Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

. Mijn deck had bovendien ook nog enkele kaarten met Hoarder ability: wanneer je de kaart speelt mag je uit je deck een kaart uitzoeken, waardoor ik bijna in elke battle mijn Deathcards kon spelen. En uiteindelijk was het dus eigenlijk een piece of cake en won ik ook latere battles die ik pas voor de eerste keer speelde...Nice. Soma is een persoonlijke favoriet. Dus deze wil ik ook wel eens checken.Net begonnen met Amnesia: The Bunker. Al een tijdje geen horror survival meer gespeeld, maar is altijd kicken als er nog eens nieuws uitkomt in dit (niche)genre, en zeker als het van Frictional Games komt. Heel leuke setting (bunker in ww1 als Franse soldaat), mooie graphics en qua jump scares heeft het zo'n beetje SOMA-vibes.![]()
Als ik dat spel binnenkort toch een kans ga geven, is dat aan deze uitleg te dankenOuter Wilds: Echoes Of The Eye uitgespeeld.
Ze noemen het een DLC, maar ze mogen het gerust 'expansion' noemen. Bijna evenveel tijd in gestoken als in het basisspel. Een pak moeilijker, en op bepaalde punten erg frustrerend, maar de beloning voor het ontrafelen van de mysteries is des te groter.
Nu ik zowel het basisspel als de DLC heb uitgespeeld, kan ik het volgende over beide zeggen: 10/10, beste game ooit.
Ben je het soort persoon dat af en toe op Wikipedia rondklikt en een half uur later een compleet ongerelateerd artikel zit te lezen? Speel dan deze game. Zoek er niks over op, ga geen gameplayvideo's of uitgebreide reviews over bekijken. Ga er gewoon blind in en laat het je overkomen. Ik ga hier ook absoluut niks over de inhoud vertellen.
Dit is een spel dat me dingen deed voelen die ik nog in geen enkel ander spel ben tegengekomen. Ik was eigenlijk jarenlang van overtuigd dat games mij steeds minder en minder konden boeien. Na honderd games heb je alles wel een keer gezien, en zie je dezelfde patronen steeds maar terugkomen. De vlam die ik als kind voelde bij het ontdekken van een nieuwe game is steeds kleiner en kleiner geworden. Outer Wilds doet gewoon zoveel dingen anders dan andere spellen dat die magie weer volledig terugkwam. Echt, zo hard ben ik in meer dan 10 jaar niet meer in een game gezogen. Het enige nadeel is dat, door de aard van het spel, de replaywaarde erg beperkt is. Wat wel erg leuk is is om gameplay van streamers te bekijken die alles voor de eerste keer ervaren. Dat zegt ook wel hoe compleet geobsedeerd ik ben door Outer Wilds, dat ik streamers ga opzoeken om te kijken naar hun gameplay. Dat doe ik letterlijk bij geen enkele andere game ooit.
doet me denken aan hoe ik mij voelde na het spelen van Tunic, een spel dat er ook nog eens in slaagde om dat gevoel terug te brengen dat ik sinds mijn kindertijd niet meer ervaren heb in games.