Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Zat in act 3. :p
Snap wel dat mensen het goed vinden maar het klikt niet bij mij. Heb gewoon geen zin meer om moeite te doen om de boss fights te doen.

Misschien in de toekomst nog wel eens een kans geven misschien dat ik dan wel de juiste mindset heb.

Ondertussen met KCD2 begonnen dat zal ook genoeg uren in beslag nemen. :D
Ook een enorm goe spel!

Mijne zoon wilde graag een "co-op Mario-spel" dus "New Super Mario Bros. U Deluxe" op de kop getikt tweedehands van iemand in de buurt hier.

Leuke game! Wel tof hoeveel elementen ze hebben overgenomen van de klassieke Super Mario Bros 1, 2, 3 en Super Mario World. :)

Laatst bewerkt:
Ultros (PS5)
Een psychedelische metroidvania die verwacht dat je het spel en de wereld begrijpt.
In het begin was ik totaal niet overtuigd… maar nu kan ik er niet meer mee stoppen.
Dit is niet de zoveelste metroidvania maar wat mij betreft een unieke ervaring.

Kingdom Come Deliverance 2 (PS5)
Nog bezig aan mijn hardcore (all perks) playthrough, puur genieten als je er de tijd voor neemt.

AC 3 is bijna uit hoor.... zit in act 10 van de 12;

welke raden jullie me aan nu? liefst eentje met iets betere controls, dan kijk ik vooral naar de nieuwere. Blag Flag, of is die teveel met zeegevechten? ik vond die wel es tof nu en dan, maar het hoeft nu niet constant dit te zijn hoor...

en liefst geen AC van boven de 15 euro ook. als je wil , mag je gerust de aankoop link er bij zetten (dit mag wel zeker van de mods? )

ik vond het verhaal van AC3 in elk geval echt top ! :love:

welke raden jullie me aan nu? liefst eentje met iets betere controls, dan kijk ik vooral naar de nieuwere. Blag Flag, of is die teveel met zeegevechten? ik vond die wel es tof nu en dan, maar het hoeft nu niet constant dit te zijn hoor...

en liefst geen AC van boven de 15 euro ook. als je wil , mag je gerust de aankoop link er bij zetten (dit mag wel zeker van de mods? )

Indien je een nieuwere wil proberen: AC Origins. Ptolemaus dynastie in Egypte.
Meer een open wereld RPG die, Ubisoft gewijs, een map heeft die oplicht als een kerstboom van de side quests en andere rommel die je kan gaan verkennen maar als je dat links laat liggen (wat perfect mogelijk is) heeft dat wel nog een tof verhaal en een heel cool laatste hoofdstuk.
Controls zijn moderner (shoulder buttons en triggers) en het ziet er zeker niet slecht uit.
Is ook al x aantal jaar oud dus waarschijnlijk gooien ze dat wel naar u kop voor een paar euro.

Mijn favoriet is Odyssey, mix van land- en zeegevechten. Wel enorm groot, maar je kan ook gewoon het verhaal volgen als je zoals jij geen open world wil.
Weet wel niet of die al ergens voor een lage prijs te vinden is, mss dat iemand anders dat wel weet.

Syndicate heeft dan weer niets van boot of zeegevechten, maar denk dat die je wel zou liggen.

Ik heb Syndicate onlangs nog gespeeld. Vond hem wel okay, maar zeker niet de beste. Hoe soms ineens allemaal koetsen spawn'den en u aanvielen, was niet normaal. Ook het feit dat ge zogezegd uw karakter kon kiezen, maar dan toch heel de tijd gedwongen wordt om met de andere te spelen, ... laat u dan niet kiezen eh.

Op een bepaald moment ook een bug waardoor de story niet meer verder kon. Ik moest iemand tackelen, maar zodra ik dat deed bleef die gewoon staan. Enigste oplossing dat ik vond was iets met de cpu kernen een prioriteit geven, maar als ik dat deed crashtte heel de game. Dus heb de game gewoonweg niet kunnen uitspelen.

Welja de side quests doe ik nie hoor.. tis er ook aan te zien. Heb ac3 nu bijna uit en volgens het completion percentage zit ik nog maar aan 26 procent :baard:

Dus liefst ene met puur een straight story line en geen al te open wereld.

Misschien niet de juiste thread, maar ik ben op zoek naar toffe games om met een vierjarige te spelen (PS5/PC/Switch). Onlangs Disney Illusion Island gekocht en hij is verrassend goed weg met de controls. Spelen wel samen, zien waar hij heen moet en hoe is nog iets te hoog gegrepen. LEGO Batman of Open World games zoals Paw Patrol World zijn dan ook maar goed voor eventjes, racespelletjes (Mario Kart, Garfield Kart, Paw Patrol Grand Prix) zijn wel een voltreffer! :D

Laatst bewerkt:

Ac2 moet je gespeeld hebben. Is de beste ac en een absolute klassieker. En schitterend verhaal. Daarnaast vond ik ac unity ook top.

Ac2 moet je gespeeld hebben. Is de beste ac en een absolute klassieker. En schitterend verhaal. Daarnaast vond ik ac unity ook top.
ja zit in een pack met revelations en brotherhood dacht ik, maar heeft ook wel mindere controls en reviews las ik... het wordt een moeilijke keuze, zoveel is duidelijk.

ja zit in een pack met revelations en brotherhood dacht ik, maar heeft ook wel mindere controls en reviews las ik... het wordt een moeilijke keuze, zoveel is duidelijk.
Brotherhood is ook leuk , revelations nooit ver gespeeld. Ik zou vooral naar het tijdperk kijken dat het je meest interesseert.

Heb zowel Origins en Syndicate gekocht, gezien ik die kon hebben voor 5 euro per stuk.

Black flag stond bv nog aan 10 euro... :o

Unity ook aan 5 euro. is deze de moeite?

lijkt me gewoon eigenlijk kwestie van wat geluk hebben , elk van die games kunnen zomaar droppen naar een paar euro. en omgekeerd. Want AC3 gekocht vorige week aan nog geen 5 euro, en staat nu bijna aan 9 weer terug :)

Heb zowel Origins en Syndicate gekocht, gezien ik die kon hebben voor 5 euro per stuk.

Black flag stond bv nog aan 10 euro... :o

Unity ook aan 5 euro. is deze de moeite?

lijkt me gewoon eigenlijk kwestie van wat geluk hebben , elk van die games kunnen zomaar droppen naar een paar euro. en omgekeerd. Want AC3 gekocht vorige week aan nog geen 5 euro, en staat nu bijna aan 9 weer terug :)

Op pc of PS?

Origin was goed, moet me door odyssey worstelen.
Lees hier wel mee.

Op pc of PS?

Origin was goed, moet me door odyssey worstelen.
Lees hier wel mee.
jep op PC. op allkeyshop kijk ik altijd, precies een verzamelsite van alle aankoop site's. wel oppassen bij checkout dat je de normale prijs neemt, en niet de verleidelijke goedkope prijs, das dan met een abonnement bij driffle of één of andere bullshit.

Origins is fantastisch qua worldbuilding, maar ik ergerde mij al snel aan bepaalde Ubisoft valkuilen waardoor het zeer langdradig wordt.
Krijg nu toch wel zin om Odyssey ook te proberen :D

Alan Wake remastered: Leuk plot en goede sfeer. Teveel combat naar mijn goesting voor dit type game. Op naar een replay van Control en mij dan wagen aan Alan Wake 2.

Terug
Bovenaan