Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Call of the Sea: leuke, interessante first view game over een vrouw die in de jaren '30 opzoek gaat naar haar vermiste man op een verlaten, mysterieus eiland. Geen moeilijke controls en/of te moeilijke puzzels, wat voor mij ideaal is.

Alleen jammer dat ik er na 20-30 minuten altijd mee moet stoppen omdat mijn hoofd er niet zo blij mee is. (Vriend heeft instellingen al aangepast wat wel helpt, maar niet 100%.) Ach ja, niets aan te doen.

Snel hoofdpijn ofzo?

Snel hoofdpijn ofzo?
Ja, zoiets. Één keer hevige misselijkheid met migraine. 😕 Heb ik minder snel met andere games. Ik vermoed omdat die niet first view EDIT: first person view dus (gisteren bijgeleerd 🤪) zijn.

Laatst bewerkt:
Ja, zoiets. Één keer hevige misselijkheid met migraine. 😕 Heb ik minder snel met andere games. Ik vermoed omdat die niet first view zijn.
Mogelijk door "ghosting"? Heb ik ook nog voorgehad, zeker met first person view op een tv.

TLOU op pc. Geen glitches bugs whatsoever. Gewoon lekker kunnen genieten van 1 vd beste games allertijden .

TLOU op pc. Geen glitches bugs whatsoever. Gewoon lekker kunnen genieten van 1 vd beste games allertijden .
Ik net nummer 2 gespeeld. Meer van hetzelfde (maar da’s niet negatief). Ik vond het soms wel wat langdradig en wat van de hak op de tak van verhaal. Maar toch absoluut van genoten.

Ja, zoiets. Één keer hevige misselijkheid met migraine. 😕 Heb ik minder snel met andere games. Ik vermoed omdat die niet first view zijn.
Ik heb dat met VR brillen. Heb al wel eens gehoord dat als je misselijk van first person games wordt (zonder VR) dat de framerate daar een invloed op kan hebben

Ik heb dat met VR brillen. Heb al wel eens gehoord dat als je misselijk van first person games wordt (zonder VR) dat de framerate daar een invloed op kan hebben
Is een gigantische invloed. Het verschil van een PSVR1 of een 1060/6gb voor PC, tov PSVR2 en een 3080ti is letterlijk meer dan 100 frames in sommige games.

Dit is wel nog maar één keer voorgevallen.

Ik heb "ghosting" opgezocht en als ik het goed begrijp is dit vooral bij "snelle" games? De game die ik speel is juist allesbehalve snel...

Ik net nummer 2 gespeeld. Meer van hetzelfde (maar da’s niet negatief). Ik vond het soms wel wat langdradig en wat van de hak op de tak van verhaal. Maar toch absoluut van genoten.
Kan ik inkomen, en die bepaalde keuze van de schrijvers hebben vele nog niet verteerd denk.
Las onlangs geruchten over part 3. Hopelijk veegt dat spel de vloer met de vorige 2 zodat we een stevige rit kunnen meemaken.

Mogelijk door "ghosting"? Heb ik ook nog voorgehad, zeker met first person view op een tv.
Ghosting valt mee hoor. Heb ook de headbobbing uitgezet en hierdoor kan ze toch ook al veel langer spelen. Ook motion blur en van die zaken. Dit is ook haar eerste fps game.

Eindelijk eens de Uncharted games gespeeld. De hele Nathan Drake Collection gecompletet op mijn PS5.
...
Nu ik toch in de flow zit, gewoon verder doen met de Legacy of Thieves collection. PS5 versie heb ik nu via PS+ Extra.

Flow was precies veel gezegd, maar bon, dan toch uiteindelijk Uncharted 4 uitgespeeld. Was tijdje geleden al begonnen maar toch vrij snel ermee stilgevallen op weg naar die ruines in Schotland. Best jammer, want dan pas kwam het spel op snelheid. En wow, dit moet toch wel het mooiste, en misschien ook het beste spel zijn dat ik ooit gespeeld heb. Al moet ik daarbij de randbemerking maken dat ik maar een occasionele speler ben en dus ook nog niet zoveel games op mijn palmares heb. Maar dit spel zag er werkelijk fantastisch uit, zeker eens je in Madagascar kwam. Verhaal, gameplay, controls, moeilijkheid, cutscenes, voice acting... gewoon alles van zeer hoge kwaliteit. En Elena is nu wel mijn videogame crush.

