Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Nu begonnen met UNITY, 3e AC game in 3 weken :D heb de smaak te pakken.

in unity weeral zo'n prachtige Franse revolutie setting, heerlijk gewoon.

EDIT: het leuke aan die games nu spelen na al die jaren voor het eerst, is dat je die launch bugs niet meer hebt, is ondertussen al kapot gepatcht :rofl:

Laatst bewerkt:
De volgende is TDU Solar crown geworden.
Speelt nog vlotjes. Grafisch ok. De wagens zien er goed uit. De omgeving algemeen iets minder. Om enkel voor current gen ontwikkeld te zijn had ik er toch iets meer van verwacht maar bon.
Gameplaygewijs dus geen problemen. Nog geen bugs gehad.
Bij manueel rijden vind ik het wel lastig om te wennen dat je naar reverse moet schakelen en dus dan met gas achteruit moet rijden. I know, in het echt is het ook zo maar veel games steken reverse samen bij de rem (L2). Ik geraak er niet aan gewend.
Geen idee of de game gaat blijven boeien maar tot nu toe is het chill rondcruisen.
Het offroad deel vind ik maar niks tot nu toe. Net de Grand Tourers vrijgespeeld

Vandaag en gisteren wat Marathon gespeeld, persoonlijk vind ik het nog wel leuk al hangt heel veel af van het team waarmee ik perimeter enter, soms echt noobs en ben je al je dure loot kwijt en soms owners die u erdoor halen :)

Je kan daar zaken kopen, maar weet wel dat het een grijze markt is. Er kunnen ook best wat keys tussen zitten die niet zo legaal verkregen zijn en later geblokkeerd kunnen worden.
wablieft? :eek: waarom denk je dat? ik heb geen enkele aanwijzing dat er iets illegaal is. En tis nu ook niet dat het spotprijzen zijn, ze zijn gewoon een fractie, laat ons zeggen 10 procent, goedkoper dan op de meest gangbare websites.

Check anders ook eens instant-gaming.com
Ik heb daar al een 60 tal steam keys gekocht op 5 jaar tijd en nog nooit een issue gehad.

Nieuwe games staan meestal +-20 euro goedkoper dan de steam prijs, en de iets oudere games aan heel lage prijzen.

The witcher 3 uitgespeeld. Was mn 2 de playthrough, 1ste na release en nu weet ik weer waarom dit mn favo game aller tijden is. Enorm van genoten weeral en voor een game die 10+ jaar oud is ziet die er toch nog steeds prachtig uit. Ik heb de ps5 versie op de pro gespeeld.

60 uur op de teller en nu beginnen aan Hearts of stone en Blood en Wine. Shame on me, maar ik denk zelf dat ik Blood en Wine nooit heb uitgespeeld en word vaak genoemd als 1 van de betere dlcs. Dus ik ben eens benieuwd.

Online gaan er nu ook al even geruchten rond dat er nog een nieuwe dlc zou verschijnen voor the witcher 3, die zou alvast een insta buy worden!

Gisteren in mijn souls search Lords of the fallen ps5 toch maar is opgestart. Had Dark Souls 1 en 2 ook al opgestart afgelopen week maar 1 kende ik nog te goed dus was te easy, 2 frustrerend met hoeveel ik terug moest opzoeken en de trage progressie, heb precies minder geduld als vroeger.

Soit, Lords of the fallen dus, het voelt wel oke, de lamp voelt wat raar aan en beetje verwarrend? Qua gameplay mss te makkelijke de eerste uren?
Moet ook wel toegeven dat ik letterlijk in slaap ben gevallen, werd wakker toen ik tegen een muur aant bumpen was. We zullen het op de ziekte steken want het was 8 uur 's avonds 😅

Ga het nog wel meer kans geven, maar nog niet volledig overtuigd.

Gisteren in mijn souls search Lords of the fallen ps5 toch maar is opgestart. Had Dark Souls 1 en 2 ook al opgestart afgelopen week maar 1 kende ik nog te goed dus was te easy, 2 frustrerend met hoeveel ik terug moest opzoeken en de trage progressie, heb precies minder geduld als vroeger.

Soit, Lords of the fallen dus, het voelt wel oke, de lamp voelt wat raar aan en beetje verwarrend? Qua gameplay mss te makkelijke de eerste uren?
Moet ook wel toegeven dat ik letterlijk in slaap ben gevallen, werd wakker toen ik tegen een muur aant bumpen was. We zullen het op de ziekte steken want het was 8 uur 's avonds 😅

Ga het nog wel meer kans geven, maar nog niet volledig overtuigd.
Vind dit echt zot, dit spel heeft mijn Souls itch meer gekrabt dan eender welk spel de laatste jaren. Ik kijk echt énorm uit naar den 2

Vind dit echt zot, dit spel heeft mijn Souls itch meer gekrabt dan eender welk spel de laatste jaren. Ik kijk echt énorm uit naar den 2
Idem hier.
Vond het echt een goede souls game en die dubbele wereld was tof om te verkennen.
Enkel die eerste baas die gaf performance problemen maar verder gewoon een goed spel geweest voor mij.

Idem hier.
Vond het echt een goede souls game en die dubbele wereld was tof om te verkennen.
Enkel die eerste baas die gaf performance problemen maar verder gewoon een goed spel geweest voor mij.
Pieta hé? Vond ik ook ja, daar kreeg ik eerst het gevoel van een B-game te zijn, maar eens je daar voorbij bent
Hebt gij de updated versie nog gespeeld? Is er veel veranderd?

Pieta hé? Vond ik ook ja, daar kreeg ik eerst het gevoel van een B-game te zijn, maar eens je daar voorbij bent
Hebt gij de updated versie nog gespeeld? Is er veel veranderd?
Nee heb de updated versie niet gespeeld. Misschien wel eens doen binnenkort eens de backlog wat kleiner is geworden. :D

Terug
Bovenaan