt leuk te noemen, zeker niet als je een ship entert en alle vijanden tegelijk op je afkomen). Ik kijk er wel naar uit om de volledige versie te zien.

Nu begonnen met UNITY, 3e AC game in 3 weken :D heb de smaak te pakken.

in unity weeral zo'n prachtige Franse revolutie setting, heerlijk gewoon.

EDIT: het leuke aan die games nu spelen na al die jaren voor het eerst, is dat je die launch bugs niet meer hebt, is ondertussen al kapot gepatcht :rofl:
Ik heb van AC Unity en Black Flag gespeeld. Unity werd qua reviews wat onderuitgehaald, maar ik heb die ook veel later (en dus gepatcht) gekocht en vond dat een absoluut zalige game. Dat oude Parijs werd helemaal tot leven gebracht en dan die legendarische gebouwen kunnen beklimmen. Ook niet té groot, gewoon één heel coole stad.

Neva

De opvolger van de makers van het fenomenale Gris.
Weer een feest voor de ogen met hun visuele stijl en simpelweg een plezier om te spelen.

Ook veel screenshots genomen iets wat ik normaal niet echt doe.
9.5/10

Neva

De opvolger van de makers van het fenomenale Gris.
Weer een feest voor de ogen met hun visuele stijl en simpelweg een plezier om te spelen.

Ook veel screenshots genomen iets wat ik normaal niet echt doe.
9.5/10
Gris, 1 van de weinige games waar ik op het einde zat te wenen. Fantastische game die ik pas ergens vorig jaar ontdekt heb.
Neva staat dus nog op de wishlist, vermoedelijk wel voor 1 van de volgende Steam Sales (wanneer ik Slay the Spire 2 even weg leg - kan dat :unsure:?).

Gris, 1 van de weinige games waar ik op het einde zat te wenen. Fantastische game die ik pas ergens vorig jaar ontdekt heb.
Neva staat dus nog op de wishlist, vermoedelijk wel voor 1 van de volgende Steam Sales (wanneer ik Slay the Spire 2 even weg leg - kan dat :unsure:?).
Oeie ik heb precies niet goed opgelet dan xD

Hier nog steeds Moonlighter hier aant spelen. Random(ish) generated dungeons met vanalle loot die je dan kan gebruiken om te upgraden of gewoon in de winkel te verkopen. Met de opbrengst kan je het dorpje verbeteren (meer andere winkels enzo plaatsen) of gewoon je eigen winkel uitbouwen. Groter, veiliger, op bestelling werken, ... Zo chill, het winkel stukje :D. Hoe meer ik het speel, hoe fijner ik het vind :D

Hier nog steeds Moonlighter hier aant spelen. Random(ish) generated dungeons met vanalle loot die je dan kan gebruiken om te upgraden of gewoon in de winkel te verkopen. Met de opbrengst kan je het dorpje verbeteren (meer andere winkels enzo plaatsen) of gewoon je eigen winkel uitbouwen. Groter, veiliger, op bestelling werken, ... Zo chill, het winkel stukje :D. Hoe meer ik het speel, hoe fijner ik het vind :D
Top game, is een 2de van ook ondertussen.

Staat nu 3.63 voor de complete edition op steam. Is dat zoiets als Stardew Valley?
Nee, stardew valley leunt veel meer aan bij cozy games.
Moonlighter is meer een roguelite waar je moet vechten tijdens de nacht.
Overdag kan je dan de items in je winkel verkopen.

Maar veel meer nadruk op het roguelite/combat gedeelte dan stardew valley

Uncharted 4: A Thief's End (PS5 pro)

Was vroeger echt wel fan van de eerste 2 Uncharted games (de derde nooit gespeeld). Het blijven knappe games, maar wel heel erg repetitief én compleet over the top (soms heb ik het gevoel eerder met een slingeraap dan met een menselijke personage te spelen). Maar door de knappe locaties en het verhaal blijf ik wel geboeid.

Nu eerst even iets anders zoeken om te spelen als afwisseling, maar The Lost Legacy zal ook wel volgen binnenkort.

Uncharted 4: A Thief's End (PS5 pro)

Was vroeger echt wel fan van de eerste 2 Uncharted games (de derde nooit gespeeld). Het blijven knappe games, maar wel heel erg repetitief én compleet over the top (soms heb ik het gevoel eerder met een slingeraap dan met een menselijke personage te spelen). Maar door de knappe locaties en het verhaal blijf ik wel geboeid.

Nu eerst even iets anders zoeken om te spelen als afwisseling, maar The Lost Legacy zal ook wel volgen binnenkort.
Ik vind nogtans de 3e misschien wel de beste. zonde dat je die zou skippen.

the lost legacy vond ik er net eentje te veel aan imo.

Intussen uitgespeeld:
- REANIMAL
- John Carpenter Toxic Commando

Reanimal, weird. Leuke gameplay en grafisch mooi vormgegeven maar de story voor mij was maar meh qua inleving. Snap ook niet goed hoe de plot naar voor zou moeten komen.

Toxic Commando uitgespeeld op miniLAN hier met vrienden. Gewoon simpel good fun. Lekkere gunplay, horden zombies. Soms moet het niet meer zijn dan dat.

Terug
Bovenaan