Flow was precies veel gezegd, maar bon, dan toch uiteindelijk Uncharted 4 uitgespeeld. Was tijdje geleden al begonnen maar toch vrij snel ermee stilgevallen op weg naar die ruines in Schotland. Best jammer, want dan pas kwam het spel op snelheid. En wow, dit moet toch wel het mooiste, en misschien ook het beste spel zijn dat ik ooit gespeeld heb. Al moet ik daarbij de randbemerking maken dat ik maar een occasionele speler ben en dus ook nog niet zoveel games op mijn palmares heb. Maar dit spel zag er werkelijk fantastisch uit, zeker eens je in Madagascar kwam. Verhaal, gameplay, controls, moeilijkheid, cutscenes, voice acting... gewoon alles van zeer hoge kwaliteit. En Elena is nu wel mijn videogame crush.
Van mij mogen ze idd nog 10 van die uncharted games maken. Lijkt altijd net een goeie actie film die je aan het spelen bent. Verhaal is ook altijd top

Redelijk wat uren gestoken in Mortal Kombat 11 gezien het nu zo sterk afgeprijsd stond. Fijne game met leuke story-mode, krypt verkennen, de towers zijn... interessant.

Chapeau wel voor de training-mode die ze bieden. Ik moest me steeds bedenken dat het fijn zou zijn als Tekken (8) hier eindelijk moeite zou insteken. MK hun training-mode praat over de absolute basics, zaken zoals combo's cancellen, maar zelfs hoeveel frames bepaalde moves nodig hebben en hoe bepaalde moves riskanter zijn en makkelijk afgestraft kunnen worden.

Zou fijn zijn als mijn favoriete fighting game hun systemen eens deftig zou uitleggen in hun nieuwste release, maar ik vrees ervoor. :unsure:

GTA5 op Xbox X deze keer. De next gen experience dus... 60fps, high res textures enzovoorts. Ik geniet er enorm van maar na deze keer is het wel gedaan. Dan heb ik deze op 3 generaties console gespeeld (PS3, PS4 en Xbox X) :cool:

Middle-Earth: Shadow of Mordor

beetje gevloekt op toetsenbord-commando's (vooral spacebar) die niet doorkwamen en ook wel hoe captains soms te kort bij elkaar zaten waardoor je battle met de ene ineens werd onderbroken voor de andere. Vooral lastig als de andere net ging vluchten en je die achterna moet.
Eindbattle was ook een beetje teleurstellend, maar overall wel een goede game om eens helemaal uitgespeeld te hebben. Open world, maar niet te groot, nemesis-systeem is wel interessant zodat je wat strategie kan uitbouwen, goede balans stealth-guns blasting (allez sword swinging), goede voice acting. Ook goede tijdsduur. (zelf 25h gespeeld, mainmissions, maar ook redelijk wat 'bevrijdingsmissies' en natuurlijk battles met captains en warchiefs, geen 100% completion tho)

Klaar met de Tomb Raider: Definitive Survivor Trilogy. Leuke games maar niets spectaculair. Was meer run & gun dan ik gedacht had en minder puzzels. Bepaalde tombs waren ook veel te makkelijk.

Het eerste spel heb ik enkel kunnen spelen in sprints van 30 min omdat ik er telkens misselijk van werd. Blijkbaar waren schuddende camera’s toen hip. Je kon helaas ook weinig aan de instellingen veranderen.

Niet net gespeeld, maar ik ga het vandaag spelen: Neocron!
Nog iemand die deze cyberpunk mmo heeft gespeeld destijds?
Whot? :love:
Ik ga regelmatig terug naar oudere mmo's om eens te zien hoe ze nog runnen.
Maar ik had geen idee dat deze ook nog ergens draaide :)

Ik vond dit een geweldige mmo toen die net releaste.
Vind hier ondertussen de website ook terug door uw post, hmm misschien dat ik ook nog eens ga piepen.
Enig idee van de populatie op de servers?

Terug
Bovenaan