Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Al enkele weken geleden, Sekiro shadows die twice. Beste game dat ik ooit gespeeld heb. Eerste soulslike ook direct :)

Week geleden, Warhammer 40K Space Marines 2, leuke game maar werd saai naar het einde.

Nu bezig aan Lies Of P.

The Crew: Motorfest trial van 5u

Had er ooit de beta van gespeeld en vond het toen net niet goed genoeg zeker wegens de zware pop-in maar dat is nu gelukkig wel fel verbeterd.
Stuk of 4 playlists afgewerkt en wat rond liggen rijden in Hawaii. Eigenlijk veel plezier mee gehad... zou het nog wel durven kopen aangezien het op psn in promotie staat voor maar 24eu... of toch nog even wachten en kijken of het op PS+ komt te staan

Mafia Definitive Edition (xbox series X)

Eindelijk eens gespeeld, tof spel, einde was wel euh goed.
Wereld was wel knap, ik werd wel niet getriggerd zoals ik in sommige spel heb om eens rustig rond te stappen of te cruisen

Starfield (xbox serie x)

Nog maar uurtje erin, maar slaagt me serieus tegen, echt jammer. Ben enorme fallout fan, maar het is allemaal zo onverzichtelijk en precies leeg?

The Crew: Motorfest trial van 5u

Had er ooit de beta van gespeeld en vond het toen net niet goed genoeg zeker wegens de zware pop-in maar dat is nu gelukkig wel fel verbeterd.
Stuk of 4 playlists afgewerkt en wat rond liggen rijden in Hawaii. Eigenlijk veel plezier mee gehad... zou het nog wel durven kopen aangezien het op psn in promotie staat voor maar 24eu... of toch nog even wachten en kijken of het op PS+ komt te staan
Was er in het begin ook niet positief over met de beta test. Dan toch via hier op het forum kunnen kopen voor PS5 en amuseer me er idd beter met dan verwacht.

Laatste DLC van Remnant II - Dark Horizons. Was ok, meer niet, de eerste DLC blijft nog steeds de beste. Ben ook blij da'k er vanaf ben nu. Game deleted van SSD en dus plaats gemaakt voor:

Mortal Kombat 1. Story was zeer goed en op een nacht uitgespeeld. Graphics dik ok. Geen fan van de verplichte server verbinding voor uwe progress te saven.

Mafia Definitive Edition (xbox series X)

Eindelijk eens gespeeld, tof spel, einde was wel euh goed.
Wereld was wel knap, ik werd wel niet getriggerd zoals ik in sommige spel heb om eens rustig rond te stappen of te cruisen

Starfield (xbox serie x)
Nog maar uurtje erin, maar slaagt me serieus tegen, echt jammer. Ben enorme fallout fan, maar het is allemaal zo onverzichtelijk en precies leeg?
Ik vond Starfield in het begin ook tegenvallen maar eens je er wat meer tijd in steekt begint het op gang te komen. De fractioneel quests zijn ook zeer vermakelijk en eigenlijk beter dan de main quest. Het spel is wel enorm. Ik heb er al 24u opzitten en heb de indruk dat ik amper progressie heb gemaakt.

Ik vond Starfield in het begin ook tegenvallen maar eens je er wat meer tijd in steekt begint het op gang te komen. De fractioneel quests zijn ook zeer vermakelijk en eigenlijk beter dan de main quest. Het spel is wel enorm. Ik heb er al 24u opzitten en heb de indruk dat ik amper progressie heb gemaakt.
Heb nu echt serieus verder gespeeld en niet mijn ding. Fallout in open ruimte, maar de outposts zijn allemaal hetzelfde, en ik vind het vaak onoverzichtelijk. Bij fallout heb je 1 wereld en door die apocalyptische wereld kon ik mij echt uren in plezieren, ronddwalen enz. In dit echt niet. Ook op een wereld rondgaan, tram nemen, terug tram nemen, enz, pfff.

