Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Onlangs Jedi Survivor uitgespeeld, leuke game. Alles van de vorige game is verbeterd en uitgebreid. Maar op 3/4 van de game werd het me wat te repetitief en miste ik wat meer diepgang. Hoop dat er in het vervolg ook een mogelijkheid is om keuzes te maken richting light of dark side.

En net ook Resident Evil 4 Remake uitgespeeld. Was sinds de ps2 versie geleden dat ik deze had gespeeld en heb er altijd leuke herinneringen aan gehad. Heb me dus echt geamuseerd met deze remake. Is prachtig herwerkt en vernieuwd. Zie me deze nog wel eens uitspelen :love:

En nu al mn tijd in Tears Of The Kingdom steken. Zitten al vele uren in maar qua main story nog niet veel gedaan. Dus hier zal ik de komende maand wel zoet mee zijn :biglaugh:

Heb het voorbije jaar eigenlijk heel weinig m'n PS4 opgezet, om een of andere reden was ik het allemaal een beetje beu, maar nu heb ik Hollow Knight weer opgestart en wist het me toch weer enorm te boeien. Ik was een tweetal jaar geleden ergens halfweg gestopt en het was aanvankelijk ff zoeken hoe de wereld weer in elkaar zat, maar uiteindelijk al heel wat nieuwe progress gemaakt. Heel tof spel, niet te makkelijk, net moeilijk genoeg. En 't is leuk om uiteindelijk een moeilijke baas te verslagen, door zelf te falen maar hem telkens wat beter onder de knie te krijgen.

Paar dagen geleden ook Anno 1404 gekocht voor de PC. Vroeger veel Anno 1602 gespeeld en deze werd sterk aangeraden. Was ook hierbij meteen weer vertrokken.

Vanavond uitgespeeld… WTF was dat LOL. Met voorsprong het meest bizarre spel dat ik ooit speelde. Wie ook maar een beetje kaartspellen zoals MTG, Hearthstone, enz.. leuk vindt, moet deze absoluut eens proberen. Je krijgt een ervaring die je nog nooit gezien hebt.

Ik heb nog nooit van mijn leven een sidescroller uitgespeeld behalve de puzzelgame 'Braid'.
Dus dacht ik even aan Hollow Knight te beginnen.
Een pracht van een game, maar wat ben ik een sukkel met twee linkerhanden.
(sidenote: tussen 8 en 12 jaar wel veel Apogee games als Duke Nukem, Crystal Caves, Cosmo, etc gespeeld, maar daar was ik al even slecht in)

Tmnt, shredders revenge, van de ps plus lijst

Vind wel tof spelen, maar die missies al rijdend en al vliegend zijn niet van de poes, voorlopig toch, niks over the top, maar moet het nog wat gewoon worden.

Platinum zal wel wat moeilijker zijn, met 7,5 op pstrophies

Tmnt, shredders revenge, van de ps plus lijst

Vind wel tof spelen, maar die missies al rijdend en al vliegend zijn niet van de poes, voorlopig toch, niks over the top, maar moet het nog wat gewoon worden.

Platinum zal wel wat moeilijker zijn, met 7,5 op pstrophies
Met twee spelen dan lukt het beter, ik zit bijna aan het einde

Vanavond uitgespeeld… WTF was dat LOL. Met voorsprong het meest bizarre spel dat ik ooit speelde. Wie ook maar een beetje kaartspellen zoals MTG, Hearthstone, enz.. leuk vindt, moet deze absoluut eens proberen. Je krijgt een ervaring die je nog nooit gezien hebt.
De bijkomende optie met doodskop als challenge al geprobeerd?
Moeilijkheid ligt zeker tweemaal zo hoog.

High on life: kort maar goed, kzou het omschrijven als een puzzle shooter.

Uitgespeeld op 16u, zonder archievements te hunten zoals alle lootboxes te openen, maar ik ben wel een speler die alle dialogen doet en zijn tijd neemt om alles te ontdekken.

T'is zijn prijs waard tijdens een sale, t'is eens iets unieks onder de shooters

Days gone aan het spelen. Zeer leuke game waar ik mij goed in amuseer, wel heel groot spel precies. :D
Daarnaast ook Shadow of the tomb raider aan het spelen. Ook zeer leuk en goed gemaakt.

Saints Row uitgespeeld (enkel nog die co-op trophy doen). Snap de heel negatieve reviews wel niet. De sfeer is exact wat ik van een Saints Row game verwacht (best vergelijkbaar met Saints Row The Third, voor mij de beste nog). Leuk maar weinig verrassend verhaal wel. Na alle updates geen last gehad van bugs of glitches ook. Zou van mij 7,5/10 krijgen

Zelda totk uitgespeeld, prachtig spel, maar was wel blij dat het uit was. Waarschijnlijk had ik dit 20 jaar geleden een 10/10 gegeven, nu eerder een 9 denk ik.

Brotato 100% completion op Steam.

Zal er op termijn nog wel wat tijd in steken om nog wat hogere danger levels te halen met sommige characters, maar voorlopig is het even goed geweest. Super leuke game, kan hem alleen maar aanraden.

Ghostrunner (nog altijd): blijft boeien maar soms ook heel unfair aanvoelen. Ik snap de hele trial and error loop maar de manier waarop ge ge-insta killed wordt wanneer ge een hoekje om komt, is soms echt vervelend.

Return of the Obra Dinn: héél cool concept! Alleen jammer dat ik er wat zeeziek van wordt. Letterlijk. En ik blijk ni de enige te zijn. Gelukkig zijn er manieren om het te minderen maar die moet ik nog eens uittesten.

Call of the Sea: leuke, interessante first view game over een vrouw die in de jaren '30 opzoek gaat naar haar vermiste man op een verlaten, mysterieus eiland. Geen moeilijke controls en/of te moeilijke puzzels, wat voor mij ideaal is.

Alleen jammer dat ik er na 20-30 minuten altijd mee moet stoppen omdat mijn hoofd er niet zo blij mee is. (Vriend heeft instellingen al aangepast wat wel helpt, maar niet 100%.) Ach ja, niets aan te doen.

FIFA 23 dan toch eens gespeeld, wat is me dat voor een k*tspel? Ik zou durven zweren dat Fifa 2001 destijds vlotter speelde dan deze rommel...

FIFA 23 dan toch eens gespeeld, wat is me dat voor een k*tspel? Ik zou durven zweren dat Fifa 2001 destijds vlotter speelde dan deze rommel...
Automatismen onder de knie krijgen sums it up. Fifa 98 speelde idd zelf beter, buiten de graphics dan. Ik zag zelf gisteren een 2 uur durende rant van een van de boegbeelden van fifa gameplay. T'is te zeggen hij doet veel tactics en player reviews...

Als ge dus eens 2 uur teveel hebt in een dag:

Terug
Bovenaan