Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zot é. Eens het leger op straat kwam, mocht je het zowat vergeten.Serieuze vraag. Hebben de 3D games eigenlijk ooit het leger en alles om de speler zijn chaos te stoppen, ooit zo goed gekregen als in GTA2?
Ik was destijds serieus telleurgesteld in GTA3.

Was er in het begin ook niet positief over met de beta test. Dan toch via hier op het forum kunnen kopen voor PS5 en amuseer me er idd beter met dan verwacht.The Crew: Motorfest trial van 5u
Had er ooit de beta van gespeeld en vond het toen net niet goed genoeg zeker wegens de zware pop-in maar dat is nu gelukkig wel fel verbeterd.
Stuk of 4 playlists afgewerkt en wat rond liggen rijden in Hawaii. Eigenlijk veel plezier mee gehad... zou het nog wel durven kopen aangezien het op psn in promotie staat voor maar 24eu... of toch nog even wachten en kijken of het op PS+ komt te staan
Ik vond Starfield in het begin ook tegenvallen maar eens je er wat meer tijd in steekt begint het op gang te komen. De fractioneel quests zijn ook zeer vermakelijk en eigenlijk beter dan de main quest. Het spel is wel enorm. Ik heb er al 24u opzitten en heb de indruk dat ik amper progressie heb gemaakt.Mafia Definitive Edition (xbox series X)
Eindelijk eens gespeeld, tof spel, einde was wel euh goed.
Wereld was wel knap, ik werd wel niet getriggerd zoals ik in sommige spel heb om eens rustig rond te stappen of te cruisen
Starfield (xbox serie x)
Nog maar uurtje erin, maar slaagt me serieus tegen, echt jammer. Ben enorme fallout fan, maar het is allemaal zo onverzichtelijk en precies leeg?
Heb nu echt serieus verder gespeeld en niet mijn ding. Fallout in open ruimte, maar de outposts zijn allemaal hetzelfde, en ik vind het vaak onoverzichtelijk. Bij fallout heb je 1 wereld en door die apocalyptische wereld kon ik mij echt uren in plezieren, ronddwalen enz. In dit echt niet. Ook op een wereld rondgaan, tram nemen, terug tram nemen, enz, pfff.Ik vond Starfield in het begin ook tegenvallen maar eens je er wat meer tijd in steekt begint het op gang te komen. De fractioneel quests zijn ook zeer vermakelijk en eigenlijk beter dan de main quest. Het spel is wel enorm. Ik heb er al 24u opzitten en heb de indruk dat ik amper progressie heb gemaakt.
Niet echt een kans gegeven op de playstation want ik wou met muis en keyboard spelen maar uiteindelijk op de PC met controller gespeeld. Deze heb ik uitgespeeld. Zeker een aanraderKena: bridge of spirits bezig. Tussendoortje, maar wel plezanter dan ik had gedacht
Hmm, misschien dan ook nog eens doorzetten…Death Stranding
Blij dat ik deze een nieuwe kans heb gegeven.
Afgrijselijk irritant de eerste 2 hoofdstukken maar in chapter 3 eens je de power skeleton krijgt loopt het ineens vlot en klikt het gewoon.
Ik vond het wel tof (vanaf chapter 3) om door de omgevingen te trekken. Leek erg op IJsland en bracht herinneringen naar boven.
Wat een verhaal! Prachtig verteld en geacteerd/voice-acted
Zou ik wel aanraden. Die eerste 2 chapters was gewoon een hele tijd struikelen, wat kloten rond de "BTs", wat je dus uiteindelijk gewoon puur moet stealthen omdat je geen wapens hebt.Hmm, misschien dan ook nog eens doorzetten…