Final Fantasy 7 Remake. Toch eigenlijk wat op mijn honger blijven zitten, de originele als puber helemaal verslonden, bij deze had ik toch momenten dat ik wou dat het gedaan was, sommige stukken waren echt te langdradig naar mijn mening.

Het battlesysteem was wel even wennen, maar eens je het onder de knie hebt wel leuk.

Ik hoop wel dat Rebirth me beter ligt. Dat krijgt toch overwegend positieve reviews. Ik ben pas van plan om een PS5 te kopen met GTA6, maar Rebirth is toch ook 1 van de titels die ik zeker op de PS5 wil spelen.

Returnal... amai wat een spel :love: Niet echt een kans gegeven op de playstation want ik wou met muis en keyboard spelen maar uiteindelijk op de PC met controller gespeeld.

Hades aan het einde geraakt en lukt nu vrij goed. Nog een paar kaar de eindbaas farmen voor het echte einde maar dat zal ik wel eens tussen andere games doen

Eindelijk Turbo Overkill uitgespeeld. Na een dik jaar hier en daar wat levels te spelen, dan toch paar avonden vrij gemaakt om door de laatste episode te knallen.

Echt wel tof. Hevig met tientallen vijanden tegelijkertijd, maar dat maakt het net plezant. Die intensiteit maakt dat ge een beetje gaar zijt na enkele levels, I love it.

Heel die categorie van moderne boomer shooters is veel meer m'n ding dan ik dacht. Perfecte games om zo te spelen als je zo 1 avond per week u echt in een spel kunt gooien.

Monster Hunter GU ff aan de kant laten liggen want G-Rank is me momenteel te hard/veel werk. Ook iets te variabele speeluren waardoor spontaan multiplayer niet altijd even mogelijk is. Dan maar als "tussendoortje" eens begonnen aan Super Mario Wonder

Super leuke byte sized platformer fun. Zoals enkel Nint.. wacht eigenlijk moeten we hier wel een beetje Ubisoft credit geven want ik zie hier toch wel veel invloeden van Rayman Origin/Legends.

Mafia Definitive edition (PS5)
Op zich leuk spel maar die bug dat het geluid wegvalt wanneer je u map opent irriteert mij wel enorm.

Death Stranding

Blij dat ik deze een nieuwe kans heb gegeven.
Afgrijselijk irritant de eerste 2 hoofdstukken maar in chapter 3 eens je de power skeleton krijgt loopt het ineens vlot en klikt het gewoon.
Ik vond het wel tof (vanaf chapter 3) om door de omgevingen te trekken. Leek erg op IJsland en bracht herinneringen naar boven.
Wat een verhaal! Prachtig verteld en geacteerd/voice-acted

Death Stranding

Blij dat ik deze een nieuwe kans heb gegeven.
Afgrijselijk irritant de eerste 2 hoofdstukken maar in chapter 3 eens je de power skeleton krijgt loopt het ineens vlot en klikt het gewoon.
Ik vond het wel tof (vanaf chapter 3) om door de omgevingen te trekken. Leek erg op IJsland en bracht herinneringen naar boven.
Wat een verhaal! Prachtig verteld en geacteerd/voice-acted
Hmm, misschien dan ook nog eens doorzetten…

Hmm, misschien dan ook nog eens doorzetten…
Zou ik wel aanraden. Die eerste 2 chapters was gewoon een hele tijd struikelen, wat kloten rond de "BTs", wat je dus uiteindelijk gewoon puur moet stealthen omdat je geen wapens hebt.
Vanaf chapter 3 krijg je je power skeleton waarmee je meer gewicht kan dragen en minder gaat struikelen en ze beginnen dan met allerlei items en wapens te geven om de ervaring beter te maken.
Van dat punt begon ik wel te snappen waarom iedereen lovend over het spel is, en wat een schitterend verhaal het uiteindelijk is. Het genie van Kojima schijnt

Terug
Bovenaan