Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Tunic (PS5)

Schattige artstyle, zeer Zelda-achtig. Leuk om te spelen al verkies ik soms het perspectief overzicht van iets zoals Link's awakening op Switch. Soms is het wel zoeken op bepaalde zaken, maar nog niet frustrerend.
Helemaal uitgespeeld of nog bezig?

Nog bezig. Moet ik nog een grote climax of plot-twist verwachten? :D Ik heb juist het zwaart gevonden.
Ja naar het einde toe wordt het echt mind-blowing imo, er zijn weinig games waar ik uiteindelijk zo veel voldoening heb uitgehaald. Als je nu het zwaard hebt, heb je nog maar het topje van een enorme berg ontdekt.

Atomic Heart - Xbox Series X

Goh.. waar te starten. Spel is een mix van Half Life + Wolfenstein. Zeer goed recept maar maar maar.
1. Verhaal is sowieso "interessant". Komt wel zeer bekend voor van andere spelletjes. Zie ideale wereld gemaakt door wetenschapper maar oh nee er gaat iets fout en jij moet het oplossen.
2. Uw personage is ne regelrechte eikel. Elke opmerking dat eruit komt - crispy critters XD - is te aanvallend tegen de rest en ok soms is het lachen, maar anderszijds wou ik gewoon dat mijn personage doodga omdat het zo'n regelrechte eikel is.
3. einde is goed omdat je kunt kiezen hoe het eindigt.
4. Begon beetje te langdradig te worden

Demo van Riven! Blij dat mijn pc het nog kan draaien. :love:
Ook de Demo van Dimhaven (nieuwe spel van de makers van Quern)

En nog steeds bezig met Graveyard keeper. Een grindfest maar het stoort me voorlopig niet. (150 dagen ver ingame)

Laatst bewerkt:
Nog eens begonnen met phantom doctrines, ooit eens voor een euro gekocht omdat het veel leek op xcom, spel heeft veel potentieel, al is het wel nog wat zoeken. Voor 1 euro wel de moeite, ik zoek graag koopjes in de ps store voor een euro, hard west was ook zo’n toppertje, nog iemand die zich waagt aan 1euro gems gems, suggesties altijd welkom

Gisteren nog eens een avondje Vampire Survivors gespeeld. Terug 100% achievements en terug de kast in tot de volgende update of DLC 😅

Carrion begonnen, idee op zich vind ik wel echt origineel, maar uiteindelijk is het toch gewoon een beetje vertier tot volgende week vrijdag

Subnautica: Below Zero uitgespeeld. Topgame.
In de originele game raakte ik vaak gefrustreerd omdat ik vaak moest backtracken naar regio's die ik me amper herinnerde om bepaalde grondstoffen te zoeken. Die vond ik dan niet meer terug omdat de game geen kaartsysteem heeft.
Voor Below Zero had ik me het voornemen gemaakt om zelf een kaart op te stellen naarmate ik exploreerde. Ik had dus een A4tje en een geodriehoek naast me liggen. Ik had veel meer een gevoel van inzicht in waar ik was en waar ik heen moest. Ik had gelezen dat sommigen Below Zero een pak lager inschatten dan de originele game, maar ik heb me er, misschien puur door mijn systeempje, een pak meer mee geamuseerd.
Minpuntje was wel de secties op land: De eentonigheid van het landschap, de hypothermie die constante stress veroorzaakt, het gebrek aan opslagcapaciteit en de slechte manoeuvreerbaarheid van je landvoertuig. De zee was altijd veel leuker.

Laatst bewerkt:
Mario Thousand Year Door uitgespeeld. Prachtige game. Heel goed mee vermaakt.

Nu begonnen aan Dragon Quest XI s. Al 18u in en ben aangenaam verrast. Men eerste Dragon Quest maar begrijp de hype. Fantastische game.
Men switch draait overuren terwijl de Xbox en PS5 weer stof staan te happen :)

Letterlijk terug een Switch gekocht om het deprimerend weer wat te verteren. Het is echt terug herfst wanneer ik spontaan SM64 en Pikmin 2 opzet.

Beetje kleur in huis met Odyssey en MK8. Fun. Fun, fun fun. Beide al eens volledig uitgespeeld(MK8 wel enkel vanilla) maar het is toch weer genieten alsof het volledig nieuw is. Krijg je met her premium online abbo al de MK tracks of lees ik correct en is het groot pack apart te kopen?

Terug
Bovenaan